Rovaniemi?

  • 2 / 9
  • arthur1
  • 29.10.2004 15:41
ei ole tietoa minullakaan, toivotaan että joku kertoisi missä voi tavata
  • 3 / 9
  • Rotesti
  • 29.10.2004 15:59
Mistä muuten kertoo tää vanha ralli "Rovaniemen markkinoilla nousi punalippu, siinä luki haista sinä vittu, rumarillumarillumarillumarei..." Onko se jokin protestilaulu?
  • 4 / 9
  • SaBB
  • 30.10.2004 18:08
Tuo ko. kappale sisältää monia variaatioita:
Rovaniemen markkinoilla oli punatulkku,
Jussi huusi avannosta: Mulla jäätyy mulkku.

Oikeasti tuo kyseinen rallatus on ikivihreästä elokuvasta nimeltä Rovaniemen Markkinoilla. Eli suomalainen rillumarei-elokuva. Kappaleen sanoissa ei ole tuollaisia alapään huomautuksia, olihan ko. elokuva sentään lapsillekin sallittu 50-60-luvun tuotos.
  • 5 / 9
  • järkyttynyt
  • 26.1.2005 0:33
mie oon seurannut kys. kunnan setan foorumia ja olen hieman järkyttynyt. siis jos niin voi sanoa. uusi puheenjohtaja ei vaikuta täysijärkiseltä ja molemmat moderattorit vaikuttavat täysin välinpitämättömiltä koskien keskustelun tasoa. no. nythän siellä ei edes ole keskustelua jostain syystä. onko tämä joku yleinen vaiva setan sisällä vai mikä ihme tämä asia nyt oikein on kun pohjoine on aivan unhoitettu.
  • 7 / 9
  • Roiseta
  • 26.1.2005 16:17
Hyvä järkyttynyt nimim. järkyttynyt. Olet siis havainnut kyseiset vakavat ongelmat, kuten puutteet puheenjohtajan järjenjuoksussa. Sinulla on varmaan myös useita rakentavia ehdotuksia miten asiantila tulisi korjata.

Rovaniemen Seta ei ole mikään kunnallinen palvelulaitos eikä valtakunnallisen Setan paikallinen Helsingistä johdettu etäispääte, jonka tarkoituksena on viihdyttää Pohjois-Suomen homoja, lesboja jne. Pohjoista ei ole unohdettu ja jos siltä joskus tuntuu niin unohtajat löytyy kyllä paikan päältä pohjoisesta

Palaute menee varmemmin perille, jos sen lähettää vaikka sähköpostilla suoraan ko. yhdistykseen.
  • 8 / 9
  • Roisetan pj
  • 26.1.2005 16:34
Jos jollakin on joku parempi ehdokas puheenjohtajaksi, niin mie voin paikkani luovuttaa. Päätin alkaa puheenjohtajaksi ihan vain sen takia, kun KUKAAN MUU ei halunnut. Minulla on nyt muutenkin niin paljon muita tehtäviä, että tämä puheenjohtajana oleminen vain vaikeuttaa minun elämääni.
Tämä on taas yksi esimerkki siitä, että kun ei itse ole aktiivinen, niin huonommat joutuvat ottamaan vastuutehtäviä, ja sitten ei tietenkään olla tyytyväisiä. Minä olen ensikertalainen, joten olen kokematon. En ole ennen edes ollut hallituksessa.
  • 9 / 9
  • Minä
  • 29.1.2005 20:20
älä nyt herranjestas luovuta mitään minnekään. se on ihan normaalia että asioista keskustellaan. ja yleensä siinä käy niin että ne jotka valittaa, eivät tee itse mitään.

teet vaan parhaas - jos ei riitä niin ei sitten mikään!