Sarjassamme testejä heteroille..

49 %

Ei ihan paha, kun katselee teidän muiden lukuja. Olin ensin tosi pettynyt "kehnoon" tulokseeni. :)
43% ... en ole kyl ylpeä tuloksestani --> vaikka leikkimielinen testi onkin, kysymykset ovat osa aika epäolennaisia (paita pois? villit pippelit, jne...) tai sitten pitää vielä harjoitella ;-)
39%:sesti inhetero

...aika surkee tulos!

Olisin uskonut prosenttiluvun olevan korkeampi....

Sen verran käyhee hinttari miekii sentään oon!
Tosi onneton tulos: olet 30 % inhetero. Eihän tästä mitään tule :(
  • 11 / 33
  • ichmättelijä
  • 9.6.2004 19:36
Mikä tämä tämmöinen testi oli ? minä sain pojoja joitain 22%. Mutta miksi homous = tykkää vaatteista, tykkää villeistä joistakin pippeleistä, etc etc.. en ümmärrä.. eikös viimeinkin tuhannenziljoonanen kerran ole jo ihmisille selvinnyt että ei homona olo tee ihmisestä jonkin muotin mukaista. Homoja niinkuin hetskujakin on joka junaan, joka sorttia. tyhmää city-metro-mega-super-muka-kulttuuria.. blääh..tuommoset testit.. roskakåppaan joutavat joutavat.

hyvää kesää kuitenkin kaikille
Tulos oli "vaan" 43%. En muuten tiennytkään, että raejuuston tykkäämisessä on jotain homomaista! ;)

Tuo oli kyllä paras:
------------------------------------------
Oletko joskus bongattuasi esimerkiksi kaupungilla kävellessäsi hyvän perseen joutunut huomaamaan, että se kuuluikin miehelle?
Kyllä
En
x Miten niin "joutunut"?
------------------------------------------
LOL
Sain tulokseksi "70 % inhetero". Olen kyllä aina pitänyt itseäni heteromaisempana, mutta taidan ollakin aika hintti... ;)

Muuten... omiin kokemuksiini viitaten pahimpia spontaaneja kikkelinesittelijöitä juhlissa miesten kesken - eritoten pikku hiprakassa - ovat heteromiehet, eivät suinkaan homssut.
  • 16 / 33
  • ichmättelijä
  • 12.6.2004 2:09
vielä. eli siis noita kysymyksiä tarkoitin: raejuusto = homous.. mikä logiikka siinä on? anteeksi:)
joo taisin päihittää kaikki :)

omasta mielestä ihan normaali, mutta näköjään aika queen...


Testisi tulos: (Keskiarvotulos: 22 %)

Olet 74 % inhetero
Sorry vaan kaikki... Tämä neurootikko taisi tehdä uuden ennätyksen...

"Olet 87 % inhetero"
Tulos : 87%.

Olihan kysymyksiä. Onhan se raejuusto varmaan kovin monelle mieleistä, vähärasvaista ja proteiinipitoista.
Testisi tulos: (Keskiarvotulos: 39 %) Olet 73 % inhetero

Unohtui kyllä katsoa että mikä merkitys oli termillä "inhetero"...

Eli mitä suurempi %-luku niin sitä enemmän olen mitä???
Juuh no nyt mä kävin katsomassa sen "inheteron" määritelmän..

Hahhah...
Olet 54 % inhetero... Aika älytön testi, miten esimerkiksi se, pidänkö tikkareista vaikuttaa siihen, olenko heterompi vai en ??? Tai jotkin sukkahousut ??? *huokaisee teatraalisesti* Ei ymmärrä !
  • 33 / 33
  • Jacqueline.N.
  • 21.2.2005 1:27
No voi voi..vain 46% inhetero;-D Enpä kyllä tiedä..nuo kysymykset olivat jotkut vähän epäolennaisia. Ehkä tuo olisi heterolle iso luku..minulle kelpaisi vain se 100%^^