G: Kuinka usein seksiä?

  • 1 / 7
  • pönttökeiju
  • 14.2.2005 17:38
Mikä on sinusta sinulle sopiva määrä seksiä? Onko laatu vai määrä ratkaisevampi?

Suhteessa tai suhteetta, ihan miten kukin tykkää.

Itse pitäisin sopivana 3-4 krt viikossa hyvää seksiä noin keskimäärin, toisinaan ei tietysti tee mieli ollenkaan ja toisinaan sitä taas ajattelee koko ajan. Pelkän tekemisen vuoksi seksiä en harrastaisi, mielummin olen ilman.
  • 2 / 7
  • boi77
  • 14.2.2005 18:11
Itse elän uudehkossa rekisteröidyssä parisuhteessa. Silti olen koko elämäni painottanut seksin laatua ennemmin kuin sen määrää.

Nykyisessä suhteessani määrä on kuitenkin ollut huomattavasti suurempi (vähintään kerran päivässä) kuin "railakkaina" sinkkupäivinäni (1-2 krt/vko). Kun seksin laatukin on vielä molemminpuolin todettu loistavaksi, herää kysymys, olenko epänormaalin onnellisessa asemassa.

Seksistä kokonaan pidättäytyminen ei ainakaan omalla kohdallani tulisi missään vaiheessa kysymykseen, vaikka laatu ei olisi parhaimmasta päästä. Eihän - varsinkaan sinkkuna baarista bongatessa - seksin laadusta voi olla takeita. Fuck buddy -käsite lienee kaikille tuttu. Itsekin myönnän sellaisia "harrastaneeni". Mielestäni se on hyvä keino tyydyttää tarpeensa mikäli sitoutuminen ei kiinnosta. Pitää vaan pystyä pitämään tunteet erossa. Itse en aina pystynyt...

En tiedä onko tässä kommentissani päätä saatikka häntää... Tajunnan virtaa... :)
  • 3 / 7
  • KPS25
  • 14.2.2005 20:48
Mulle toi seksin määrä olis aivan liikaa. Nykyisessä (5v kestäneessä) suhteessa sekstaamme 1-2 kertaa viikossa. Joskus suhteen alkuaikoina oli vähän useemmin mutta ei koskaan kerran päivässä! (Jos ei lasketa paria ekaa viikkoa).
  • 4 / 7
  • boi77
  • 14.2.2005 21:13
Niin, kieltämättä suhteemme on melkolailla alkumetreillä, vaikka olemmekin ehtineet jo Maistraattiin asti. Myönnän kyllä, että olemme molemmat hyvin aktiivisia tällä kanssakäymisen saralla. En väitä, että "penetraatio päivässä pitää lääkärin loitolla", vaan kyllä kuitenkin tärkeintä on läheisyys. Seksiä on niin molenlaista, kaikki yhtä nautinnollisia tapoja nauttia yhdessä. Varmasti jossain vaiheessa tahtimme laantuu. Toivottavasti ei kuitenkaan ihan heti!
  • 5 / 7
  • boyhki
  • 15.2.2005 17:44
Kerran viikossa riittää! Suhdetta muutama vuosi takana ja ihan hyvin menee. Suhteen alussa varmaan pari kertaa viikossa puuhailimme.
  • 6 / 7
  • sunshine
  • 15.2.2005 19:13
Kyse lienee siitä määrästä johon molemmat ovat tyytyväisiä. Halujen epäsuhta levähtää ennenpitkää käsille, oli sitten kyse seksistä, yhteisestä ajasta tai muusta tärkeästä.
  • 7 / 7
  • GManStadi
  • 15.2.2005 22:02
Moikka Pönttökeiju (hmm nickisi, erikoinen!)
Eiköhän meistä jokainen määrittele sen oman
määrän ihan itse, toisilta kyselemättä. Se on juuri
se määrä, joka hyvältä tuntuu. Ei siinä sen
kummempaa ole. Pääasia, että kumpikin nauttii
toisistaan.