Peniksen kiimatipat

  • 1 / 9
  • Etumus
  • 26.1.2005 16:29
En tiedä onko tätä aihetta käsitelty täällä jo aiemmin? Ei ainakaan ihan viime aikoina. Mitä mieltä olette, onko miehen penis kosteilla kiimatipoilla haluttavampi kuin kuivana? Itse törmäsin tähän kysymykseen viikonlopulla, kun eräs nuori homoystäväni sitä minulta kysyi. Itse totesin siihen, että kosteana saa jo liukkarit valmiina, mutta miten muut asian kokevat?
  • 2 / 9
  • Samixxx
  • 26.1.2005 18:33
Mun mielestä sellaista vuotavaa munaa on ikävä imeä. Kyllä sellainen kuiva mutta kova kyrpä on parasta.
  • 3 / 9
  • Tomi
  • 26.1.2005 19:38
No mun mielestä taas sellasta kiimalimaa valuvaa kullia on kivempi imeskellä, ainakin jos niinku tykkää mällin mausta niinku minä :-)
  • 4 / 9
  • Tomi2
  • 26.1.2005 21:43
Hei tippa tai pari saa mut niin sekasin että se on aivan ihanaa. Liukastaa suussa ja maistuu hyvältä. Lisäks kumin laitto on kiihottavaa ja helppoa!
  • 6 / 9
  • Euromarketta
  • 29.1.2005 16:36
Ei kai niitä kiimatippoja edes kovin monella tule. Ei minulla tule kuin joskus äärimmäisen harvoin. Eikä todellakaan niin paljon, että liukkarista kävisi!
  • 7 / 9
  • siwaska
  • 1.2.2005 18:03
Höpsistä! Kosteana aivan ihan toisin kuin kuiva pötkö ;-))
  • 9 / 9
  • Holger
  • 1.2.2005 19:41
Kyllä mä ainakin kovin kiihottuneessa tilassa valun aikamoisesti. Jos on alkkarit jalassa ne kastuu ihan läpi. Poikakaverin mielestä se on kiihottavaa ja hän joskus hokeekin, että sä valut ihanasti. Oman eritteeni mausta pidän kovasti - harmi kun ei ylety itse imemään :=)