Bongaa komea heteromies.

Missä olet nähnyt mielestäsi komeimman heteromiehen ja millainen HÄN oli?

Voi käyttää myös pisteytystä 1-5.

Estottomasta käyttäytymisestä saa heti 1 pisteen eli HÄN antaa katsella itseään vapaasti eikä käännä selkäänsä tai katso muualle katsekontaktissa.
mä näin yhe tosi sexyn heteromiehen dtmssä...se anto mun katella itteensä ja sekin katteli muo. ja sit se tuli jopa iskeen muo ja me mentiin mun kämpille ja mä panin sitä ku kukaa ei ollu pannu sitä. se oli kyl ihan 5!
Just just :)
Ihanan tyhmä ja älytön aihe!
Siis samoiltahan heterot näyttää kuin homotkin. Joku onneton homo taas pikku aivoillaan ajattelee "kun en heteroa saa niin se on komea" :) Voi juma :)
Jaa-a, kun jossain kadullakin vaikka näkee jonkun miehen, niin eihän sitä nyt ihan nopeasti voi päätellä onko kyseessä homo vai hetero.

Tässä tulee kysyneeksi onko siis topicin keksijällä aloitteena se, että heterot ovat yleensä rumempia kuin homot, vain päinvastoin?

Vähän vaikea tähän on mitään sanoa. Komein heteromies? No ei oo tainnu vielä vastaan tulla.
  • 7 / 13
  • ju_s_t_m_e
  • 31.1.2005 22:39
Voi... Mulla on NIIIIIN ihania jätkiä luokalla että on armoton stondis joka tunti... Ne pelaa lätkää ja on söpöjä ja ihania ja lihaksikkaita ja .... vois jatkaa loputtomiin, vaikka turha sitä on turhasta haaveilla...
Upeimmat heteromiehet löytää automarkettien ruokaosastoilta ja kesällä maalaiskirkonkylien ruokakaupoista. Onneksi asun keskustassa ja voin hoidella ostokset kuolaamatta ja saamatta sydänkohtausta. Mutta välillä pitää päästä automarkettiin ekstaasiin.
Kannattaa myös kokeilla "Osaset" ja "Biltema" -varaosaliikkeitä. Kunnon heterolla löytyy Corollassaan aina jotain laiteltavaa.

Ainahan voi tarjoutua rassaamaan naapurihyllyä tutkivan kiinnostavan tuulipukumiehen pakoputken tai ehdottaa nesteiden vaihtoa kahden kesken ;-D
Huonekaluliikkeet ovat myös hyviä bongauspaikkoja, mutta siellä nuorillamiehillä ovat vaimokeet kiviriippana :(
Entäs kuntosalit sitten? Siellähän niitä näkee alasti. Minä näin kerran uimahallissa niin tajuttoman hyvännäköisen miehen, jolla oli tatuointi olkapäässä, kun ne eivät olleet vielä niin yleisiä ja sitten hänellä oli vielä tosi hyvännäköinen kullikin, että en meinannut saada silmiä irti tyypistä ja hän tietenkin huomasi sen ja lähti pois. Paljastuu takuulla homoksi, jos tuijotta jalkojen väliin. En tajua eivätkö heteromiehet koskaan katso toistensa kulleja?

Sitten minua kiehtoo, jos miehellä on mustaa rintakarvaa. Very sexy.
Kivoja katsella, mutta ei kannata tuhlata aikaa niihin. Kyllä homoistakin löytyy monenmoista.

Kyllä ne jotkut hetskutkin katsoo muiden kulleja, jotkut jopa puhuu, esim. jostain suuresta. Vertailee ne hauiksiaankin ja muuta mahtailua. Ihan Suomessakin.

Keskustassa ja tasokkaammissa heterobaareissa on myös aika lailla silmäniloa tänä päivänä.

Pitkät, tummahiuksiset ja hoikat, siistit miehet kiinnittävät minun huomion. Tarkemmin en osaa tässä kuvata.
meilla oli viimeksi hauskaa automessuilla taalla Brysselissa. Oikein mehukkaita heteromiehia oli tarjolla pilvin pimein.