Budolajien harrastajia?

  • 1 / 6
  • olga
  • 29.1.2005 20:14
Moi! Ois kiva vaihtaa mielipiteitä budolajesta! Harrastan itse karatea.
Hei Olga

Eipa tunnu olevan budolajien harrastajia liikenteessa.
Itse harrastan kickboxingia.
  • 3 / 6
  • Olga
  • 20.2.2005 18:20
Moi! Joo ei näytä olevan. Kerro lajista, kun nyt ei tuu mieleen..oliko se sitä täyskontaktia kehässä? Oot sä pitkään harrastanu? Mä pari vuotta. Kisoissa ei oo vielä tullut käytyä, kun pitäis olla se vakuutus ja ei oo vara hommata. Tosi kallis meikän budjetille. Seurahan tietty voi jossain vaihees vaatia sen ja sit se on otettava mieli jatkaa lajin parissa...
Sitä on täyskontaktia sekä pisteotteluita. Olen harrastanut n. 4 vuotta. Sitä ennen treenasin ju-jutsua ja vähän taek-wondoa.
Vakuutus eli kilpailulisenssi pitää olla jos kisoihin aikoo, ainakin meidän lajissa. En tiedä vaatiiko seura jos ei kisaa. Kuinka kallis vakuutus teillä on?
Oletko suorittanut monta vyökoetta?
  • 5 / 6
  • Olga
  • 21.2.2005 13:45
Jotain puhuvat, että vähintään 80 alku maksu. Jostain samposta pitäs kuulemma käydä... Mä en näistä vakuutusasioista tiedä mitään, kun ei oo aikasemmin tarvinnu vakuutuksia ottaa. Toivottavasti ei vaadi....muuten mulla loppuu harrastus, kun ei ole vara moista ottaa. Aika älytöntähän tuota ois vaatia, jos vaan dojolla käy!!! Eipä näistä voi tietää...
  • 6 / 6
  • ZeDe
  • 23.2.2005 22:33
Oon harrastanu karatee ja muutenkin kaikenlaiset kamppailulajit on kiinnostanu mua. Nykyään noi kurssit maksaa aika paljon(?)