Bodypump/pace/trim

Mä haluisin taas alkaa ohjatun kuntoharrasteen. Kertokaas mistä löytyis kivoja ohjaajia ja jopa poikapuolisia harrastajia. Mä oon joskus harrastanu bodypumpia Mäkelänrinteessä, ollu ainoo kundi sakissa mikä oli tosi tylsää. Oon duunissa Pitskun IT-getossa ja asun Kalliossa eli jossain kantakaupungin suunnalla, Espoon erityisalue ei ihan mätsää. Ja mä siis tietty osaan etsiä itse mestoja jotka näitä tarjoo, mutta nyt haluun aitoja kokemuksia/suosituksia/varoituksia jos joku kohtalotoveri kantakaupungin suunnalla haluaa paljastaa kivan ryhmän sijainnin, vetäjän ja ajankohdan mu(i)lle.
  • 2 / 13
  • Redfield
  • 21.12.2004 8:04
Liity Elixiaan. Aleksilla mukavat ja ammattitaitoiset ohjaajat - miehiä tunneilla aina 10 - 20 % poppoosta.
Suosittelen minäkin Elixiaan liittymistä, kaksi hyvää salia Hesassa. Aleksille pääsee hyvin Kalliosta ja jos töiden jälkeen tekee mieli salille niin Talin sali Pitäjänmäen IT-geton vieressä on oivallinen paikka sekin. Hyvät ohjaajat ja miehiä lähes joka tunnilla, bodypumpissa jopa 25%.
Kiitos, mun tarvii kai alistua tähän jäsenhömpötykseen ja liittyä ehkäpä Elixiaan.

Mä en vaan oo tykänny jäsenyysajattelusta kun tulee joskus esim. reissattua tai oltua muuten bisi, ja joskus väliin tuleekin skimba/uinti/fillari-into ja kaikkee muuta säätöö, jonka vuoksi mieluiten maksais käytön mukaan eikä ajan kulumisesta. Satsi ja Elixia ei ainakaan julkisesti kerro esim. 10 kerran korteista, kertaliput on jopa 20 EUR eli en mä sitä sentäs maksa.

Ookste muut suostunu jäsenyyksiin suosiolla vai pitkin hampain vai onko siihen oikeesti vaihtoehtoja?
Kyl ma vaan suosittelen jaseneksi liittymista.. Ma teen aina niin, etta kayn eka pari kertaa kokeilemassa ja sitten liityn, jos paikka miellyttaa. Viimeiset jasenyyteni ovat: Central Fitness Club, Crane riding Club Ageo, Jexer Fitness Club.. Seuraavaksi aion liittya yhteen toiseen ratsastusklubiin.. Saatanan kalliiksi se vaan tulee, mutta jasenena paasee paremmin piireihin, ja jos tuuri kay, niin paikka tarjoaa viela jotain erityisjuttuja jne jne.. Eli kyl jasenyys aina kannattaa. ;))
  • 7 / 13
  • bittersweet
  • 10.1.2005 10:12
Jos haluaa, niin ilman jäsenyyksiäkin pärjää vallan mainiosti ja halvalla. Ainakin täällä Turussa.

Noista jäsenyyksistä. Kannattaa miettiä mistä sitten maksaa. Kuukausimaksut vaihtelevat suuresti. Eli maksatko kultaisista vesihanoista vai sitten itse treenistä? Miten treenaat, mihin aikaan ja missä?

Jos esim. pelkkää BodyPumpia haluaa harrastaa, niin en lähtisi liittymään mihinkään. Sitä voit nimittäin tehdä max. sen 3 krt/vko ja that's it. Kaikkialla pyörii samat ohjelmat, ohjaajissa tietty persoonallisuuseroja.
Joo, Helsingissä ei siis mitkään yllä mainitut klubit päästä sisään ilman jäsenyyttä, paitsi 20 EUR kpl-hintaan. Jos Turussa tilanne on parempi, onneksi olkoon! Siitä tää jäsenyyskyssäri lähti!
Turussa on ainakin Motivuksessa aika mukavasti hyviä pumppitunteja. Tosin näin kinkunsulatteluaikaan tuppaavat olemaan helposti täynnä.
Ja samassa osoitteessa on myös tosi mukavia ohjaajia... Nam! ;o)
Voin siis lämpimästi suositella. Olisi itse asiassa mukavakin jos tunneilla kävisi enemmän kundeja. Täällä "periferiassa" kun ovat ohjatut tunnit vielä aika mimmivaltaisia. Pumpitkin.
Tuu Tomi vaan rohkeesti vielä sinne Mäkelänrinteeseen ku mä reppana lepakko kaipaisin sinne kans just kundeja kaveriksi. Muut mimmit katsoo mua niin oudosti kun mä lisään painoja kun tehdään haboja ja vähennän ku vedetään jalkalihaksia=). Mä en tarvi tippaakaan lisää volyymia mun reisiin vaan haboihin...
Siis missään Suomessa ei ketjuihin pääse juurikaan kertakorteilla. Mutta on vaihtoehtoisia paikkoja, joihin ei tarvitse liittyä jäseneksi -ja aivan loistavia sellaisia kaikenlisäksi!
Mr. bittersweet, mä tiedän ettei pääse kertakorteilla eikä millään 10X –korteillakaan. Jos tiedät hyviä vaihtoehtoisia paikkoja, kerro mikä, siks mä kysyin!

Vaikka kyllä tässä ketjussa jo tuli Motivus ja Mäkelänrinne. Toista oon jo koittanutkin. Kiitos!
Kuten sanoin, en Helsingin tilanteesta juurikaan tiedä. Muuttakaa ihmiset Turkuun! ;) Mutta tässä muutama poiminta missä Pumpia voi Helsigissä harrastaa ilman ketjuja.

http://www.tuuli.net/bts/salit.htm#3
- Tuosta löydät Suomen salit, jotka tarjoavat Les Mills -tunteja. Eli google käteen ja etsimään.