Outo fantasia?

  • 1 / 14
  • Schlager
  • 9.11.2004 20:37
Niin, minullakin olisi... Minä haluaisin leikkiä ja mitellä voimiani univormussa olevan miespuolisen poliisin tai vartijan kanssa. Joten kertokaapa minulle, jos tiedätte, miten voisin ystävystyä mielellään sateenkaarehtavan em. ammattien edustajan kanssa. Riippuen henkilöstä, suhteen intiimiydestä keskustellaan, mutta en tahdo pelkkää kertakohtaamista. Seksi on asia, josta puhutaan, jos kumpikin on valmis vakisuhteeseen. Eroottinen värinä kuitenkin kuuluu asiaan.

Tahtoisin hikoilla ja ehkä hiukan muutakin siis...

t.Schlager
  • 3 / 14
  • Schlager
  • 10.11.2004 15:06
Hmm...

Tässä on muutama pikku ongelma. Noilla sivuilla on ihan ok juttua, mutta, mutta ja mutta:

1. En harrasta kertaseksiä.
2. En välttämättä halua masturbaatiota kummempaa juttua välttämättä, enkä välttämättä edes sitäkään.
3. En ole itse noin armeijahenkinen.

Kiitos kuitenkin linkistä. :)

Haluaisin kuitenkin muitakin neuvoja.

t. Schlager
Hän haluaa ns.fuckbuddyn, joka on tarpeeksi turvallinen, jotta seksijutuissa voi sitten edetä. Onhan niitä "painijoita" ts. eroottista painia( aluksi tavallista, mutta sitten lopuksi vähän riisutaan vaatteita ja...hups keikkaa!), jossa sitten lopuksi otetaan vaikka suihin tai runkkaillaan.

Toi poliisi tms vastaava fantasia ( bondage ) on ehkä yleisempää jenkeissä. Siinä vahvempi mies on heteronnäköinen äijä, joka sitten pidätyksen tms.varjolla sitten kokeilee jotakin enemmän ja sitten tuo toinen näennäisesti vastustelee, vaikka haluaakin seksiä ja hakeutuu tilanteisiin, jotta se olisi mahdollista juuri tuon yhden kanssa( siis kaappihomojen fantasiaa). Asiantuntijat voivat valaista enemmän teemasta.
  • 7 / 14
  • Schlager
  • 11.11.2004 13:10
Juuri niin, tahdon turvallista kuitenkin, vaikka muuten hurjaa. :)
  • 8 / 14
  • Kä-Kä
  • 11.11.2004 15:40
Jaa. Bondage ja s/m-kuvioihin -joihin univormutyypit usein lukeutuvat- ei olla kiinnostuneita siitä mitä alistuva osapuoli haluaa. Jotkut s/m-masterit eivät edes peseydy tai käytä kondomia tavatessaan "orjan". Orja ei saa toivoa, saati sitten vaatia masterilta mitään.
Kä-Kä kirjoitti: "Jaa. Bondage ja s/m-kuvioihin -joihin univormutyypit usein lukeutuvat- ei olla kiinnostuneita siitä mitä alistuva osapuoli haluaa. Jotkut s/m-masterit eivät edes peseydy tai käytä kondomia tavatessaan "orjan". Orja ei saa toivoa, saati sitten vaatia masterilta mitään."


Ei taida totta - ainakaa USEIN. Ehkä joidenkin osalta, mutta itse bondagea harravana en tuollaiseen ole koskaan törmännyt.

SM-juttuja en harrasta, mutta ne ovat kavereiden kautta jotenkin tuttuja. Mitä olen ymmärtänyt on se, että tuo masokisten osa on olla se joka ne rajat loppujen lopuksia asettaa. Jos sado en masoa kuuntele, niin on helvetin huono sado - ja sellaisen kanssa ei kannata mitään harrastaa.
Jiip puhuu kyllä ihan totta. Sadomasokismiinkin ilmeisesti pitäisi kuulua muut laitkin. Itse ymmärrän näin, että asioista on sovittava etukäteen kunnolla. Vielä parempi, jos osapuolet ovat keskinäisessä parisuhteessa.

Voin myöntää, että minua tavallaan kiinnostavat sekä bondage että sm-jutut. Bondagea (jopa ilman varsinaista seksiä) olisin halukas jopa kokeilemaan ja myöhemmin jopa seksin kanssa. Vaan mistäpä löytyisi se sopiva vastapuoli?
Luulen, ettei sellaista fetismia tai seksuaalista halua olekaan, jota joku muu ei jakaisi. Mistä nyt kukin tykkääkin - varpaat univormut tai vaikka miehillä naisten vaatteet - aina löytyy joku toinen joka pitää samasta jutusta. Internetistä on myös tullut hyvä apukeino tavoittaa samasta asiasta kiinnostuneita ihmisiä, surullista kyllä pedofiilit taitaa olla tässä ihan eturintamassa.

Mutta tässä tapauksessa, varmaan vakka kantensa löytää, vaikka se vähän aikaa kestäisikin...

Mullekin kyllä kelpaisi roteva poliisi tai vartija, univormulla tai ihan ilmankin .-)
Joka tapauksessa olen löytänyt Gear Fun -foorumin, mutta eipä sielläkään ole kiinnostuneita...
Mulle kelpais vaikka upea palomies, tumma ja karvainen, lihaksikkaita ne on jo ammattinsa puolesta. Erittäin hyväkroppaisia totta totisesti. Ja uniformumiehiä jos mitkä!