vituttaa heterobileet

Minua ainakin.. Miten välttää tai miten torjua hetero-iskemiset?

Työn takia pitää osallistua usein . Yhtä helvettiä!
  • 2 / 37
  • ihmiäinen
  • 12.2.2005 0:03
no miten torjut iskemisyritykset noin yleensä? ei se sen vaikeampaa kai ole. vai onko sun työpiireissä niin kiimaista jengiä? oudolta kuulostaa, vaikka siis totta kai bileissä seksuaalisuuskin vapautuu..;)

mutta yritä toki vaihtaa työpaikkaa, jos bileistä tulee ylitsepääsemätön onkelma. (eikö niistä pääse edes ajoissa pois?)
  • 3 / 37
  • Jacqueline.N.
  • 12.2.2005 1:43
Sano suoraan ettei kiinnosta! Rehellisesti ja nätisti. Ja jos ei usko niin sen mukaan vähän tiukemmalla sävyllä. Ei sitä nyt tarjottimella tarvitse olla kohteliaisuuttaan.

Minuakin ärsytti olla heterobileissä kun aina tuli joku klähmimään, mutta nykyään sanon suoraan että sori, olen lesbo ja se siitä:-D Viimeksi baarissa ollessani kieltäydyin nuoleskelevien heteromiesten ehdotuksista ja sain törkypuheiden jälkeen läppäisyn pepulle. Minä annoin avarilla astetta näpäkämmin takaisin. Ihan turha tulla toisia luvatta sörkkimään ja ahdistelemaan.
Itse olen moisen ongelman ratkaissut poistumalla "virallisen / pakollisen " osuuden ja small talk´in jälkeen omille teilleni vetoamalla a) työkiireisiin b) aikaiseen heräämiseen c) kotona odottavaan puolisoon. ( Mitä kukin siitä sitten ajattelee, saa olla hänen oma asiansa...)

Edustustehtävät ovat edustustehtäviä, mikäli työn puitteissa bileisiin on päädytty ja ystäväpiirin järjestämissä pippaloissa ei vastaavia ongelmia ole.

Ei se niin ylitsepääsemätöntä voi olla sano EI. Missään pippaloissa ei tarvinne olla pakosta, joten siinä vaiheessa kun tilanne ahdistaa, on hyvä ottaa itseään niskasta kiinni ja poistua paikalta.
Entäpä jos onkin työn puolesta illan isännän roolissa? Pidät silloin huolta viimeisenkin vieraan kotiuttamisesta. Lähentelytkin on parasta vain hoitaa hienovaraisesti pois päiväjärjestyksestä. Tuossa helpottaa se, että isännän on pidettävä seuraa kaikille ja lähentelystä voi nopeasti irroittautua isännän velvollisuuksiin vedoten.

Juhani
  • 6 / 37
  • sunshine
  • 12.2.2005 15:15
Otan osaa. Kokemuksesta tiedän, että liian moni heteronainen osaa olla käsittämättömän lannistumaton. Se on todella kiusallista, koska ei, ei kelpaa vastaukseksi. Sitä saatetaan jäädä inttämään ja yrittää hetken kuluttua uudestaan.

Nykyisen työpaikan puolesta moista ongelmaa ei enää juuri ole.

Ei siihen auta kuin jämäkkä ja ehdoton huomion kieltäminen. Sitä tosin pidetään töykeänä. Kai ainoa keino olisi kirjoittaa otsaansa olen homoseksuaali.

Näin jälkeenpäin tilanteet naurattaa, mutta ne on aivan kamalia. Jotkut ehdottelee suoraan, toiset hakee tanssimaan, edes se, että sanoo seurustelevansa ei riitä,vaan olisi pakko lähteä, ja sitten odotetaan kunnon otteita jne. jne. jne.

Miksi homot ei ole yhtä sinnikkäitä? :)

Ei, ei ole minulla mitään ratkaisua. Kaikki hyvät vaihtoehdot loppuu siinä vaiheessa, kun kohtelias ei on riittämätön.
Parasta on, kun kieltäytyy menemästä ollenkaan mihinkään juhliin, mutta sitten saa keksiä, vaikka mitä tekosyitä sille, ettei ota koskaan osaa.

Kun akat saa viinaa päähänsä, niitä pitäisi aina olla puristelemassa ja paijaamassa ja ne lääppäilee koko ajan ja painautuvat tiiviisti vasten, kun sitten tanssittaa ja sitten kun yhtä tanssittaa saakin sitten tansiittaa joka ikistä muijaa, koska kukaan niistä ei halua tuntea itseään rumaksi. Ne kilpailee keskenään kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta asiasta. Aivan järkyttävää sakkia.

Naisille on tärkeätä, että mies osaa miellyttää heitä. Jos sitä ei tee, niin ne kostaa sen takuulla tuhannella tavalla. Ne keksii vaikka mitä eikä panettelusta tule loppua. Ne mustamaalaa kaikki machot miehet ja valehtelevat perättömiä selän takana. Ne voivat tuhota miehen uran tällä tavalla ja kaikki johtuu siitä, jos naiset eivät saa haluamaansa huomiota mieheltä: flirtin muodossa. Vaikka olisi miten rumasta naisesta kysymys, mutta jos tämä nainen päättää jostakin, niin silloin kaikella on hintansa ja se on aina seksuaalista. Tavalla tai toisella hänen on saatava tuntea olevansa viehättävä. Heteronaiset työntävät seksin joka paikkaan, mutta syyttävät siitä miehiä, mikä ei aina ole niin, koska on olemassa myös homomiehiä.
JuhaniV ... Kieltäydyn yleensä isännän roolista. Se on helppoa.

mies: kaksi peräkkäistä (tällä hetkellä) 1) Bongaa komea heteromies ja 2) Vituttaa heterobileet...
Ihan vain hassuja assosiaatioita kävi mielessä ... =D
  • 9 / 37
  • sunshine
  • 12.2.2005 19:24
Niin, johan tuo mies, tossa toisella palstalla ihan myönsi katsovansa heteromiehiä. :)

Ja seuraava assosiaatio on ...
Sunshine kysyy etta "miksi homot ei oo yhta sinnikkaita?"

Huokaus, niinpa...
Ai, että haluaisin heteromiehen kanssa sänkyyn...eihän hän sitten olisi hetero, vaan bi, jos niin kävisi. Todellisuudessa katson kaikkia komeita miehiä riippumatta suuntautuneisuudesta. Se, että haluaisi olla "se nainen" suhteessa vaihtelee ainakin minulla. Jos mies on minua maskuliinisempi, voi assosioida itsensä sellaiseksi, mutta jos ei, niin sitä voi ottaa erilaisen roolin. On minua hakkailtu heteroksi itsensä mieltävän taholta, mutta se tyyli tehdä hakkailu julkisesti tekee vaivautuneeksi ja hämmentää, kuten myös seksuaalisuuden päällekäyvä luonne näillä miehillä. He kohtelevat silloin miestäkin objektina ja kuin naista. Se on erilaista kuin homoilla, koska homomiehet käyttäytyvät tasavertaisemmin. Nämä heterot vain haluavat ottaa "panot" ja sillä sipuli. Samoin he tulevat hyvin lähelle fyysisesti ja rikkovat heti intimiteettirajan, mikä tekee eleestä omistavan ja hyökkäävän. Typerää. Eihän siinä voi kuin torjua ja olla kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Välillä tulee mieleen, että jotkut heteromiehistä vaihtavat miehiin kun mahikset naisten kanssa alkavat vähetä(?) Silloin heistä tulee duracell-pupuja, jotka paneskelisivat ketä ja mitä vain, vaikka autonrengasta.
Mies, olisiko apua siitä, että tulet ulos kaapista.

Monet heteronaiset ovat illanistujaisissa hyviä keskustelukumppaneita ja monista tulee hyviä ystäviä, kun kummankaan ei tarvitse olla seksiobjekti eikä seksisubjekti.
ei mitaan ongelmia olla heterobileissa... mutta kaikki tietavatkin etta olen homo. Jos ei heti, niin illan paatyttya varmasti;)
Siis oikeesti: heteronaiset on todella sinnikäitä pirulaisia, jotka kyllä perseeseen käy hanakasti kiinni, mutta ei jestas näitä homomiehiä, jotka kyylää 2 metrin päässä ja vaikka kuinka ois tyrkyllä, niin eivät uskalla tulla.

Tosin, täytyy ehkä myös huomioida se, että itse myös voi tehdä aloitteen ;) Ehkä suomalaiset miehet on vaan liian ujoja tai sit niillä on liian huono itsetunto.

Heteronaisille voi kyllä sanoa ei, sen voi sanoa myös kauniisti. Mun mielestäni se ei ole töykeää tai törkeää, jos torjuu toisen töykeät lähentely-yritykset (sitä ollaan nähty).

Tai ehkä heteronaisilla on vähän samat ongelmat, miehet ei uskalla lähestyä, niin sitten aloite pitää ottaa omiin käsiin.
Kaverini kysyy aina innokkaalta naiselta: "Muistutanko Kevin Costneria?" Vastaus on usein: "Et", johon kaverini vastaa "En minakaan tanssi susien kanssa!" Yleensa han saa olla rauhassa.
Kyllä hetskumiehet naisia lähestyy, ainakin mitä olen vierestä seurannut. Ehkäpä enemmän kuin naiset miehiä.
En tieda, meneeko asianviereen, kun en jaksanu lukee noita kommentteja. Mut, mulle heterobileet on ok siihen asti, kunhan tarpeeks juotuaan nama heteropariskunnat eivat rupee syomaan toisiaan siina kaikkien silmien edessa. Olin eilen juhlimassa muutamien kavereiden kanssa mun kaverin syntymapaivaa ja me mentiin ravintolaan (izakayaan), jossa olin tilannu meille tietysti oman huoneen, koska meita oli aika monta henkea.. No ilta meni mukavasti siihen asti, kunnes yksi ystavani tarpeeksi juotuaan innostui syomaan tyttoystavaansa elavalta siina kaikkien katsellessa.. Kaikki olivat hieman vaivautuneita, ja kukaan ei kehdannut sanoa talle pariskunnalle, etta voisivat rauhoittua. No mina olin valitettavasti liian kaukana tapahtumien keskipisteesta, eika olisi auttanut huutaa heille mitaan. No. Paivansankari (tytto) hieman vittuuntui tahan meininkiin ja heitti pariskunnan paalle vodkamartininsa ja peraan lensivat viela syomapuikot. No, onneksi pariskunta tajusi, etta olivat menneet hieman liian pitkalle. Ja huom. Kukaan muu porukasta, kuin mina ei ollut homo.. Mita mielta te olette tasta asiasta?? Nuorten piirissa tama on joka paikassa, mutta minusta se on jarjettoman epakohteliasta ja tahditonta. Miten te koette sen heterobileissa, varsinkin jos on liikkeella pienen porukan kanssa ja viela intiimin pienessa huoneessa, kuten izakayassa, joten kaikki nakevat sen..??
Vuosia sitten pikkujoulujen jälkeen naiset työpaikallani narisivat minulle "Mikon kanssa tanssit, mutta et meidän!"

Olen hyvin selvinnyt naisten kanssa tekemällä selväksi, etten todellakaan ole kiinnostunut läheisemmästä fyysisestä kanssakäymisestä. Tämä onnistuu esim tekeytymällä tyhmäksi tai vaihtamalla puheenaihetta, tilanteen mukaan. Naiset ymmärtävät pian, ettei kannata uhrata energiaa enempää minuun, jos tavoitteena on sänkyyn pääsy.
No, ne yli-innokkaat heteronaiset on mun kohdalleni osuneet harvemmin, kerran kyl kävi nolosti ex- työpaikalla kun yks työtoveri otti ja ihastu ja koska olen ilmeisen sokea sitten tyttöjen kiintymykselle, annoin kai ystävällisyyttäni vähän vääriä signaaleja. Homma kuitenkin päätty siististi eikä jäänyt mitään paskoja fiiliksiä. Ihan hyvissä väleissä vieläkin ollaan.

Suoraan niille olen yleensä ilmoittanut että homo olen, usein tosin kyseinen naiseläjä on sen verran kännissä ettei joko tajua tai sitten heittää jotain tyyliin: "no ethän sä mikään homo oo!"- juttua.

Toi julkinen nuoleminen on siis kyllä sellainen asia mikä mua vituttaa, jos sitä tehdään ihan show'n vuoksi. En ymmärrä miksi pitää mennä ihan johonkin julkiselle paikalle näyttämään kuinka paljon me tykätään toisistamme, kyllä ihmiset vähemmälläkin tajuaa. Heterobileissä tätä pusuttelua sattuu enemmän, mutta kyllä se häiritsee heterojakin yhtä paljon, jos nyt eivät itse sitä satu tekemään. Useissa homojenkin kotibileissä mahdollisuus tähän julkiseen nuoleskeluun on, mutta sitä ei ole kyllä tapahtunut.
Jouduin parikymmpisenä erittäin hankalaan tilanteeseen työpaikalla, kun naispuolinen kollega ihastui minuun ja kun en kiinnostunut loukkaantui niin paljon, että teki oloni töissä hyvin hankalaksi. Onneksi sieltä pääsin pois muutamassa kuukaudessa. Silloin työpaikkakiusaaminen ei ollut tapetilla. Homoista puhumattakaan.
Kyse on alistamisesta. Näitä dominoitahan löytyy, joiden pillin mukaan sitten tulisi tanssia. Tarkoituksen luonne paljastuu siinä, kun ei suostu ja saa osakseen vihaa. Siinä käytetään kiltteyttä ja hyvän käytöksen tapasääntöjä hyväkseen. Juuri nämä dominat sitten itse ottavat oikeudekseen rikkoa yleisesti hyväksyttyjä kirjoittamattomia sääntöjä vaikkapa työpaikalla, asiakastapaamisissa jne. Kaikki perustuu siihen, ettei heille laiteta rajoja ja sitä ei kukaan koskaan tee, koska näiden asema perustuu suhteille. Meillä mennään liian paljon johtaviin asemiin suhteiden perusteella ja jälki on sen mukaista.

Naiset eivät koskaan halua pelata samoilla säännöillä kuin miehet, vaan haluavat erityiskohtelua ja erivapauksia sukupuolensa perusteella esim. "kiintiöt", jotta he pääsisivät päättäjiksi ja asemaan, jota he eivät osaa. Asema on itseisarvo, ei se, mitä sillä tehdään.

Sitten esiintyy julkisuudessa näitä keski-ikäisiä itseänsä täynnä olevia naisia, jotka vain kehuvat epäsuorasti itseään, kun he käyttävät sanoja "me naiset...kun he eivät kehtaa sanoa:"minä"
Mistäköhän miehen mielestä johtuu että naisia on alun perin niin vähän johtavissa asemissa? Naiset nyt kuitenkin muodostavat yli 50 % maapallon väestöstä, halusipa mies sitä eli ei. Ehkä naiset ovat miehen mielestä yksinkertaisesti vähälahjaisempia? Vai olisiko siitä kiinni, ettei niillä ole koulutusta? Vai ehkä jopa siitä, että suurin osa naisista kuitenkin haluaa elää miehensä siivellä ja hoitaa kakaroita kotona? Ja sen harvan kerran, kun nainen onkin työelämässä jä päässyt jonkinlaiseen asemaan, niin "miehen" mielestä nainen ei voi sukupuolensa perusteella olla pätevä työhönsä. Tällaisen kuvan näistä teksteistä saa.

Äijät, me ollaan muutaman vuoden päästä helisemässä. Korkea-asteen tutkinnon suorittaneista on ainakin Saksassa jo nyt yli 50 % naisia. Jos näitä naisia ei saa sitoutettua työelämään, niin meiltä loppuu vastuuhenkilöt kesken. Ja jos näitä työelämän aktiiveja ei sitten saada vielä synnyttämäänkin, meiltä loppuu ihmiset.

Minä en ainakaan haluaisi olla nainen tällaisessa vastuiden ja vaatimusten ristiaallokossa.

Yksi kysymys jää kyllä kovasti mietityttämään: mitä ihmeen pahaa tämä kollektiivinen heteronaisten ryhmittymä on tehnyt "miehelle"? Raukka ei saa olla rauhassa bileissä, työpaikalla, julkisissa liikennevälineissä eikä varmaan missään muuallakaan. Kummallista. Meikäläinen saa yleensä olla ihan rauhassa, vaikka ei ole koskaan pahannäköiseksi haukuttu.
peter kirjoitti: "Meikäläinen saa yleensä olla ihan rauhassa, vaikka ei ole koskaan pahannäköiseksi haukuttu."

Ei se ole objektiivisesta ulkonäöstä kiinni. Jotkut vetää puoleensa kuin hunaja kärpäsiä.
Kärpäsiä muistaakseni houkuttelee ihan toisenlainen tuotos, kuin hunaja... =D
Joo joo, naiset on ihan kauheita! Kaikki tulee ilmaiseksi! miehelle lohdutusta että en tule rikkomaan intimiteettirajaasi firman bileissä, enkä muuallakaan. Onneksi on meitä lesbojakin jotka malttaa pitää näppinsä irti, vai miten vastustamaton mahdatkaan olla..

En ymmärrä valitusta siitä että naiset "ei pelaa samoilla säännöillä". Itselleni ei naiseudesta ainakaan ylimääräistä hyötyä ole ollut. Homomiehet jos ketkä suosivat toisiaan , kokeiles löytää sieltä se työpaikan tukiverkko.
Se on totta, että jotkut vainoavat . Yksikin nainen vainosi minua kokonaisen vuoden: änkesi aina seuraani ja tuli aina sinne, missä olin minun perässäni, vaikka oli naimisissa. Sitten näin, että sillä oli tapana pokailla itseään nuorempia miehiä juuri samalla menetelmällä. Roikkui niiden perässä ja meni juttelemaan. Ilmeisesti tämän naisen miehelle se sopi. Voihan olla, että ne halusivat ryhmäseksiä.

Yksi selitys sille, miksi heteronaiset eivät usko, kun homomies sanoo olevansa homo, on se, että monet homot aivan tihkuvat seksuaalisuutta ja ovat tajuttoman komeita. Kun minä olin nuorempi, niin minulle yksi homo huusi kovaan ääneen: "Katsokaa miten seksikäs mies, jos minä olisin nuorempi, niin..." Olisin voinut vajota maan alle. Tiedän minäkin erään miehen, joka oli nuorena kaksikymppisenä aivan häikäisevän upean näköinen. Se ei ole aina kivaa. Onneksi aika tekee tehtävänsä...
Höpö höpö Otso: ” Homomiehet jos ketkä suosivat toisiaan , kokeiles löytää sieltä se työpaikan tukiverkko.”

Johan ikivanha viisauskin sanoo: HOMO HOMINI LUPUS eli homo on homolle susi =)

vai oliko se HUMANUM ERRARE EST
höpö höp takas ;) on se ainakin meillä selvä palkkausperuste ollut..
"Tiedän minäkin erään miehen, joka oli nuorena kaksikymppisenä aivan..."

Hmmm onkos vanhoja kaksikymppisiä myös?
mies hei, ehkä olet vain joutunut samaan asemaan kuin naiset kautta aikojen, eli objektiksi. valitat, että heteromiehiksi itsensä määrittelevät iskiessään käyttäytyvät näin, ja haluavat sinunkin olevan objekti jollain tavoin.

toisaalta valtaa (myös seksuaalista) käyttävät naiset ovat "dominoita" ja pelaavat kai hekin sinun mielestäsi omilla säännöillään..? vai? eikö ne ole juuri niitä heteromiesten sääntöjä?

tervetuloa naisten maailmaan! (vaikka ei yleistetä, enää ei onneksi ole kaikilla näin.) arkitodellisuus vain näyttäytyy valitettavan usein erilaisina sukupuolittuneina käytäntöinä. usein miespuolisten ystävien kanssa jutellessani tulee mieleen, miten tiettyjen asioiden suhteen naiset ja miehet elävät eri maailmoissa. onneksi voi jutella näistäkin asioista. tällä en siis tarkoita, että jommallakummalla sukupuolella "menisi huonommin", vaan että tietyt kokemukset eroavat. olisi tosi mielenkiintoista kuulla transsukupuolisten kommentteja...

eikö homoja usein ole pidetty juuri siksi "vaarallisina" ja toisaalta "sissy" (miten kääntäisi?) mammanpoikina(?), koska he (muka) kyseenalaistavat miehuuden ja asettuvat (miehen) katseen objekteiksi...?
Sitten on näitä komeita heteromiehiä, jotka tulevat iskemään juttua hyvännäköisestä naisesta ja ovat heti naittamassa näkemäänsä minulle, mutta todellisuudessa he lähentelevät minua siinä sivussa koskettelemalla minua. Silloin heillä on lupa koskettaa halaamalla tai muuten... Tätä tapahtuu yllättävän paljon heteromiehillä. He tietävät ilman sanomistakin, että olen homo koska nämä miehet ovat samalla tarkkanäköisiä miesten suhteen ja he seuraavat koko ajan heidän käytöstään. He voivat myös kovaan ääneen julistaa jotakin naisista, mutta koska he ovat kova-äänisiä siihen sisältyy myös huomion kiinnittäminen mieheen, jota he epäilevät homoksi, mutta eivät kerro epäilyksistään ääneen. Se on sellainen kaksiteräinen miekka. He lähestyvät samalla kuin herättävät huomion kohteeseen, josta he ovat kiinnostuneita. Läpän heitto naisista on vain hämäystä. Tärkeätä on kovan äänen käyttäminen ja mitäs- me- miehet-tyyli. Tietyllä tavalla tämäkin on vallankäyttöä.
Tämä edellinen kirjoittaja ajattelee muuten paljon samalla tavalla, kuin minä. Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Ainoa mikä tuli mieleeni, oli että voiko toi olla jonkinlainen testi. Se voi silti olla, että joukosta löytyy yksi joka suhtautuisi negatiivisesti, eikä siihen paljon enempää sitten tarvitakaan. Varma en tosin ole. Minä pelästyin oikein, kun huomasin että ihmiset todella tarkkailevat toisiansa tällä tavalla. Hyvin pitkälti ajattelet samalla tavalla kanssani.
onkohan "miehellä" sellainen oletus, että sekä naiset että miehet ovat jopa pakkomielteenomaisesti kiinnostuneita hänestä (tai hänen seksuaalisuudestaan)?

(hetero?)miehet tekevät tätä mitäs-me-miehet-hommaa myös heteromiehille. ja se voi olla heille todella hämmentävää, eivät kaikki heteromiehet näet ole innolla kommentoimassa ohikulkevan naisen ulkonäköä tms. ihan kuin miehuus määrittyisi "kyvyllä" suoltaa rasvaisia kommentteja...

tää on nyt kärjistettyä, mutta mulle tulee "miehen" kommenteista sellainen olo, että (ainakaan hänen maailmassaan) naisia tuskin tarvitaan muuhun, kuin synnyttämään lisää miehiä...;)
Nykyisessä urbaanissa yhteiskunnassa nainen ei halua olla uhri.

(Siteerattu ulkomuistista Kumman kaan Ellua)

Mies kai vielä vähemmän, kun se ei perinteisestikään istu.
Osta suklaamuna. Ja pidä se sormessa. Sormus. Tosin väittävät, että varattuja ne vasta ahdisteleekin...