Marco B

  • 1 / 8
  • sisilisko
  • 30.1.2005 21:57
Marco Bjurström sanoi viikko sitten Arto Nyberg -keskusteluohjelmassa siinä "mitä tulee mieleen sanasta" -testissä kaappi-sanasta"Kiinni". Tarkoittiko tämä jotain vai oliko se vaan jokin hölmö vitsi?
  • 2 / 8
  • jesse .
  • 30.1.2005 22:03
no eiköhän toi markon tokaisu " kaappi kiinni " , ollut vaan ilmaus sille että se ei haluu yksityis elämästään lukee mistään 7 kannesta . vaikka " kaikkihan sen tietää , mitä se on tai ei muka ainakaan julkisesti haluis tunnusta olevansa " . se nyt ei ainakaan ole enään mikään " uutinen " , että se on seurustellut joskus aikoinaan sillanpään jarin kanssa . joka on kanssa " yhtä avoimesti " kaapissa kun markokin. mutta olkoon kaverit mitä tahansa , niin siviilissä ne on ainakin yhtä mukavia kun telkkarissakin .kummankin kanssa on tullut nimittäin juteltua , tuolla " hesan viikonloppu yössä " . vaikka en luonteeltani olekkan mikään julkkisten " nuoleksija " . mun mielestä julkkikset saa elää omaa elämäänsä , itsehhän ovat osansa valinneet .
  • 3 / 8
  • Erkka
  • 30.1.2005 22:16
No en tiedä, onko se jokin freudilainen juttu, mutta hän kertoi "Leikin varjolla" visailuohjelmassa, että hänellä on suorastaan joku fobia avonaisiin kaapinoviin, eikä voi ymmärtää, miksi ihmiset eivät voi sulkea ovea käytyään kaapilla. Hänestä avonainen kaapinovi on ilmeisesti jotenkin epäsiistiä tms.
  • 4 / 8
  • agrado
  • 31.1.2005 11:01
Eihän sitä koskaan tiedä mitä elämää suurempaa symboliikkaa ihmisten puheisiin liittyy. ;)
  • 5 / 8
  • Chiron
  • 31.1.2005 15:03
Yksi ärsyttävimmistä asioista omasta mielestäni on juuri se, kun jätetään kaapinovet auki kun kaapilla on käyty - esim. astiakaapinovat keittiössä jne. Aaargh!
  • 6 / 8
  • vilhelmi
  • 31.1.2005 21:54
"Yksi ärsyttävimmistä asioista omasta mielestäni on juuri se, kun jätetään kaapinovet auki kun kaapilla on käyty"

Musta taas on käytännöllistä jättää kaapin ja muutkin ovet auki, kun tietää että niitä kohta tarttee kuiteskin taas avata. Jos vaikkapa laittaa ruokaa niin on hyvin käytännöllistä vetää esim. roskapussi (onko se nyt sit ovi, laatikko vai joku muu ku se kulkee niillä kiskoilla koko hökötys) ulos, ku sinne joutuu kuiteski koko ajan lattaan jotain ja usein on molemmat kädet käytössä niin milläs sitä siinä sit vetelet auki. Ja astiakuivauskaapin ovethan pitää jättää auki esim. tiskauksen jälkeen, jotta astiat kuivuvat -- niin ainakin opettaa se eukko, joka koko astioiden kuivauskaapin on keksinyt.
  • 7 / 8
  • Holger
  • 31.1.2005 22:33
Hui, mulla on varmaan vanhuuden dementia!
Mä nimittäin olen koko ajan kuvitellut, että Marco sanoi "kaapin" jälkeen "auki"!!! Olenko siis sekaisin, vai kuulinko hänen sanovan mitä halusin kuulla?!?!?!???
mitä tullee tohon " yleiseen " kaapinovien aukipitämiseen , niin musta se on ainakin ihan ok. juttu. vaihtuu ilma ja ei ole niin tunkkain haju kaapeissa , kun on ovet edes vähän avoinna . itse pidän vaatehuoneen ja astiakaapin ovia aina jonkin verran raollaan . samoin myöskin veskin ovea , säästyy siinnä ainakin homevaurioilta kun ei kosteus tiivisty veskin lattia tasolle . samoin pidän näin talvella myöskin sisäikkunoita avoinna , ilmastoinnin vuoksi .