Järjettömimmät ALE-ostokset

  • 1 / 8
  • mies
  • 11.1.2005 21:32
Nyt on ALE-aika menossa ja sitä ostellaan sitä sun tätä tarpeetonta, millä ei tee mitään.

Mikä on sinun järjettömin ALE- hurahtamisostoksesi?

Minulla on sellainen pieni jalkapallo: olikohan se "tekniikkapallo" tai jotakin ( melkein meinasin ostaa vesipallon! ). Ostin sen, kun se oli kivan värinen....:P
  • 2 / 8
  • Kundi -78
  • 11.1.2005 22:14
Sellaset vaatteet, joista ei sit kotona viitsi edes hintalappua irrottaa, vaan ne jää roikkumaan tankoon käyttämättöminä - vaiks näytti niin kivalta kaupassa. Parin vuoden kuluttua ymmärtää, että vaate ei koskaan nähnyt elon päivää, ja luopuu ajatuksesta "Ehkä mä sitä joskus vielä pidän".
  • 3 / 8
  • harakka
  • 12.1.2005 15:31
Ostin kerran Kodin-Ykkösestä peilin paloilla kuorrutettuja pahvirasioita. Aattelin, että kylppärissä olis voinut pitää niissä vaikka pumpulituppoja tai jotain, mut ne kastu ja levis. Olis niissä voinut vaikka nuppineulojakin säilyttää.
  • 4 / 8
  • hair
  • 21.1.2005 21:39
tuli hankittuu hiustenkuivain alesta, hiukset kuivaa itsestäänkin joten heitin mokoman kapulan mäkeen.
  • 5 / 8
  • jesse .
  • 24.1.2005 21:45
omasta mielestäni typerin ale ostos on tää kannettava tiekkari . lähinnä siinnä suhteessa , että nyt se vähäinenkin vapaa aika menee tän kanssa leikkiessä . mutta kieltämättä on niitä typerämpiäkin ale ostoksia tullut tehtyä , kun tää ostos . tän hankinnasta tuskin tulee kuitenkaan moraalista krapulaa , samalla tavalla kun muista tyhjänpäiväisistä hetken mielijohteessa tehdyistä ostoista .
  • 6 / 8
  • Dickie
  • 27.1.2005 9:43
Moraalista krapulaa. Uu, tota pitää ruveta käyttämään.

Turhin ostos? Vaatteita tulee alesta ostettua aina palkkapäivän yhteydessä ja alkaa tila loppuu. Mulla on tosiaan myös jääny kaappiin pari riemukasta riepua roikkumaan, joita en oo uskaltanu käyttää, kun en oo muistanut tai en oikein tiedä, milloin niitä pitäis käyttää.

Ne vie tilaa turhaan, mikä ärsyttää, mut ei ne paljoa maksaneet, joten rahanhukkausta ei oikeastaan tullu. Niitähän vois vaik antaa lahjaks.
  • 7 / 8
  • Tankero
  • 27.1.2005 11:38
"Moraalista krapulaa. Uu, tota pitää ruveta käyttämään. "

Eikös sana morkkis ole lyhenne juuri tuosta moraalisen krapulan käsitteestä? Aika vakiintunut ilmaisu molemmissa muodoissaan sentään... Myönnän ja pahoittelen: off topic -kommentti.
  • 8 / 8
  • -mango-
  • 31.1.2005 11:13
Hmm.. Kavin pitkasta aikaa vaatealessa Japanissa. Suunnitelmissa ei ollu menna sinne, mutta kun siina Ostoskeskuksessa, missa ma normaalisti kayn, oli Alet, niin mikapa siina. Tulos: ostin melkeen 600eurolla kaiken nakosta vaatetta ja kenkia ja tietty sitten innostuin menemaan viela oikein kunnon ostoskierrokselle. Tulin sitten kotiin kamala maara vaatetta mukanani. Taksikuski oli vahan hamillaan mun tavaranpaljouden takia, ja sano, etta se ei ole ikina nahny edes kenenkaan naisen kantavan sellasia maaria tavaraa. Mulla meni kaiken kaikkiaan yli 2000 euroo. Kavin ostamassa Guccilta sellaset aivan upeet kengat.. Naa nyt ei ehka oo jarjettomimmat, mutta jarjettomin aleostosmatka.. :)