Illumination @Oulu

  • 1 / 9
  • Ouluboy
  • 4.2.2005 17:42
ILLUMINATION

Becksu, Asemakatu 20, Oulu
La 05.02.2005
22:00-04:00
Ennakot 5 eur, (Movement Pakkahuoneenkatu 10)
Ovelta 5 eur


1st floor

Mayah (Tku)
Peak (Hml) Illumination resident
Orion (Roi)
Gateway (Oulu)


2nd floor chilloutroom

zanta (Roi)
Orion (Roi)
  • 2 / 9
  • pikkulintu
  • 4.2.2005 21:56
ketä kiinnostaa? biittikipeitä, melkein alaikäisiä trendihomoja? miksihän ne becksuun ton homman otti? koska muissa lanamäen paikoissa käy muutenkin porukkaa?

kiva että yritetään ohjelmaa ouluunkin, mutta ei tuo mikään sateenkaarikansan juttu erikoisemmin ole.
  • 3 / 9
  • Erjokki
  • 5.2.2005 12:44
Minua ainakin kiinnostaa, oikein paljonkin itseasiassa. Ja en ole melkein alaikäinen trendihomo. Mieluummin tällaisia tapahtumia kuin esimerkiksi Einin kaltaisia epämääräisiä artisteja, joita varsin moni ei enää tunne. Mutta kun Eini-linjalle on lähdetty, niin kuka onkaan seuraava esiintyjä Becksussa? Itse veikkaan Tuula Amberlaa.
Mahtavaa,että Ouluunkin saadaan tällastakin musiikkitarjontaa.Tuleepa sinne sitten trendihomoja tai tavallisia tallustelijoita on ihan sama.Itse ainakin menen pitämään hauskaa.Millainen henkilö on trendihomo?Joku, joka pukeutuu muodikkaasti vai mitkä ovat hänen tuntomerkit?
Odotan, että porukkaa on paljon ja toivottavasti uutta porukkaakin, että saadaan uutta ilmettä vakiporukan kuvioihin.
  • 5 / 9
  • Minä
  • 6.2.2005 17:22
Oliko porukkaa? Millainen fiilis muuten? Kertoisiko joku joka oli menossa mukana.
  • 6 / 9
  • JanneK
  • 7.2.2005 17:43
Porukkaa oli ihan tungokseen asti.
Kiva oli meininki ja tanssilattia koko ajan täynnä bailukansaa
ja yleisö otti kivasti esiintyjä DJ:t.

Lisää tälläisiä tapahtumia Becksuun, parempi kuin Eini.

Mutta jotain muutakin kivaa vois Becksussa järjestää, kundeille silmänruokaa vaikka striptease tms vastaava juttu show.

Toivotaan että Illumination illat saa jatkoa!
Itse kans pidin illan antimista eli musiikista ja koko illan tunnelmasta.Porukkaa oli tosi paljon ja oli kiva nähdä ihan uusiakin kasvoja.Enemmän tälläista toivoisin.Aina puhutaan,että Helsinki, Helsinki, mutta osaa ne pohjoisenkin kaupungit järjestää kivoja tapahtumia.Toki varmaan osa porukasta tuli katsoon, miten gayporukka bailaa, mutta ei mitään kielteistä näkynyt tai kuulunut.
Mahtavaa, upeeta!!!
  • 8 / 9
  • no jaa..
  • 7.2.2005 23:55
..olihan tuota porukkaa ja "uusia kasvoja" mutta heteroita taisivat olla ne. siis eipä mitkään homobileet.

mutta muuten ok :)
  • 9 / 9
  • (gay)bileet
  • 9.2.2005 21:04
Bileet ovat siis menneet hyvin kun kukaan ei katsonut 'kieroon' bailaavia homoja. Eiköhän gaybaari ole menettänyt varsinaisen maineensa silloin jos menee hyvin jo silloin kun ei suomeksi sanottuna turpaansa saa siellä heterojunteilta;)
Kaikesta huolimatta toivoisi Becksulle menestystä, mutta ei taida valitettavasti Oulussa olla vielä rohkeutta ainakaan siihen että saataisiin siitä ulospäinkin enemmän gay-paikan näköinen, kun ei sisustuksessakaan mikään viittaa siihen suuntaan. Ns. pastellisävyt logossa eivät paljon mitään ilmaise asiasta mitään tietämättömille.