Exploderi kaatuilee

  • 1 / 8
  • SaBB
  • 26.11.2004 3:20
Minulla on ongelma. Tätä tapahtuu suurinpiirtein jatkuvasti, että kun selailen sivustoja IE:llä ja yritän aukaista ylimääräisen selainikkunan (linkin kautta) niin IE ilmoittaa virheestä ja kaatuu. Tätä on tapahtunut jo jonkinaikaa, alkoi sen jälkeen kun hommasin koulun puolesta tarjotun laajakaistan. Asia stressaa ja pakottaa minut repimään hiuksia päästäni. Kokeilin nyt sitten Firefoxia, mutta tietenkin siinäkin on ongelma, nimittäin se ei lähde selailemaan mitään sivuja. Ei saa yhteyttä.

Kuka voisi auttaa?!
  • 2 / 8
  • mickebear
  • 26.11.2004 19:19
Sabb, lähetä mulle email osoitteeseen mickebear@hotmail.com, yritän auttaa sua remotesti.

Mika
  • 3 / 8
  • lintuli
  • 26.11.2004 20:01
Mitä tuli koulun netin mukana? Joku yhteysohjelma?

Onko koneessa pöpö? Eli onko palomuurit ja virusscannerit ajantasalla? Entä IE:n uusimmat päivitykset?
  • 4 / 8
  • SaBB
  • 27.11.2004 20:04
Koulun puolesta tuli ainoastaan residential network johon kirjaudutaan ennen kuin päästään itse nettiin. En tiedä onko koneessa pöpö, aivan hyvin voi ollakin. Palomuuri on koko resnetin kattava ja resnetin kautta saatiin McAfee -virusturva, joka kuitenkin versio 4.5.1 SP1, eli vanha kuin taivas. Päivitystä Windozeen en kykene tekemään, koska update-sivusto kertoo virheestä kun yritän etsiä uusia päivityksiä. En voi tässä sanoa muuta ku että aattakkee! Kone on tullunna hulluksi ja minä siinä samalla pikkuhiljaa!
  • 5 / 8
  • jack
  • 21.1.2005 16:55
vaihtakaa ie mozilla firefoxiin, niin toimii kaikki muukin sen jälkeen
  • 6 / 8
  • Junkkanalle
  • 22.1.2005 1:04
Paitsi ActiveX:ää vaativat sivustot. Tai sivustot jotka on jostain syystä koodattu päästämään sisään vain IE. Molempia löytyy maailmasta iso kasa ja ikävä kyllä monet niistä elintärkeitä monille.

(Mut onhan se hyvä softa silti, muttei siihen pysty 100% luottamaan. Eikä kannatakkaan.)
  • 7 / 8
  • Erkka
  • 28.1.2005 20:27
Mihinkään ei voi ehkä luottaa 100%, mutta luotan kyllä Mozillaan 100 kertaa enemmän kuin Microsoftin virusvieheeseen.
  • 8 / 8
  • imagination
  • 28.1.2005 21:10
Minäkin käytän Mozillaa, joka on hyvin paljon samanlainen kuin Netscape. Koneeni power laitteen tuulettaja oli sökö. Outoa ettei sentään sulake ollut kärähtynyt. Power voi päästä lävitseen tässä tilanteessa myös virtapiikin, joka vaurioittaa emolevyä, joka on jo pahempi asia koska koko kovalevy pitäisi asentaa uudelleen.