Karhuviikonloppu Helsingissä 4-6.2.2005

  • 1 / 5
  • valtsu
  • 14.1.2005 9:53
KARHUVIIKONLOPPU HELSINGISSÄ 4-6.2. 2005
kaikille karhuille ja karhumielisille

Perjantaina 4.2.
klo 18.00 Suomen Karhut – Fin-Bears ry:n jäsenkokous Setan toimistossa Hietalahdenk. 2, 3. krs. Tämä tilaisuus on vain jäsenille ja jäseniksi liittyville. Muut tapahtumat ovat kaikille.

klo 21.00 Karhuilua Nightclub Herculesissa, Lönnrotink. 4
Lauantaina 5.2.
klo 12.00 Karhuretki Seurasaareen. Tapaaminen Sanomatalon aulassa kellon alla. Perillä kevyt kenttälounas ym. hupia.

klo 15.00 Karhusauna Voguessa, Sturenk. 27, 5. krs

klo 19.00 Jalalla koreasti Mann’s Streetissä, Mannerheimint. 12 A, 2. krs.

Sunnuntaina 6.2.
klo 14.00 Jäähyväiset Fairytalessa, Helsingink. 7

Suomen Karhut - Fin-Bears ry
http://www.fin-bears.org
  • 2 / 5
  • Kokuma
  • 15.1.2005 17:11
Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta. Sääli että tämän kuun budjetti ei riitä junalippuihin yms. pakollisiin matkakuluihin (kuten uusiin hinttivetimiin ;P).

Olisi voinut suorittaa FB:hen liittymiseni komeasti vuosikokouksessa, kun kerran jäseneksi aikovilla on oikeus saapua vuosikokoukseen täyttämään jäsenanomuksensa.

Olisipa tästäkin tapahtumasta tiennyt jo viime kuussa, olisi voinut suunnitella menonsa hieman toisin (= vähemmän ALE-elektroniikka tms. :P)
  • 3 / 5
  • artzi
  • 16.1.2005 17:59
Hmm.. minä kun olen ajatellut ettei nallukat ole niitä pahimpia trendipellejä. Että ihan olemassa olevilla räteillä sinne vaan. Ja ilman sinne saunaan ;)
  • 4 / 5
  • Chub Sami
  • 16.1.2005 18:20
Riippuu mikä on muotia karhuilla tällä hetkellä...
Äsh, eikun ne vaatteet mitkä löytyy ja baanalle

Mutta meitä(Minä+Sulho) ei saa kirveelläkään Voqueen.

Voi olla ,että piipahdetaan Herkussa ja Manskulla tai sitten ei.
  • 5 / 5
  • Kokuma
  • 17.1.2005 0:02
Mulla meni oikeasti näin kauan muistaa, että karhuaatteen keskeisen idean olevan se että sisäinen kauneus ratkaisee.

Pitää koettaa uskaltaa tulla sinne suureen PÄÄkaupunkiin näissä tämänhetkisissä räteissä, vaikka uusissa vaatteissa tuntisi varmasti olonsa vähän varmemmaksi ventovieraiden ihmisten keskellä.

Siinä mielessä olen perinteinen mies että vaatteiden ostaminen on pahimman makuista pakkopullaa, ja edellisesta kerrasta on taas jo vähän turhan kauan aikaa.

Jos saan kaivettua sukanvarresta tarpeeksi ylimääräistä tuohta junalippuihin (tai vastaavasti bensaan) ja suurkaupungin houkutuksiin (joita täytyy yrittää välttää), tulen varmaankin karhutapahtumaan. Mur.