Kumppanin seksimieltymykset

  • 1 / 2
  • kama sutra
  • 10.1.2005 11:25
Hyvin henkilökohtainen asia, mutta uskon, että vain homot voivat tätä paremmin ymmärtää.

Minulle on käynyt niin, että kunkikaveri on parin vuoden seurustelun jälkeen imoittanut kaipaavansa rajumpaa seksiä, rajumpaa yhdyntää. Sinällään vaihtelun hakemisessa ei ole mitään ihmeellistä, mutta kun on käynyt niin, että vain sitä sitten enää halutaankin.

Ongelma on siinä, että minä nautin ja kiihotun eniten hellästä ja hitaammasta seksistä. Rajuus ja nopeus vie minulta mielenkiinnon eikä ole minulle luonteenomaista. Jos sitä toistuvasti vaaditaan, ahdistun pahasti. Kompromissia on vaikea löytää.

Se mikä minua kiinnostaa on, että miksi on salannut toiselta halunsa rajumpaan menoon? Koska, sitä on kuulemma kaivannut "pitkään". En mielestäni ole millään lailla antanut itsestäni muunlaista kuvaa, tai muuten tarkoitukselliseti antanut ymmärtää, että rajua meininkiä tarjoaisin. Päinvastoin olen aina ollut pitkitetyn nautinnon kannattaja ja se on minulle omassa mielessäni hyvin selkeää.

Muidenkin kokemusten perusteella pohdin, että onko homoissa hyvinkin yleistä halu rajuun seksiin myös pitkässä suhteessa? Ja onko muita, joiden inhottaa se, että rakasta pitäisi pysyvästi kohdella kuin huoraa?

Korostan vielä, että satunnaisesti voi kokeilla eri rooleja, mutta nyt on kyse pysyvämmästä muutoksesta.

Onko jollekin käynyt näin? Mitä sitten tapahtui?
  • 2 / 2
  • mies
  • 10.1.2005 19:14
Ei tietenkään tarvitse suostua mihin ei halua tai mistä ei saa mitään tyydytystä. Joskus minusta tuntuu siltä, että joillekin homoista raju s/m tyyppinen pahoinpitelyä hipova naiskentelu on miehekästä hommaa. Usein ne, jotka sitä sitten haluavat päällekäyvästi ovat itse toppeja eivätkä bottomeita eli he ovat niitä, jotka kurittavat.

Minusta parin pitää matsata toisiinsa eli vastata toistensa fantasioita ennenkuin siitä kehittyy mitään nautinnollista. Ei sitä voi väkisin vääntää minun mielestäni, jos kundi ei kiihota. Olen pariin kolmeen otteeseen ollut tilanteessa, missä mies yht`äkkiä ilman eri sopimusta haluaa kesken muhinoinnin jotakin s/m juttuja, ja minulta meni halut sen siliän tien, koska mies ei vastannut minun mielikuvaani topista, joten en suostunut siihen. Minusta s/m seksissä olisi eduksi, jos tuntee toisen miehen hyvin ja se on jo paljon vaadittu. Minusta ainakin on pelottavaa heittäytyä sellaiseen mielentilaan, jos mies ei ole 100% luotettava, koska siinä tilanteessa sitä on myös hyvin avoin . s/m seksi vaatii paljon topilta. Hänen täytyy huomata missä mennään ja missä alkaa tulla rajat vastaan bottomilla. Se vaatii kokemusta ja psykologista silmää.

Itse pidän aika tavallisesta yhdessäolosta ja läheisyydestä.