Miesten väliset sitomisleikit

  • 1 / 7
  • Stressaaja
  • 28.12.2004 17:13
Hei!

Päätin nostaa minua kiinnostavan aiheen esille. Minua nämä jutut ovat kiinnostaneet jo vuosikausia ja varmasti kiinnostavat muitakin. Olisi ylipäätään mukava tietää muiden kokemuksia, samoin kuin saada muutama varoituksen sananenkin.

Laitan tässä kysymyksiä:
1. Onko sitomisleikeissä aina mukana seksi? Jos annan sitoa itseni, niin onko minun velvollisuus suostua oraali- tai anaaliseksiin? Itse nimittäin en olisi kovinkaan innokas sellaisiin temppuihin.

2. Miten sinua on sidottu, tai miten sinä olet sitonut? Asennot ja välineet olisi hyvä tietää...

3. Olen ajatellut, että sitoja pitäisi olla ns. kokenut, mieluiten turvallisuusalan ammattilainen, joka osaisi homman. Ajattelenko asian hölmösti? Tuskin poliisit, vartijat yms. ovat edes kiinnostuneet mokomasta puuhastelusta, vai miten on?

Keskustellaan näistä asioista.

t. Stressaaja
  • 2 / 7
  • Ville
  • 28.12.2004 17:38
Hei, minua tämä kiinnosta kanssa. Ja mäkään en ole erityisen kokenut, mutta vastaan silti!

1. Ei kenenkään ole pakko suostua mihinkään, mitä ei itse halua. Tämä pitää tietysti kertoa kumppanille etukäteen, jottei tilanne ”riistäydy käsistä”. Nimittäin on mahdollista, että sidottuna ilmaistu kielto ymmärretään kehotukseksi, josta toinen vain innostuu. Etukäteen sovittu turvasana on tapa välttää tämä! Itse muuten haluan sitomisleikeiltä juuri seksiä!

3. Kiva kuvitelma, jonka vuoksi poliisi-, vartija- ja palomieskuvitelmat on kyllä kiihottavia. Mutta mä kyllä luulen, että ei se oo ammatista kiinni, mitä sängyssä puuhaa. Mun tuntemat miliisit ei oo halunnu tuoda työasioita kotiin, ja ovat olleet pikemminkin herkkiä poikia!

Tää haluaa kans kukkia ja sidontaa!
  • 3 / 7
  • Stressaaja
  • 29.12.2004 1:04
Kiitos Ville! Tekisi mieli kysellä asioista hiukan enemmän. Miltä tuntui ekalla kerralla sitoa tai tulla sidotuksi? Hermostuttiko?
  • 4 / 7
  • Stressaaja
  • 31.12.2004 3:42
Nythän minä keksin: haluan päästä vartijoiden voimankäyttötreenivastukseksi! Tai poliisin. Olisko kenelläkään ideaa, kuinka se käytännössä onnistuisi? Jos tämän lukisi joku poliisi, vartija tms.?
  • 5 / 7
  • Ville
  • 31.12.2004 18:22
Ei mua pelottanu, kun olin luotettavan kundin kanssa. Eikä se ollut kovin totaalista, vaan oisin päässy irtikin. Esim. vaan kädet kiinni jossain toi aivan sikana poweria sen jätkän kanssa sekstaamiseen! Pitäis saada lisää! Haluutsä musta harjoituskaverin?
  • 6 / 7
  • Stressaaja
  • 6.1.2005 10:06
Huh huh, luinpa tuolta muualta ikävämpiä sitomiskokemuksia. Mutta saisko lisää niitä myönteisiä?
  • 7 / 7
  • Ville
  • 7.1.2005 12:27
Hei, mä en missään nimessä menis vieraan kans sitomisjuttuihin. Sitä pitäis harjoitella tutun sex-frendin kanssa ja aluks vaikka sitoo vaan vyöllä kädet toisiinsa. Jos maistuu niin jatkaa siitä varovasti. Mutta partneri pitää tuntea näissä jutuissa, 1night ständit ilman köysiä, kiitos!