Paata pahkaa..

  • 1 / 11
  • CrazyInLove.
  • 31.12.2004 15:00
Rakastuin eilen silmittomasti eraaseen kundii, kenen kanssa olin eilen liikenteessa. Olimme yhdessa eraassa gaymestassa, ja luulen, etta sovimme aikaisemmin vain OneNightStandista. Meilasin eilen illalla hanelle, etta voisimme tietysti tavata myohemminkin, jos hanella vaan haluja riittaa. Nyt olen tanaan ravannut suunnilleen koko paivan tietokoneen ja oman huoneeni valia, kayden joka viides minuutti tarkistamassa sahkopostini, jos han olisi vastannut mulle. Olen seilannut koko paivan kannykka kadessani levottomana ympariinsa, ajatellen pitaisiko soittaa hanelle tai jotain.. Ma en tajuu, miten ma aina menetan jarkeni talleen..
Aivan. Sä et mitään koskaan häviä. Koska sulla ei ole vielä mitään muuta kuin se yksi yö. Kerro heti sitten kuin kävi. Mie pidän siulle peukkuja.
Tuo juuri sitä, miksi olen aina ollut sitä mieltä, että odottaminen on aina vaivan arvoista. En voi kannattaa yhden illan suhdetta missään muodossa. Tai sitten paikat pitäisi pistää niin, että olisi yhden illan tyyppien paikka ja seurustelijoiden paikka erikseen.
  • 6 / 11
  • Rokkihomo
  • 2.1.2005 13:14
Sch, puhut omasta puolestasi ja hyvä niin. Älä tuomitse muiden tekemisiä.

Lukekaa mitä Kosti sanoo yllä - mikä muu voikaan olla totta -??! Meillä jokaisella on vain hetkiä elettävänä. Seuraavana hetkenä voi vaikka meteoriitti pudota niskaan.

"Give me peace, love, and a hard cock!"
(Tori Amos: "Professional Widow")
  • 7 / 11
  • CrazyInLove
  • 3.1.2005 17:06
No mulle kavi joten kuten.. Ma aikani vatvoin asiaa, soitin talle tyypille ja sanoin, mita asioista ajattelin. Han sanoi, etta oli ajatellut samoja asioita. oli kuulemma ihastunut muhun ja haluis jatkaa pidemmallekin mun kanssa. Mutta sanoi, etta ei haluu mitaan suhdetta. Muuta kun seksia ja jotain yhdes ulos syomaan tai illal baariin tai nain pois pain.. No. kai mun on sit siihen tyydyttava.. En ma kai siihen hajoo.. Enhan??
Jos kerron, että mua kiinnostaa joku mies ja siihen vastauksena on, että tuo crazyinloven kertoma "joo, mutta ei mitään suhdetta", niin mun mielenkiintoni kyllä lopahtaa.

Onhan se mahdollista, että tuo henkilö oli vain typerän rehellinen ja on mahdollista, että tunteet vakavoituvat ajan myötä.

Mahdollista on myös, että hän ei halua sitoutua. Noitahan riittää.

Mieti mitä haluat häneltä itsellesi ja onko se saatavissa. Arvosta itseäsi ja vaadi arvo itsellesi. Aseta omat ehtosi. Älä alistu pelinappulaksi.
  • 9 / 11
  • CrazyInLove
  • 4.1.2005 15:13
Joo.. Toisaalta sunshine olet aivan oikeessa.Ma tulin just kotiin aivan upeilta treffeilta.Ja se oli aidosti kiinnostunu musta ja ihastunu muhun. Se tuntu niin hyvalta pitkasta aikaa.Et joku oli aidosti ihastunu mun persoonaan, eika pelkastaan persereikaan ja kyrpaan. Anteeks karkee kielenkayttoni.Se kundi sano meidan erotessa ja mennessa omille tahoillemme, et sa haluis just sellasen poikaystavan kun ma olen.Kyl ei kovin sen jalkeen haluttanu lahtee yhtaan mihinkaan sen kundin luota.En ma tieda. Ehka ma olen ollu pelkkana panopuuna liian kauan, ehka en osaa enaa arvostaa itteeni tarpeeks korkeelle ja suostun nainollen "pelinappulaksi". Taytyyks homojen aina olla pelkkia panopuita ja panijoita toisilleen? eiks missaan oikeesti oo mitaan aitoo?
"Taytyyks homojen aina olla pelkkia panopuita ja panijoita toisilleen? eiks missaan oikeesti oo mitaan aitoo?"

Arvaa kuinka monta kertaa tuota on tullut mietittyä?

Mutta kuten Rokkihomo sanoi, aitoa on olemassa.

Onnittelut hyvistä treffeistä ja parasta jatkoa!