Ajatusleikki

Oletetaan tilanne, jossa täysin homoseksuaaliselle keski-iän myötä jo rupsahtaneelle yli 40-vuotiaalle miehelle tarjotaan tilaisuutta seksiin joko omaan sarjaansa kuuluvan
setähomon kanssa tai näitten ilmestysten kanssa

http://members.fortunecity.com/othertv/50.html

Pahoin pelkään, että homokaverien valvovien silmien välttäessä moni setähomo ponkaisisi väärälle puolelle, jos vain tilaisuuden saisi.
Olen piakkoin nelikymppinen ja rupsahtanut olen ollut jo vuosia, mutta silti eivät nuo tytönhupakot kyllä kiinnosta millään tavalla.

Toisaalta olen aina pitänyt miehistä jotka näyttävät miehiltä: ikää vähintään 30 v. mutta mieluiten 35 - 50v - ja koska pidän naamakarvoista (viikset, parta), niin ei näillä typyllä ole mitään mahiksia.

Minusta on hienoa, että täällä näytetään ihannoivan nuorta, karvatonta ja hyvin kammattua homotyyppiä kovasti. Tarkoitan: minulle ei tule kilpailua markkinoista kun näytän pitävän näistä "ikälopuista" 40-vuotiaista *miehistä*.
Kysyn juuri siksi, että täällä (eikä todellakaan ainoastaan täällä) ihannoidaan nuorta, sileäihoista ja hoikkaa homotyyppiä. Homouden sataprosenttisuus voi olla suhteellista. Jos tarpeeksi tasokkaaseen nuoreen tyttöön olisi mahdollisuus...
  • 4 / 16
  • Vice versa
  • 12.12.2004 19:49
Gogon ajatuksiin perustuen voisi sitten varmaan myös olettaa, että rupsahtaneita, elähtäneitä ja lihonneita akkojaan katselemaan kyllästyneet iäkkäämmät heteromiehet varmaankin "vaihtaisivat joukkuetta" heti, jos heille tarjottaisiin nuoria, siloposkisia, kauniskasvoisia, vartaloiltaan norjia ja sutjakoita nuorukaisia pantaviksi.

Onkohan näin?
Vice versa,

Saattaa olla. Toki sillä edellytyksellä, ettei pelkoa kiinnijäämisestä olisi.
Tuo vice-versa -ajatus on kyllä aika hauska.

Voisiko siitä kehittää jonkin homo/hetero -mittarin. Missä vaiheessa vaihtaisit seksikumppanin sukupuolta?

Tosin tutkimuksesta saisi laajemman, jos kolmanneksi vaihtoehdoksi otettaisiin vaikka lammas ;D
Olsen Twins??? Ja miksi ihmeessä nämä kaksi Hollywoodin rahalaitosta kiinostaisi yli nelikymppisiä homoja?
Once again...I don´t get it.
Boring...once again....
Mulla on ikää runsas 30 ja seurustelen itseäni muutamia vuosia vanhemman miehen kanssa. Omat mieltymykseni ovat aina seuranneet suunnilleen ikääni. Parikymppisenä katselin parikymppisiä ja nyt komeimpia ovat vähän yli 30-vuotiaat. Joskus toki olen iskenyt silmäni huomattavastikin nuorempaan, mutta myös vanhempaan. En näe mitään syytä, miksi en 50-vuotiaana kiinnostuisi 50-vuotiaan miehen ulkonäöstä.

Ja ei, en oikein jaksa uskoa, että valitsisin kuvassa esiintyvät neitokaiset seksikumppaneikseni keski-ikäisenä keski-ikäisen miehen asemesta. En tekisi sitä myöskään nyt. Siksi toisekseen on aika epätodennäköistä, että hyppäisin vieraan kanssa sänkyyn pelkän seksin vuoksi, etenkin kun seurustelen.

PS. Yksi komeimmista miehistä mielestäni on R.E.M. -yhtyeen laulaja Michael Stipe. Runsaasti yli 40-vuotias komea mies ;)
Mina taas.Ei kaikki yli 40 vuotiaat ole rupsahtaneita,ainakaan gay miehet.Jos niin on se sitten niitten oma valinpitamattomyys.
Haha. Voi tätä meidän gogo antihomoa. Oletkos päättänyt aloittaa ristiretken homouden kitkemiseksi, mutta tällä kertaa ilman vaahtoamista?

No just joo. Siis tottakai mä väännyn heti heteroks, kun tuntuu siltä ettei enää kenellekään kelpaa. Se nyt ei oo mikään ratkaisu. Ne, jotka niin tekee, eivät kyllä homoja alunperin olleetkaan.

Uskon, että trendi on pitkään vielä päinvastainen, ehkä jopa aina. Homopiireissä tuntuu mielestäni olevan hyväksytympää seurustella vanhemman miehen kanssa kuin heteropiireissä. Joten uskoisin, että rupsahtaneet heteromiehet vaihtais ennemmin puolta.
Nuori liha on aina nuori liha ja vanha liha aina vanha liha. Semmoista se elämä on.
Ängen itseni tähän ukkojen keskusteluun. Mikä ihme juttu tämä on? Käsittääkseni ihmissuhteissa on kyse ihan jostain muusta kuin vain siitä lihasta. En minä ainakaan ole kiinnostunut naisista vain siksi, että he ovat paremman näköisiä kuin miehet, imo. Kyllä siihen kiinnostukseen kuuluu paljon muutakin. Kahden naisen suhteessa on erilainen dynamiikka kuin heterosuhteessa (luulisin, että kahden miehen suhde on myös ainutlaatuisella tavalla omanlaisensa, eikö niin?), ja se on sitä mistä itse pidän, vaikka toki se fyysinen viehätyskin painaa vaa'assa.
Mihin tuo Gogon ajatusleikki oikein tähtää? Onko taustalla joku kuvitelma "hyvästä seksistä"?

Tuli mieleeni se, että useat homomiehet esittävät paljon ehtoja sille, minkälaisen kaverin kanssa he suostuisivat seurustelemaan. He voivat jopa tehdä listan niistä ehdottomista "kyllä" ja "ei" vaatimuksista ja yleensä listasta tulee pitkä. Käytännössä tämä "nirsoilu" sitten menee siihen, että sitä täydellistä miestä ei koskaan tule ja seuraavaksi mennäänkin anonyymin seksin puolelle jonnekin dark roomiin hässimään tuntemattomia, koska panettaa ja läheisyyden tarve on kasvanut kestämättömäksi tai sitten dumpataan aina senhetkinen poikaystävä ja etsitään uusi ja sitten taas uusi, koska siitä kaverista löytyy aina ärsyttäviä piirteitä, jotka ovat " ei, ei ".

Onko tämä myös syy siihen, että seksisuhteita on paljon?

"Hyvää seksiä" tai "vielä parempaa" haetaan koko ajan kyltymättömässä ahneudessa. Mikään ei riitä! Mikään ei ole tarpeeksi hyvää!
Gogon ajatusleikki tähtää siihen, että kun hän itse sattuu ilmeisesti olemaan jonkinlainen biseksualisti niin hän olettaa muidenkin miesten automaattsesti olevan. Hän itse tykkäisi nusaista nuorta lihaa sukupuolesta riippumatta ja olettaa, että kaikki muutkin miehet toimivat samalla periaattella. Onneksi näin ei kuitenkaan ole.

Aito homoseksuaalinen mies ei halua harrastaa seksiä tyttöjen kanssa. Aito heteroseksuaalinen mies ei halua harrastaa seksiä poikien kanssa. Biseksualistinen mies sen sijaan haluaa ilmeisesti harrastaa seksiä kaikkien kanssa.