Suuteleminen ja vaarat

  • 1 / 11
  • genesis
  • 12.10.2004 19:26
Moro, voix pussailulla saada mitään ikäviä jälkitauteja?
Mites aids ym oikein tarttuukaan.

t.aloitteleva homo
  • 2 / 11
  • Pussannut
  • 12.10.2004 20:58
Jos sinulla on jo herpes huulessa (aina silloin tällöin tulee kutiava punainen rupi) niin sitten voit saada enää flunssan/kipeän kurkun.

Jos tauti ei ole kuolemaksi, se vahvistaa!
  • 3 / 11
  • Resander
  • 12.10.2004 21:12
Parahin aloitteleva homo. Oletpa fiksu kun kysyt - neuvon kysyminen on aina paikallaan, jos ei ole itse varma.

HIV-tartunnan voi saada ainoastaan, jos *spermaa* pääsee limakalvoille. Näin ollen suutelemisesta ei ole mitään haittaa ja useimmat oppaat ovat käsittääkseni myös sitä mieltä, että suihinottokaan ei ole riskialtista, kunhan muistaa, että parteri ei saa tulla suuhusi, eli ennen kuin tulee, kulli ulos suusta!

Peräsuolen limakalvot ovat paljon suun limakalvoja hennompia ja siksi anaaliyhdynnässä tulee aina käyttää kortsua.

Fiksummat - mitä vielä?
Aika hyvää tietoa löytyy sivulta http://www.miestenkesken.fi/

Sieltä bongasin mm:

"Hi-virus ei tartu syljen, hien, kyyneleiden, virtsan tai ulosteiden välityksellä. Vaikka niistä voikin löytyä pieniä määriä virusta, nuo määrät ovat liian pieniä aiheuttamaan tartuntaa. Esiliukasteessa eli mieheltä kiihotustilassa ennen siemensyöksyä tulevassa eritteessä hi-virusta on vähemmän kuin siemennesteessä, mutta esiliukasteenkin välityksellä voi saada hivin tai muita seksitauteja."

Tuo antanee aika hyvän vastauksen kysymykseen. Sivulla myös muuta aivan lukemisen arvoista kamaa! :)
  • 5 / 11
  • Zeppelin
  • 13.10.2004 15:36
Kuolemaan ei välttämättä johda, mutta erittäin ikävä ja sitkeä tauti on nimeltään mononukleoosi. Tunnetaan myös nimellä 'pusutauti'. Siis ihan oikeesti :)

Tauti iskee vain yhden kerran ja useimmat sairastavat sen jo lapsena. Tuolloin oireet ovat oikeastaan huomaamattomat. Mutta mitä vanhempana tuon tartunnan saat, sen sitkeämpi ja rajumpi se on.

Todennäköisesti siis saat tuon taudin nuorelta. Jos itse olet nuori, niin eipä suuria hätiä, mutta jos tykkäät pussailla itseäsi nuorempien kanssa, niin VARO ;-)

t. nimim. 2,5 viikkoa 40 asteen kuumeessa ja kurkkukivussa
  • 6 / 11
  • genesis
  • 13.10.2004 18:31
Kiitos näin nopeesta vastauksista kaikille. hyvä tietää varoa tuota "pusutautia".
Ite olen vasta 37 ja ny kurkin kaapista ulos ekoja kertoja.

Itse asiassa ongelmasta toiseen ja sikapaljon pahempaan huoh :( En ole ikinä nähnyt naisissa mitään kiinnostavaa ja miehissäkin vain harvat "sytyttää" mut, mutta kun on pienestä asti ollut vaiva (liian kireä esinahka ja leikkaukseen en tosiaan halua) niin voinko/saanko olla täysrehti homoseksuaali vaikka en menisikään koskaa anaaliseksi asteelle?
Ja oox mä iha normaali kun totesin itselleni olevani homo niin sen jälkeen masturbaatio tuntuu jo ajatuksena ihan
oksettavalta?

Nää on vaivannu mua tosi pitkään ja pahasti.

Onnex täällä näyttää olevan fiksuja/neuvovia ihmisiä.

Jään odottamaan neuvovia tienviittoja elämääni.

Kiitos.
Pussailu saattaa myös tartuttaa aika yleisen oireyhtymän joka oireilee painostavana tunteena sydänalassa, villisti vaihtelevina mielialoina, epävarmuuden tunteina ja unettomuutena. Ennuste on sitten ikävä kyllä aika heikko: love conquers all. :)
Genesis, pari pointtia kysymyksiisi.

Olet ihan normaali mutta ei se kivaa ole jos runkkaaminen tuntuu oksettavalta. Juttele asiasta jonkun luotettavan kaverin kanssa, se auttaa. Jos kaveria ei ole niin soita sosiaalitoimistoon ja sano että haluaisit jutella jonkun kanssa.

Joo ei tarttee harrastaa peppuseksiä ollakseen kunnon homo. Mutta jos esinahka on oikeesti kireä, niin sitten sun ikä auttaa siinä asiassa: 37 vuotiaat osaa ja voi jo sanoa suoraan lääkäreille mitä ne haluaa. Eli ei esinahka ole joko/tai - kaikki pois tai mitään ei pois - kyllä ne osaa ottaa väljentää ihan pikkusen vaan mutta vain jos tämän halunsa selkeästi lääkärille ilmaisee. Esinahka on kiva kapistus, ei sitä kannata kokonaan poistaa.

Onnea kaapin ulkopuoliseen elämään!
  • 9 / 11
  • genesis
  • 14.10.2004 18:10
Kiitoksia jälleen. Ennenpää sai purettua paineita mukavasti kerran kk.masturboinnilla, ehkä jotku stressitekijät vie kaikki tollaset halut kuten pitkäaikastyöttömyys yms.

Toi oli hienoo kuulla että saan olla homo ilman peppuseksiiki. Oon ollu tosi varovaine ton esinahkaleikkauksen kaa kun pelkää että minkälaine seksihirmu musta sen jälkee tulisi jos toi ei olis enää esteenä.

Kiitos kannustuksesta vaikka toi kaappi näyttääkin aikas turvalliselta paikalta.
Mää vaan halusin sanoo tohon ensikysymykseen, että suutelemisesta tai pussailusta voi jäädä sellainen ikävä jälkitauti että sitä haluu sitten koko ajan eikä voi olla pussailematta kun se on niin kivaa.

Ei. Se ei ollut hittoilua.

Mun mielestäni suutelua arvostetaan liian vähän. Pussailu kunniaan. Oikeesti. Se on tosi kivaa. Ilman pusuja elämä olisi kuin ... ei voi olla ilman... pusuja siis, ei elämää :-)
Ma en tieda mitaan muuta, kun yhden pussailemisesta saadun jalkitaudin.. Ma rakastun hyvaan suutelijaan. Ma oon ihan hulluna hyviin suutelijoihin. tietty sen pitaa olla jonku nakonenki.. :))