HKI: Uusi vuosi

Kun ei ole parempaakaan tekemistä, niin kysytäänpä vaikka tällaista:

Kuinka moni on lähdössä uuden vuoden aattona Gloriaan tytsyjen bileisiin, käsi ylös?

Itse ajattelin lähteä, jo senkin takia, että en ole aikasempina aattoina ollut ravintolassa. Ja onhan se aina hauska nähdä kännisiä lepakoita muuallakin kuin Kaisassa ja Mamassa :)
PS. Voisko joku laittaa tänne tiedon, koska ne liput tulevat myyntiin, kun en kuitenkaan muista käydä sieltä nettisivuilta joka päivä tarkastamassa. Thänks :)
Täällä on heti 1-5 kättä pystyssä! Ihan täysin riippuen siitä miten kukin on töissä. Minä itse odotan kyseisiä kinkereitä kuin kuuta nousevaa.. Niin kännisiä kuin selväpäisiä tovereita on todella kiva nähdä isompanakin laumana. Etenkin kun aina jotenkin onnistun ohittamaan Kaisan pileet. Voitteko uskoa, että olen ollut vain yksissä ja siitäkin on jo aikaa?! :) Perkeleen työt..
Ai missä on stadissa uuden vuoden bileet ja mistä löytää lisää infoa?
  • 6 / 21
  • NobodyHki
  • 9.12.2004 18:39
No periaatteessa tytsyjen sivuilta, mutta ovat viime aikoina olleet todella hitaita sivujensa ylläpidossa....
Eikä se ohjelmapuolikaan ole ollut järin kummallista viime kerroilla bileissä...
Onneksi on muitakin paikkoja jonne voi mennä;-)
Gloria sijaitsee Pikku Roballa eli hyvin lyhyen matkan päästä Mamasta (mikäli Tytsyjen bileet alkaa nyppiä, voi siirtyä vaikka sinne...:) Gloria ei ole erityisen juhlava tila, vähän risteilymäinen tunnelma voi tulla. Pitää vaan toivoa, että tulisi hyvää musiikkia ja edes kohtuullista ohjelmaa... Harmittaa sinänsä myös se, että ei voi etkoja pidempään viettää iltaa miespuolisten kavereiden kanssa :/
Siinähän sitten yhdistyy vähän niinkuin risteily ja bileet ei tarvi lähtee merille seilaamaan, vaikkakin mä olisin kyllä mieluummin bilettäny kaisiksessa kun ei ole sinne päässyt aikoihin päässyt nääs toi vuorotyön ihanuus. Gloriassa nähdään kuitenkii
Eipä pääse ei kun töitä paiskoo... Tai jos sekaan mahtuu vielä klo. 22 jalkeen ??
Kertokaapas..
Kun täältä Turusta oltaisiin lähdössä Helsinkiin 31.pvä juhlimaan, niin mitä pitäisi tietää?
Tarkemmin sanottuna, pitääkö liput ostaa etukäteen, mitä bileitä "meikäläisille" on tarjolla ja missä ja miten sinne löytää?:D
Millaiset ovat sisäänpääsymaksut ja juomien hintataso.

Kiitos vastanneille!:)
En ollut viime uuden vuoden aattona Kaisiksessa, mutta kuulemani mukaan väkeä oli paljon. Yleensähän baari alkaa täyttyä vasta siinä klo 23-00, mutta jos ilman etukäteen ostettua lippua on pyrkimässä sisään, niin luulisin että tuolloin 31. pvä kannattaa olla aikaisemmin liikenteessä.

Juomat ovat keskustassa kalliita, siideri ja "limpparit" (esim. Breezerit) lähemmäs tai yli 5 euroa, viiniä ja kaljaa saa siihen neljän euron pintaan. Mamassa myös vedestä joutuu maksamaan, se tulee 0,5l pulloissa.

Reitit mestoille löytää helposti osoitteesta:http://www.ytv.fi/reittiopas

"Meikäläisille" bileitä on noiden Glorian bileiden lisäksi varmasti kaikissa homobaareissa. Yleensä yleisörakenne on erittäin miesvoittoista (siis naisten bileitä lukuunottamatta :-). Gloriaan oli muistaakseni ilmoitettu sisäänpääsymaksuksi 10e, mutta Tytsyjen sivut eivät tätä kirjoittaessani avaudu, eikä Glorian nettisivuillakaan tiedetä ko. bileistä... Mamaan sama hinta.
Muistaakseni liput gloriaan olisi 12 euroa eli aika hulppean hintaiset, kun ottaa huomioon, että tarjolla vain DJ + house bändi, mitä se sitten tarkoittaakaan.. luulisi, että muutakin olisi jo tarjolla siihen hintaan...?
Mutta tytsyjen sivut eivät taasen toimi, niin ...
Ja eivät myy missään lippuja ennakkoon...
Hei!

Mielenkiintoista on, ettei kukaan ole esittänyt näitä kysymyksiä suoraan tytsyjen sivuille, olisimme reagoineet nopeammin, ja vastanneet mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Ette varmaan ole yhdistäneet Tytsyjen bileitä ja Gloriaa..
Viime vuonna kaikki eivät mahtunet sisään Kaisikseen, joten halusimme, että tilaa on enemmän!!
Että enemmän kauniita naisia mahtuu mukaan juhlintaan!

Emme halunneet myydä lippuja etukäteen, koska jokaisen seurueen juhlaohjelma on erilainen (saapuminen eri aikoihin), ja turhaa jonoa välttääksemme tasapuolisuuden nimissä jonon ohituksia tulisi välttää.
Jonon ohi ei pääse kukaan!

Onko oikeasti 12 € paljon ?
Tule turvallisesti sisälle, ilman kolikoita ojenna takkisi narikkaan. (Tiedät, että pojat pitävät huolta yleisestä järjestyksestä).
Olemme varautuneet tervetuliasijuomaan (sisältyen lipun hintaan) tietyllä aikavarauksella.
Saavut upeisiin puitteisiin (Kulttuuriareena Gloria), johon olemmme onnekkaasti saanneet järjestää Suomen Suurimmat Naistenbileet!!!
Otathan huomioon myös ajankohdan (vuoden yksi juhlituimmista päivistä).
Meillä on elävää musiikkia (Maija&House Band), Venla juontaa ja tunnelmasta pitää huolta Dj Catarina!
Baarissa ammattitaitoisia tytsyjä.
Meidän tavoitteena on onnistuneet bileet.
Suhteutettuna valmisteluihiin, odotuksiin ja juhlan toteutukseen euromäärä tuntuu meistä vähäiseltä.

Päivittäjien koneelta kaikki tuntuu toimivan todella hyvin , mikä vika Teidän yhteyksissäne?
Myönnämme laiskuutemme päivityksissä ja Netta edelleen hukassa, ja mutta mielestämme sivuillemme pääsee notkeasti näppäilemällä oikean osoitteen.

Kukin meistä on ravintola-alalla, altiina palvelemaan.
Mietimme tarkkaan bändimme, ohjelmamme, illan kulun...
Vieraanamme 700 naista, on vaikea miellyttää kaikkia.
Olemme keksineet keskiarvon...

Palataan,
rakkaudella Tytsyt
Tytsyille vaan tiedoksi, että parin päivän 14.-15.12. ongelmat olivat teidän sivuilla / teidän "serverillä". Kaikki muut nettisivut, joissa kävin samaan aikaan toimivat täysin moitteettomasti, vain teidän sivut eivät ajoittain auenneet, koska palvelinta ei löytynyt. Sen jälkeen ne ovat toimineet ihan ok.
Kyllä, ongelma oli nimenomaan tytsyjen serverillä. Ja jos tämän viestiketjun postauksia lukisi tarkasti, niin huomaisi, että olemme toki ymmärtäneet, että Gloriassa on nimenomaan tytsyjen bileet... :I

Mun mielestä ennakkolipunmyynti olisi ollut parempi kuin "liput vain ovelta" -taktiikka, jolla yritetään lähinnä saada porukat tulemaan aikaisemmin paikanpäälle ostamaan baarista bisseä sen sijaan että vedettäisiin kotietkoilla kaupan kaljoja. Ennakkoliput eivät vähennä "tasapuolisuutta" jos kaikilla on tasapuoliset mahdollisuudet ostaa lippuja ennakkoon.

Lipun hinta ei ole mitenkään kohtuuton verrattuna muihin paikkoihin kyseisenä päivänä. 12 eurolla kyllä sitten myös odottaa saavansa jotain hieman laadukkaampaa kuin vuoden muina päivinä.

Vielä yksi miinus: nettisivuilla voisi harrastaa vähän kielenhuoltoa, nykyisellään niiden lukeminen aiheuttaa päänsärkyä...

Kiitoksia: ylipäänsä bileiden järjestämisestä. On oikeesti hauskaa päästä vaihtelun vuoksi uuteen paikkaan bilettämään naisten seurassa. Lisäksi nettisivujen maininta Visa Electronin toimimattomuudesta on hyvä lisäys, tietää varautua käteiskassan kanssa :)
Aivan, ei se lippujen hinta, vaan se mitä sillä saa.
Se, että tarjolla siis se dj ja joku bändi, ei ainakaan minulle kerro vielä sitä, kannattaako sinne mennä?? Jos ovat kerran suunnitelleet jo ohjelmaa yms, niin olisi asiallista kertoa siitä. Eikä vain sanoa ympäripyöreästi tarjolla olevan jotain ohjelmaa. Sillä aikaisempien bileiden "ohjelmat" eivät ole olleet mitään positiivisia yllätyksiä.
Ensinnäkin, jos bileet eivät Gloriassa innosta niin jättää väliin. Itselläni on pelkästään positiivista sanottavaa Tytteleiden hipoista, tunnelma on ollut mitä parhain, musiiikki hyvää ja palvelu ryysikseen nähden moitteetonta.

Eiköhän nähdä Gloriassa ja nautita maamme suurimmista naistenbileistä.

Viva la Tytsyt!
Hienoa että on tollaset bileet luvassa! Hinta on oikein kohtuullinen, vaikka sillä ei paljoo konkreettista etukäteen odottaen saakkaan. Mutta mulle ainakin riittää se että saa olla sellasessa seurapiirissä missä ite haluu. Voihan sitä aina halutessaan mennä johonki pubiin Manskulle ja tallustella kännisten miesten ja lasinsirujen seassa - ja ihan ilmaiseksi tai jäädä kotiin.

Tytsyjen bileissä olen jonkun kerran käynyt aiemmin. Oma fiilis niissä on aina riippunut siitä millä fiiliksellä ja missä seurassa oon ite ollut. En lähtisi haukkumaan koko bileitä jos itelläni on ollut huono fiilis ja sen myötä ollut tylsempää (tämä kommentti kohdistettu tämän keskustelun terroristi ;) NoBodylle vai mikä se nyt olikaan)
Ja tervetuloa vanhaan sosialismiin, jossa valtaapitäviä ei saa arvostella;-)

Minä kun tyhmyyksissäni kuvittelin, että maksava asiakas saa vielä sanoa mielipiteensä tuotetuista palveluista. Varsinkin kun kyseessä on puhtaasti kaupallinen toiminta, jossa edistetään ravintola Kaisaniemen ja tytsyjen taloudellista etua...

Tai ehkäpä kyse onkin vain siitä, että olen tottunut saamaan vastinetta rahoilleni;-)

Mutta noin vakavammin sanottuna olen sitä mieltä, että alussa tytsyjen bileet olivat parempia kuin ne ovat nykyisin. Toki sitä toivoisi, että niistä tulisi taas parempia. Normaalissa bisnestoiminnassahan "yrittäjä" on kiinnostunut kuulemaan asiakkaiden mielipiteitä ja sen perusteella tekemään parannuksia omiin palveluihinsa.

Mutta ehkäpä naisille riittää se, että on paikka, jossa on naisia... surullista:-(
Tytsyt valtaapitäviä? Noh se oli varmaan vitsi ;-)

Puhdas kaupallinen toiminta? Edistetään Tytsyjen ja Kaisaniemen taloudellista toimintaa? No se hän on vaan hyvä. Kukin kantakoon kortensa kekoon että tilaisuuksia jatkossakin järjestetään - toiset järkkää ja toiset maksaa siitä, niinhän tämä maailma toimii. Ei tolla varmaan kukaan rikastu. Saavat ravintolatyöntekjöinä palkkansa ja jaksavat järjestää uusia bileitä. Kiva ja kiitos siitä!!

Tottunut saamaan rahoillesi vastinetta? Niin minäkin. Aina en saa, mutta suurin huolenaiheeni ei ole uudenvuoden bileet, monta isompaa rahareikää ihan arkielämään liittyen josta vastine on olematon. Niitä tilanteita yritän ratkaista hanakammin kuin uudenvuoden viettoani.

"Mutta noin vakavammin sanottuna.. " Eli noi oli sulta ilmeisesti vähän heittoja. Ok ja hyvä ;-)

Heille voi laittaa suoraa palautetta. Ja tapahtumia itekin paljon järjestäneenä toivon aina että palaute tulee mielummin hyvissä ajoin. Sinäkin olisit tätä voinut kommentoida ja kehittää heidän kanssaan jo koko vuoden. Mua ärsyttää eniten että tällaisessa ns. iloisessa uuden vuoden tunnelmaa virittävässä nettikeskustelussa joku joka tulee heittämään väliin sun kaltaisia kommentteja.

Surullistako että riittää "vain paikka jossa on naisia"? Sehän on iloinen asia, vähästä tulee iloiseksi ;-) En tarvitse mitään megailotulituksia, neonvaloja ja superesiintyjiä. Ainoastaan hyvää fiilistä hyvässä seurassa!!!
Moi!

Mietin vain, kuinka usein mimmit yleensä käy baareissa?
Sitä juhlaa odotetaan, kuin kuuta valkeaa, ja odotukset turhankin korkeat.
uskotteko vilpittömästi, että lesbo baari toimisi pääkaupunkiseudulla?

Maristaan jostain bileistä, johon kenenkään ei tarvitse mennä, koska onhan meillä kavereit, jotka järjestävät bileet.. Vai sittenkin ne järjestetyt bileet?
Vaiko??
Sosiaalinen eläin on ihminen, hakeutuu kaltaistensa pariin, ja haluaa elää bileet, maksoi mitä maksoi..?

Onko meillä mimmeillä varaa ilmaista huolemme juhlista, kun emme itse pistä omia bileitä pystyy, jossa kaikki on ilmaista, bändi listaluokaa, musiikki jokisen toiveiden mukaista..

Ihan oikeesti, herätkää.. Pöh!