Paras dildo

  • 1 / 5
  • Herra47
  • 17.12.2004 1:23
Mikä olisi paras dildo anaalityydyttämiseen? Mielipiteitä kiitos.
  • 2 / 5
  • mies (väärä)
  • 17.12.2004 13:17
Eiköhän tuo ole PIKKUISEN henkilökohtainen asia, tarkoitan että kun niissä anus-värkeissä on sitten kanssa pikkuisia eroja. Ja toinen tykkää pikkuleivästä ja toinen patongista.. ;)

Itse en leiki ollenkaan millään apuvälineillä, syystä että en halua olla tositoimissa (jos joskus ihan miehen löytää hoitelemaan tuon anuksen kutittelun) semmoinen porttikongi, johon olen itse joskus törmännyt.. ei sitten mitää tuntemusta meinannut saada, kun herra oli leikkinyt ilmeisesti pikkuisilla vaahtosammuttimilla. GRR.

Ei meikäläisen Euro-kikkelillä siinä sitten ollut mitään tehtävissä, itse asiassa tein kuten ämmät kai enempi tekee.. sopivan ajan "hinkattuani" (ilman kosketusta reunoihin), voihkin ja huokailin niin maan kauhiasti, niin pääsin siitäkin piinasta pois.

Olen päässyt tuon illan kauhukokemuksesta ohi ilman psykiatrin apua, juu.
  • 3 / 5
  • Matti
  • 17.12.2004 17:44
Kyllä on helppo kysymys! Ilman muuta sellainen dildo, jossa on mukana imukuppi. Kätevä laittaa kiinni minne vaan, seinään kiinni, kaakeliin, penkkiin, kätevä myös matkoilla!
  • 4 / 5
  • Gay-kalle
  • 23.12.2004 11:51
Kannatan jostain syystä mustan väristä. Minusta myös imukupilla kiinni laitettava on mainio. Yksi kaverini sai sen lahjaksija on siitä ollut hyvin tyytyväinen.
  • 5 / 5
  • Porkk./patonki
  • 28.12.2004 18:10
Mulla on silleen, etta dildon pitaa olla pienempi kun aidon. Jotenki siina aidon kanssa pelatessa, erit. jos on oikeen kiihottava heppu, sinne tuntuu menevan aika mita vaan. Sitte taas jos jollaki kapulalla ite pelaa, nii se on semmosta nihkeeta nyhjaamista.