Ranneliike bileet?

  • 3 / 8
  • mies
  • 13.11.2004 17:21
Vuokratilat ja vuokratut äänentoistolaitteet. Miksi ei ilman alkoholia? Bileet mahdollisimman halvalla.
  • 4 / 8
  • Kokuma
  • 14.11.2004 10:34
Ilman viinaa sinne tulee myös oikeasti kiinnostavia ihmisiä, ja ne jotka ottavat yleensä viinaa päästäkseen estoista, jättäytyvät pois eikä tarvitse katsella humalaisten älyvapaata käytöstä.

Kuulostaa hyvältä idealta, mutta en itse tuonne valitettavasti pääse koska asun kaukana PK-seudusta enkä viitsi lähteä yksien bileiden takia Hesaan.
  • 5 / 8
  • Party
  • 17.12.2004 20:16
Kuulostaa ihan mormonien kekkereiltä jos ei edes sivistyneesti voi esim.viiniä nauttia.Herätys!
  • 6 / 8
  • Tomi
  • 17.12.2004 20:28
Tää keskimääräisen keskustelun taso ja riidanhaluinen ylpistely ja omilla mielipiteillä besserwisseröinti siirrettäis bileisiin? Ei kiitos, liuottimella tai ilman.

Jatkoilla voitte haukkua setaa ja JuhaniV:tä.
  • 7 / 8
  • Juhlija
  • 17.12.2004 20:39
Niin, voin vain kuvitella minkälainen tuppisuu lauma mahtaiskaan kokoontua kyseiseen tilaisuuteen. Minä olen vain nuissa järjestö kuvioissa voin homannu se, että suomalaiset ovat melko ujoa porukkaa. Ei suomalaiset hevillä ala jutteleen vetovieraiden kanssa kanssa. Monesti se vaan pakkaa olemaan niin, että yhteisissä juhla tilaisuuksissa ihmiset saadaan avaamaan suunsa vasta kun ne saavat viinaa.