Ei vieläkään otsa rypyssä mutta..

  • 1 / 17
  • TwistDrill
  • 12.12.2004 20:28
Pienen tanssija-annoksen saaneena tässä pohdiskelen, että ovatko tanssijat keskimäärin kauniimpia miehiä kuin kaikki muut? Enkä tarkoita nyt vartaloa, sehän nyt treenaantuu automaattisesti tuollaisella työmäärällä. Puhun kasvoista!! Kun KAIKKI tanssijat tuntuvat olevan jumalaisen söpöjä ilmestyksiä riippumatta siitä ovatko he homoja vai heteroita. Olen siis miettinyt, onko tanssija-geeni myös kauneusgeeni vai valikoituuko tanssijoiksi jollain muulla konstilla pelkästään pieniä jumalia? *pyörtyy*
Pyörry rauhassa! Äläkä pidä kiirettä sen virkoamisen kanssa!
  • 3 / 17
  • TwistDrill
  • 13.12.2004 9:02
Kiristääkö pipo näin talven tullen? En voi sille mitään, että olen gay sanan kaikissa merkityksissä. En jaksa aina itkeä sitä miten maailma potkii ja miehet katsoo muualle.
Ei kun se varmaan menee niin et kun alkaa tanssii, niin siitä se ulkonäkö paranee.
Ei kun se varmaan menee niin et kun alkaa tanssii, niin siitä se ulkonäkö paranee.
  • 6 / 17
  • Irokeesi
  • 13.12.2004 11:49
Varmasti nuoremmat tanssijat kaikki sitten ovat ”söpöjä”; makunsa kullakin. Iän mukana muuttuvat tanssijat siinä missä normaalitkin =). Vuosien varrella olen tavannut useamman alle 40 –vuotiaana rupsahtaneen / pöhöttyneen miestanssijan niin balettilaisia kuin muitakin ammattitanssijoita. Baletin puolella siirtyminen ohjaus- & opetustehtäviin alkaa olla edessä jo 30- 40 –vuotiaana. Balettilaisten virallinen eläkeikäkin on muistaakseni aika alhaalla. Erilaiset lihas- ym rappeumat taitavat olla enemmän naispuolisten balettitanssijoiden ongelma.

Vanhan oopperan (Aleksanterin teatteri) aikoihin balettilaiset kokoontuivat Rivoliin ensi-iltanäytännön jälkeen.Missähän tämä nykyinen sukupolvi käy irroittelemassa.
  • 7 / 17
  • JuhaniV
  • 13.12.2004 12:20
TwistDrill kirjoitti: "...ovatko tanssijat keskimäärin kauniimpia miehiä kuin kaikki muut?"

Jospa saamasi vaikutelma onkin seurausta näyttävästä esillepanosta ja oikeasta valaistuksesta.?
  • 8 / 17
  • Public eye
  • 13.12.2004 13:14
Esiintyvät taiteilijat ja etenkin tanssijat joutuvat kehittämään itselleen hyvän oman kehon ja kasvojen hallinnan. Oman itsensä tarkkailu ja sen altistaminen jatkuvasti tiukallekin ulkopuolisten arvioinnille kehittää tietoisuutta itsestään sekä edistää omien hyvien puolien tuomista esille ja vähemmän hyvien piirteiden häivyttämistä pois näkyvistä.

Kun ala vielä pakosta edellyttää tarkkaa huolehtimista terveydestään elämäntapojen valinnalla ja rautaisen fyysisen kunnon ylläpitoa, ei lopputulos voi olla näkymättä ulkonäössä, jos lähtökohtana on edes keskimääräiset synnynnäiset rakennusainekset. Jos elämäntavat pääsevät repsahtamaan ja kunto laskee, tuloksena on aivan samannäköinen pulliainen kuin muutkin sohvaperunat.

Olen ennenkin sanonut, että ruma ei käytännöllisesti katsoen kenenkään tarvitse vastoin tahtoaan olla. Kaikki riippuu siitä, miten itsesi kannat ja mitä haluat olemuksellasi viestiä. Ryhti, avoin suhtautuminen ympäristöön ja terve itsetietoisuus auttavat pitkälle. Ne persoonalliset tyypit, joita ei ikimaailmassa catwalkmalleiksi valittaisi, ovat usein massasta kaikkein komeimpina erottuvia ilmestyksiä.
  • 9 / 17
  • Irokeesi
  • 13.12.2004 14:32
” Kaikki riippuu siitä, miten itsesi kannat ja mitä haluat olemuksellasi viestiä. Ryhti, avoin suhtautuminen ympäristöön ja terve itsetietoisuus auttavat pitkälle. Ne persoonalliset tyypit, joita ei ikimaailmassa catwalkmalleiksi valittaisi, ovat usein massasta kaikkein komeimpina erottuvia ilmestyksiä.”

Melkein toivoisin olevani juuri tuollainen =) =)
Tottakai tanssijat ovat ainakin kropaltaan kauniita,koska harrastavat liikuntaa työnsä vuoksi säännöllisesti.Kasvoista on vaikea sanoa, kaikki ovat tavallaan kauniita...
Jos joku pitää esim. Jorma Uotista "kauniina" ja "söpönä" niin... nooh, makunsa kullakin.
Hmm..en tiedä onko se nyt NIIN ihana, mutta hyvinvarusteltu kuitenkin (olen nähnyt) hihi..mums
  • 14 / 17
  • imagination
  • 17.12.2004 18:54
Hän näyttää kyllä pitävän ulkonäöstään huolta. Moderni jollain tavalla. Elegantti.
Joo, tämän keskustelualueen lyhentämiseksi pyydän, että tänne kirjoittavat kaikki maininnan, jotka EIVÄT ole nähneet äsken mainittua elintä eivätkä ne, jotka sen ovat nähneet. Taitaisi keskustelu loppua minun viestin jälkeen.
En ole nahnyt.

Mutta...

...olen kuullut n. seitsemaltakymmenelta taholta...