Homo-onnela on perustettu!

Nimimerkki Mies on Ranneliikkeen keskusteluissa toistuvasti ollut perustamassa homoille eriöityä onnelaa. Muistelen, ettei hän ole sinne lesboja haluamassa.

Hänen toiveisiinsa löytyy ratkaisu Australiasta nimeltä Gay Kingdom. Osoite: http://www.gaykingdom.org/

Pikasilmäys osoitti, että Gay Kingdom on tarkoitettu nuorille, kauniille, valkoihoisille homomiehille ja lesbonaisille, mieluiten pariskunnille. Transihmiset, lihavat, värilliset, vanhat, rumat, vammaiset, aboriginaalit älkööt vaivautuko.
  • 2 / 12
  • NiinPikkuinen
  • 17.9.2004 10:08
Wow. Kuulostaapa todellakin "homo-onnelalta"... Niin kaikki rumilukset ja muut vähemmistöt: joko kannatte homoutenne kunnialla tai sitten pysykäätten kaapissa ikuisesti.... Öhöm. Mahtaa olla melkoista auringonpaistetta tuo paikka. Siis jos kaikki siellä olevat kokevat olevansa parempia/kauniimpia/täydellisempiä kuin nämä toiset "lihavat, värilliset ja vammaiset", niin mun on varmaan parempi pakata aurinkolasit messiin. Muuten saatan häikäistyä tuosta jumalaisuudesta sokeaksi asti.

*Huoh*

Tän on pakko olla pelkkä osoitus elämän julmasta makaaberista huumorista, eikö niin?
Hei c´moon ihmiset.....mainos on aina mainos. Mikä ihme meitä Suomalaisia vaivaa, tuleeko teille yllätyksenä että kuvan ihmiset ovat hoikkia ja kauniita? Mitä tuottetta myydään yli lihavilla, akne ihoisilla malleilla (paitsi laihdutus ja finni voidetta)?
Täytyykö heti nousta tämä `mökötän täällä nurkassa seinäruusuna´-asenne jonka niin monet Suomalaiset omakseen mieltävät. Kyllä sinne varmaan mahtuu rumat ja lihavatkin...mutta köyhistä en tiedä jos kyseessä on kaupallinen yritys.
Mitä vikaa siinä on, jos parit olisivat haluttuja asukkeja?
  • 4 / 12
  • NiinPikkuinen
  • 17.9.2004 11:11
Ei mulla mitään mainontaa vastaan olekaan, mutta kun mä en kannata tätä ulkokultaista feikkausta. Se ei johda mihinkään, se aiheuttaa monille pahaa mieltä, sellainen söpöily ja kaikki tämä saa mun pään särkemään. Sitäpaitsi ei ole poliittisesti kovin korrektia sanoa, että pääsy kielletty vammaisilta, tämä kun on homo-onnela. Itseasiassa ei ole kovin korrektia muissakaan tapauksissa. Hyvän ja huonon mainonnan välillä on DKNY vissi ero.
Tuota noin....NiinPikkuinen, en kyllä kiiressäni huomannut mitään:`Pääsy kieletty vammaisilta´-lausuntoa heidän sivuillaan.
Löysitkö sinä?
Miksi kaiken näköinen söpöily saa sinun pääsi särkemään?
En itse nyt huomannut mitään yli makeaa niissä kuvissa, olivat pikemminkin freesimpiä ihmisiä kuin aamu bussissa yleensä.
Koko idea siitä, että perustettaisiin homojen oma valtakunta on... no... miten sen nyt kiltisti sanoisi... typerä. Eristytään vaan näistä heteroista niin ei ole toivoakaan, että joskus elettäisiin rinnan jotenkin järkevässä tasa-arvoisessa tilanteessa. Ja tietysti sellainen heteroista eristäytyminen on myös eräänlainen myönnytys ja alistumisen osoitus.

Miksiköhän kukaan haluaisi tällaisen perustaa... tuonhan siis täytyy olla läppä? Eihän mikään itseään kunnioittava valtio alun alkaenkaan luovuttaisi maata pois ja yhtäkkiäkö ne on vaan tyhjästä nyhjäisseet terveydenhuollon ja töitä ihmisille vai virtaako kaikkia raha sisään maahan vain maahan muuttaneiden entisistä omistuksista vai tekeekö kaikki töitä netissä? Ei sinänsä. Ihan hauska läppä joo... Luoja!
Taidanpa muuttaa tuonne, on sen verran hyvä sää siellä. Tosin senverran odotan, että ehtisivät rakentaa sinne palatsin käyttööni. Taidan myös yrittää keisariksi...
Ihmeellistä, että se on totta. Olen aina pitänyt itseäni tilannetajuisena ja jotenkin tiedostan asioita, vaikka en tunnista vaikutteita, mistä ne tulevat. Ehkä olen tiennyt sen alitajuisesti olevan totta.

Valitettavasti kysymyksessä on lilliputtisaari ja monarkia. Olisin enemmän demokratian kannalla. Alue asettaa omat rajoituksensa. Vaikea kehittää siitä mitään kovin merkittävää.

Onneksi se on olemassa esimerkkinä muille.
No heheh, onpas mukava vitsi. Mä voisin kyllä muuttaa ilmaston puolesta, mutta muuten en. Tosin, tässähän on kyseessä ilmeisesti joku hassunhauska skenaario.

Ei sivuilla mun mielestäni mitään syrintää esiintynyt, mun ymmärtääkseni kaikki olivat tervetulleita, myös heterot.

Ihan mielenkiintoista kyllä. Joskin mäkin olen demokratian kannalla. Joku keisari Dale ei hirveästi nappaa vaikka tuskin mikään Stalin on.
mies kirjoitti: "Ihmeellistä, että se on totta."

Odottelinkin, että mies kommentoisi tuota sivustoa, ennen kuin kerron uutta.

Annoin Australiassa asuvien sukulaisteni vilkaista sivustoa. He naureskelivat ja totesivat sen olevan mitä ilmeisimmin pelkkä pila- tai mielikuvitusjuttu.

Noita pikkuruisia korallisaaria on siellä vaikka millä mitalla ja voihan niitä nimetä omikseen. Australian hallitus on kuitenkin näissä jutuissa hyvin tiukka, eikä sallisi itsehallintoaluetta taikka kuningaskuntaa perustettavaksi missään tapauksessa.
Mut miksi Suomessa ei ole homojen kesäsiirtolaa? Tämä on askarruttanut jo pitkään. Samantyyppistä kuin Fire Island tai Provincetown -- pientä luonnokaunista, aurinkoista ja lämmintä kuntaa, jonka asujaimisto ainakin kesäkuukausin on pääosin homoja. Ranta on tietenkin must.

Hanko olisi aurinkoisuuden kannalta hyvä (ja rantakin löytyy) mutta on liian iso, liikaa väestöä. Mutta: kun menee saaristoon niin jo vot! löytyy pieniä söpöjä mestoja - jopa aurinkoisempia kuin Hanko - jotka voisi pikkuhiljaa muiluttaa homo-omistukseen.

Ehdotan Nauvoa.
Homo-onnelani oli 90-luvun lopussa Pirttisaari Porvoon saaristossa, exäni mökillä. Saaren muu asujaimisto ei tuntunut olleen millensäkään meidän riekkuvien homojen tempuista (joita riitti...)