Kiinnipitäjä

  • 1 / 5
  • fenix
  • 3.12.2004 15:26
Taas pitkästä aikaa täällä ihmettelemässä.

Mulla oli joskus rakas ihminen, jonka kanssa mokasin pahasti. Menetin hänet toiselle. Syitä voi hakea molemmista, tango kun on hankalaa yksin.
Hänen kommenteistaan sai kuitenkin käsityksen, että syy on vain minun. No tein minkä tein, mutta teki hänkin.

Kauan häntä olen ajatellut ja kaivannut. Sitä en tiedä onko hän kaivannut minua, ajatellut ainakin. Huvittaa vaan kun tuossa eräs päivä luin hänen kirjoituksiaan. Hänellä on kokemusta kiinnipitävästä exästä..

Itse olen jo monesti sanonut, että yritän ajatella häntä mahd. vähän. Oman hankaluutensa asiaan tuottaa hänen ajoittaiset soitot&tekstarit. Hän ja hänen nykyinen kumppaninsa haluaisivat kolmannen pyörän mukaan. Olen muutaman kerran suostunut, hankala kieltäytyä, kun hyvää xxx tietää saavansa.. =)
Mutta seuraava päivä/viikko. Ne on kamalia. Juuri kun on päässyt hieman "irti" niin sitten ei taas muuta ajattele kuin heitä.. Mutta viestiä ei voi laittaa, muuten taas saa lukea kiinnipitävästä ihmisestä, vaikka itse en ole aikohin sitä "ensimmäistä" viestiä laittanut...
  • 2 / 5
  • Sir Jenkins
  • 3.12.2004 15:55
Miksi sinä hyvä ihminen kiusaat itseäsi! Irtipäästäminen ei ole helppoa, mutta ei elämä siihen lopu. On vaikka kuinka monta miestä, jotka kunnioittavat sinua enemmän kuin seksiä haluava entisesi. Monilla heistä myös hyvä xxxx, voi olla parempikin kuin se mitä olet saanut. Siirä hyvä mies se x sinne älä vastaa osastoon. Älä anna enää käyttää itseäsi hyväksi.
  • 3 / 5
  • arkadas
  • 3.12.2004 18:27
Harvoin tapaa ihmistä, jonka kanssa voi eronkin jälkeen jatkaa ystävyyttä - minulla on kunnia tuntea eräs tällainen ihminen - usein valitettavasti on vain niin, että kaikki yhteydenpito exiin kannattaa pistää poikki - vaikka väkisin. Siitä ei tule kuin haavoja ennestään pirstoutuneeseen sydämeen...
  • 4 / 5
  • Petrus
  • 4.12.2004 23:15
Minulla on niin hienot suhteet ex-miehiini , parhaita kavereitani , ystäviäni . Kuka mut tuntisi paremmin kuin kumppanini . Ei se kaikki häviä vaikka tunteet haihtuisi ja tulisi tarve jatkaa matkaa eri teitä . Ystävyys säilyy ja sitä ei mielestäni kannata hukata . Jokainen eläköön elämäänsä kuin oikeaksi tuntee , valintoja ... muistakaa kunnioittaa itseänne ja ainokaista elämäänne .
  • 5 / 5
  • mickebear
  • 5.12.2004 10:51
Minullakin on ihan hyvät suhteet kahteen existäni. Vaikkeivat he välttämättä parhaita kavereita ole, hyviä kavereita kummiskin. Harmittaa eniten etten ole pitänyt yhteyttä erääseen entisistä poikakavereista. Olimme kuitenkin yhdessä 6 vuotta, ja kun lähdin, niin lähdin. Kertaakaan en ole hänen kanssaan edes puhelimessa ollut.