Euroviisutapahtuma 11.12.2004, Helsinki

  • 1 / 3
  • Schlager
  • 16.11.2004 12:14
Hei!

Vaikka tämä ei ole euroviisufoorumi, niin silti tiedän, että moni täällä pitää viisuista. Lisäksi viisufaneissa erään gallupin mukaan yli puolet ovat sateenkaarikansaa, joten ainakin tämän palstan lukijoilla on vapaus olla siellä oman kultansa jne. kanssa. Tuijotuksia joiltakin osin saattaa tulla, mutta niitähän tulee varsinkin muualla enemmän. Ilmoittautumiskäytäntö ja osallistumismaksu sekä nyyttäriperiaate koskevat myös teitäkin. Minulle voi laittaa asiasta pm:ää.
************************************************

Hei!

Suureksi ilokseni voin todeta, että meillä viisufaneilla on nyt mahdollisuus yhteistapaamiseen. Periaatteessa kyseessä on Ogae Finlandin 20-vuotisjuhla ja Viisukuppilan pikkujoulut yhdistettynä.

Paikka on Helsingin Töölössä, Topeliuksenkadulla ja päivä on 11.12. eli itsenäisyyspäivän jälkeinen lauantai. Koko päivä olisi tarkoitus pitää hauskaa aina yöllä yhteen saakka.

Ohjelmasta on ollut puhetta monellakin taholla. Tällä hetkellä ohjelmistoon ilmeisesti tulisi seuraavia asioita:
- Järjestäytymiskokous, jossa Ogae Finland päätetään saattaa rekisteröidyksi yhdistykseksi.
- Second Chance Contestin 2004 yhteiskatselu ja äänestys
- Så ska det låtamainen tietokilpailu allekirjoittaneen toimesta
- Viisudisko (jossa kuulee luultavasti niin nopeampaa kuin hitaampaa viisua)

Myös karaokesta ja jostakin paneelinpoikasesta on ollut puhetta ja niiden suhteen tulee ratkaisu myöhemmin. Luulisin kuitenkin karaoken olevan aika todennäköinen juttu, sillä sen puuttumisesta saattaisi tulla jonkin sortin ihmettely ja jopa suuttumus.

Ilmoittautumisesta annan seuraavat ohjeet:
- ilmoittaudu sähköpostilla osoitteeseen vjukka@yahoo.se
- laita otsikoksi Ilmoittautuminen viisupäivään!
- kerro etu- ja sukunimesi ja nimimerkkisi (tyyliin Schlager) sekä paikkakuntasi
- voit ilmoittaa myös kumppanisi, sukulaisesi, ystäväsi jne., mikäli he todella ovat tulossa
- mahdollisimman moni aikainen ilmoittautuminen alentaa osallistumismaksua kaikkien osalta.

Kysymyksiä saa esittää, ja niihin mielellään vastataan. Vastauksia kuitenkin löytyy niin osoitteesta http://www.viisukuppila.fi (edellyttää kirjautumista, koska et pysty muuten lukemaan Pulinaa-osastoa) kuin http://www.euroviisut.com - mutta muutenkin saa kysyä; yritän selvittää tarvittaessa niin julkisesti kuin yksityisestikin tarvittavat vastaukset.

Ystävällisin terveisin, Schlager
  • 2 / 3
  • Schlager
  • 18.11.2004 11:56
Mainittakoon, että 17 ilmoittautunutta on tulossa ainakin ja sateenkaariväkeä taatusti on tulossa! :)
  • 3 / 3
  • Schlager
  • 1.12.2004 13:22
Tässä tarkempaa alustavaa ohjelmaa:

klo 10-13 OGAE-kokous
klo 13-14 koristelu- ja ruokailutauko
klo 14-16 JukkaV:n vetämä tietokilpailu
klo 16-18 yhteislaulutuokio
klo 18-20 SCC 2004-videon katselu
klo 20-22 karaokekilpailu
klo 22-01 viisudisco

Ohjelma on alustava ja uskon, että kaikilla tulee olemaan ihan mukavaa.

Tällä hetkellä mukaan on ilmoittautunut 24 ja huomattavasti enemmän mahtuu mukaan. Ennakkoilmoittautuminen pudottaa osallistumismaksua, joka on näillä näkymin korkeintaan 5 euroa. Eikä kaukana ole hinnan putoaminen 4 euroon. Tiedusteluja tapahtuman suhteen kannattaa tehdä minulle joko yksityisviestein tai sähköpostilla.

Kyseessä tällä kertaa on Karjala-Nuorten tila, eikä siis mikään homobaari, joita moni on pelännyt. (Tästä voidaan keskustella muissa ketjuissa...) Samoin sisäpiiriysjuttuja on turha pelätä, sillä moni tapaa jonkun ihmisen ensimmäistä kertaa. Suosittelen mukaantulemista rohkeasti jokaiselle.

Itse tapasin muita viisufaneja viime vuonna ensimmäistä kertaa. Olin ujo ja en tiennyt, olenko hyväksytty sellaisena kuin olen. Vähän ajan kuluttua huomasin, että osallistujien keskuudessa suvaitsevaisuus kukoistaa ja ahdasmielisyyttä karsastetaan. Uskon, että monella olisi mahdollisuus iloiseen päivään. Tätä mahdollisuutta ei kannata jättää käyttämättä.

Ystävällisin terveisin, Schlager :)