miten pukeutua?

Mitä mieltä olette, että miten miesten (varsinkin meidän) pitäis pukeutua kun mulla on aina kauheet paineet mitä laittaa päälle ettei näytä miltään juntilta.Vastatkaa mulle pliis, ku´n haluaisin edustaa lajimme henkilöitä hyvin.
eemeli on hyvä ja lukee viestiketjut:

1) Ärsyttävät tyylijutut
2) Nahkahousut - kovisko
3) Millaisia alusvaatteita

kaikki löytyvät tuosta alapuolelta (tällä hetkellä). Joten tarvinneeko vielä erikseen avata uutta pukeutumiskeskustelua?
  • 3 / 11
  • arkadas
  • 20.11.2004 23:35
eemeli voi pukeutua ihan miten parhaaksi näkee, ei ole olemassa yhtä totuutta, yhtä oikeaa muotia, yhtä oikeaa merkkiä.

Pukeudu ystäväiseni siten, kun Sinusta tuntuu parhaalta, vaatteisiin jotka Sinua eniten miellyttävät, ja joissa itse tunnet näyttäväsi upeimmalta.
Jos Eemeli on nuori, niin kävelee vaan "Henkkaan ja Maukkaan", niin siellä on paljon hänen kaltaisiaan nuoria homopoikia jopa myyjinä, joilta voi sitten saada sitä ohjausta ihan henkilökohtaisesti.
Why the fuck are you telling him to go to H&M.. There is nothing in there.. Don`t listen to them Eemeli. In Stockmann there are many good collections of reasonable priced clothes. and you can find brands there, you know?? Why would you be so stupid that you would buy your clothes from H&M... And by the way.. i can understand finnish, but I cannot write proper finnish or speak it..
  • 6 / 11
  • H&MStock
  • 21.11.2004 21:27
En mä H&M kokonaan lyttäisi kasaan. Kyllä sieltä voi löytyä jotain mielenkiintoistakin. Mutta koskaan ei kannata pitää enempää kuin yhtä vaatekappaletta samasta kaupasta, tai brändistä. Yhdistely luo uniikin persoonan. Poikkeuksena uikkarit, mutta niitäkin voi siveys syistä pitää kahdet päällekäin.
Jos H&M kelpasi eräälle Karlillekin suunnitella vaatteita, niin ei se niin huono voi olla, koska kyseessä on sentään "tekijä". Sitäpaitsi Karl on homo. Aplodeja sille.

Olisipa hyvä, jos toistaisivat saman vielä uudelleenkin, mutta nyt asialla voisivat olla vaikkapa D&G tai yksi Alexander, mikä sen nimi nyt taas olikaan( englantilainen)... tai ehkäpä se punk muodin kärkisuunnittelija(nainen)...nostaisivat vaan sitä katu-uskottavuutta, kun kerran on sitä hynää.
Huomasin tuolta Vogue.de sivuilta, että Gaultier tekee "Lagerfeldit" ja suunnittelee vaatteita jollekin postimyynti-yritykselle(?).
Paras mennä isoon vaateliikkeeseen ja kysyä myyjältä. Kun ammatikseen katsoo vaatteita, oppii välttämään pahimmat tyylivirheet.

Tyylin valinta kun riippuu vähän siitä omasta kehostakin. Lauta ja pallo tarvitsevat eri vaatetyylit näyttääkseen edustavilta. Samoin tumma/vaalea.

Onneksi Lintulilla on höyhenet

Tviiit !
Peräänkuuluttaisin rohkeutta pukeutua oman makunsa mukaan ja yksilöllisesti. Näillä seuduin asustaa eräs nuori mies, joka pukeutuu söpösti ja sopivan värikkäästi villaan. Tulee ihan hyvälle tuulelle, kun sattuu kadulla tai bussissa näkökenttään. Itse en ole mikään esimerkki asian suhteen...