Dolce & Gabbana eronneet

  • 1 / 12
  • Murtsikka
  • 24.11.2004 9:39
Onko tällä foorumilla vielä kommentoitu sitä, että suunnittelijat D&G ovat eronneet 20 vuoden yhdessäelon jälkeen? Jatkavat vielä työtä yhdessä mutta ovat tahoillaan jo uusissa suhteissa.

Näin juuri kuvan kyseisestä kaksikosta ja hämmennyn aina siitä miten RUMIA ne on. Miten kauniille ihmisille suunnittelevat ihmiset voi olla noin rumia.
Ehkä se on se vastakohta juuri.
  • 3 / 12
  • Kaunismies
  • 24.11.2004 13:22
Kyllä ne on rumia, yäk. En ostele niitten kuteite enää kun näin miten rumia. Eikä ne niitä kuteita ite suunnittele niillä on deseinerit jotka tekee duunit. Ne on vaan kunkkuja ja kerää dollarit ja sun muut eurot. Kyllä ne muut deseinerit on kauniita. Kauniit osaa vaan suunnitella kauniille ja hoikille ei rumat ja lihavat.
Niin ja itsensä kuivaksi rusinaksi laihduttanut Karl Lagerfeld on kuulema pahoittanut mielensä. H&M on myynyt hänen suunnittelemiaan vaatteita lihaville ihmisille, vaikka hän haluaa nähdä vain hoikkien ihmisten pukeutuvan hänen vaatteisiinsa.
  • 5 / 12
  • Public eye
  • 24.11.2004 14:03
Niin, ja mä ainaski haluun, että paitsi mun vaatteiden suunnittelijat ja myyjät, myös niiden tekijät on oltava kauniita ja hoikkia.

Onnex nykysin suurin osa vaatteista teetetäänkin kehitysmaissa lapsityövoimalla, joten on todennäköstä ettei niiden ompelijat ole mitään ikäloppuja läskejä tai rusinax laihtuneita kurppanoita...

Mutta jos vaatteen mukana ei ole kuvagalleriaa kaikista sen kanssa tekemisiin joutuneista tyypeistä, en osta!!!
Joo ihan tosi, tää on sit aivan karseeta...
Onneks se Tom Ford on sentään jonkin näköinen vaik kyl sekin aika riivirauta näytää olevan.

Mulla on myös sellainen ehto että rumat, lihavat ja nyt muutenkin epäesteettiset ihmiset ei edes saa katsoa mun vaatteita....saatika mua. Herra Isä! Mitä nyt siitäkin tulisi, luulevat raukat vielä että näillä hinoilla tätä katsellaan ilmaiseksi, eh - ei.
Tai toisaalta jos ne sais maksaa ja luvan katsella niin sit ne kumminkin tulee ja koskettelevat samaan hintaan....pyöryttää ihan jo ajatuskin mikä silakan löyhkä niistä anorakeista ja tuulipuvuista mahtaa irrota.
"..niin en kyllä heitä rumiksi kutsuisi. Toki ikä näkyy, itse kullakin."

Aika monelle homolle vanha (ja joidenkin mielestä jo yli 30v on "vanha") on ihan sama asia kuin "ruma".
No ei noi kyllä mitään komistuksia ole! Voisivat olla jos ensinnäkin toi toinen kasvattas tukan päähän ja molemmat lopettasivat ton homo-pelleilyn, eli olisivat luonnollisia, antasivat muutaman lisäkilon tuoda miehekkyyttä, pukeutuisivat vaikka tyylikkääseen pukulinjaan.

Ja se Lagerfeldin rusina on ihan hirvee. Sekin tosin näytti ihmiseltä ennen kun oli vähän pyöreämpi. Nyt joutuu kurppakaulaansa ihme paidoilla peittämään. NAURETTAVAA!
"Lagerfield,on vanha cerman old cunt !"

LOL. Hän ei ainakaan kirjoittele keskustelupalstoille humalapäissään ;)
"Aika monelle homolle vanha (ja joidenkin mielestä jo yli 30v on "vanha") on ihan sama asia kuin "ruma"."

Niin muuten aika monelle heterollekin.
Ha! Minun mielestäni mies komistuu vanhetessaan, siis kun vanhenee luonnollisesti. (Ei siis kuvittele olevansa ja pukeudu kuin teinipoika) Siinä mielessä olen Luumun kanssa samaa mieletä, että Lagerfeld näytti tyylikkäältä herrasmieheltä muutama vuosi sitten, nyt lähinnä naurettavalta pelleltä lausuntoineen. Eikä se nyt edes mitenkään kummosia rättejä ole suunnitellut, ei ainakaan ne kappaleet olleet kummoisia mitä H&M:lle oli väsännyt.

Ja mitä tulee Dolce & Gabbanaan niin ihan tavallisen näköisiä miehiä ovat.