Verenpaine nousee!

  • 1 / 9
  • -Mobile-
  • 26.11.2004 13:52
Aaargh! Pitää saada purkautua. Miten aina harastankin masokismia ja seuraan kaikenmaailman keskustelupalstoja internetissä. Iltalehden keskustelun päivän kysymys on, sopiiko pinkki väri miehen pukeutumiseen. Ja yllätys yllätys, tottakai siellä oli viestejä håkaneista ja ruotsalaisista sveduista. Lisäksi puhuttiin epämiehekkäistä ja raavaista miehistä. Olenko outo kun minun mielestäni tällaisesta asiasta ei kuuluisi käydä edes keskustelua. Jokainen saa pukeutua mihin väriin ikinä haluaa.

Mikä tämän maan ihmisiä oikein vaivaa? Ilmapiiri on välistä kyllä niin latistava? :(
  • 2 / 9
  • -Mobile-
  • 26.11.2004 13:57
Ja anteeksi kirjoitusvirheet. Kirjoitin äskeisen aika kiihdyksissä. ;)

Mutta tosiasia on, että tässä maassa vallitsee joissakin asioissa niin käsittämätön ilmapiiri ja välillä pelottaa, että se tarttuu itseenkin. Ja tuo iänikuinen ruotsalaisten pilkkaaminen, sitä minä häpeän.
  • 3 / 9
  • JuhaniV
  • 26.11.2004 14:04
Nuo ruåtsalais- ja homojutut eivät kerro ruotsalaisista taikka homoista oikeastaan mitään. Nuo tarinat ovat mainio ikkuna kertojansa sielunmaisemaan. Kun pelottaa ja ahistaa vaikkapa oma seksuaalisuus, sitä ei suomalainen mies voi tietenkään paljastaa, vaan purkaa sitä ulospäin mainitsemiisi osoitteisiin.

Jos kertojat tajuaisivat kuinka paljon he itseään paljastavat, he olisivat visusti vaiti. Joten, rauhoitu!

Tietenkin jos harrastusta riittää, voisit pohtia mikä sai sinut ottamaan pultin. Johonkinhan ne jutut sinussa osuvat. Sellainen pohdinta voisi olla itselle hyvin ylösrakentavaa. ;-)
  • 4 / 9
  • -Mobile-
  • 26.11.2004 14:15
Täytyy alkaa miettiä, mikä minussa on vikana. ;)

Ja kyllä minä tajuan, että se kertoo mielipiteiden laukojasta itsestään kun päästelee tuollaisia mutta toisaalta tuollaiset mielipiteet tuntuvat olevan niin yleisesti hyväksyttyjä. Tuntuu, että "äijä"-kulttuuria ihannoidaan viimeiseen asti ja itse en ihannoi sellaista juuri ollenkaan.
  • 5 / 9
  • mies
  • 26.11.2004 23:21
Eikö Lontoossa ollut äskettäin liikemiesten muotina vaaleanpunaiset kauluspaidat?
  • 8 / 9
  • Fettfläck
  • 28.11.2004 0:33
Niin ne asiat kääntyvät päälaelleen.
Nykyään Ruottissa aatellaan suomalaisista
"Finjäveleistä"
jotakin samaa mitä heistä me aikoinaan.

En kyllä yhtään ihmettele miksi!
  • 9 / 9
  • dfs
  • 28.11.2004 12:10
Kyllähän rehellisyyden nimissä on todettava, että pinkki on aika ällö väri. Sopii ehkä pikkulasten vaatteisiin, mutta eipä juuri muualle.

Vaate/muotiteollisuushan yrittää aina välillä mitä ihmeellisimpiä juttuja (esim. jotain myrkynvihreää ja nyt nähtävästi pinkkiä), mutta ei kaikkien lyhytikäisten trendien perässä ole pakko juosta.