Mistäpäin olet, lukija?

  • 1 / 21
  • Lollyboy
  • 31.10.2004 12:25
Näitä palstoja ja tekstejä lukiessa tulee sellainen olo, että valtaosa on kovin kaukaa jostain Helsingistä saakka. Itse olen Vaasasta. Mistä sinä olet?
  • 2 / 21
  • -Mobile-
  • 31.10.2004 15:03
Minäkin olen Vaasasta joten kyllä meitä homoja on myös kehä kolmosen ulkopuolella. :)
Itse oon Helsingistä mutta kundikaveri asuu Seinäjoella. Kovin suosittua se Etelä-Pohjanmaa ;)
Jyväskylä

(ex-Pohjanmaalainen, sieltä jostain tosi jumalanseläntakaa)
  • 7 / 21
  • mies-vm68
  • 1.11.2004 20:16
ex Oululainen töiden takia Lapissa... ja täälläkin VOI elää:)
Etelä-lapista alunperin, nykyisin Oulussa asustelen opiskelujen takia.
Brysselistä, mutta alunperin Helsingin kautta muuttanut Oulun läänistä...
Mikkelin kautta pieksamaelle, mutta talla hetkella asun Japanissa 30kilsaa Tokiosta etelaan..
  • 17 / 21
  • lady_anonyymi
  • 9.11.2004 1:08
Pohjois-Pohjanmaalta, nykyään Helsingissä. Pohjanmaalta kaikki lähtee pois, mistähän johtuis...
Pohjanmaalta kaikki lähtee pois? itse kyllä olen lähtenyt Oulusta kohto pohjoista töiden takia, mutta olen kyllä käsittänyt että Oulu ja ympäristökunnat ovat Suomenkin mitassa kasvattaneet väkilukua Suomenennätys vauhtia.. vai olenko väärässä? muistelen vielä itse n 10 vuotta sitten kun asuin Oulussa siellä oli n 110.000 asukasta, ja nyt lähestytään n 2000-3000 lisämuuttajan vuosivauhtia, kohta 130.000 asukasta. Puhumattakaan kasvuprosenteista joita osoittavat Oulun ympäristökunnat ( Haukipudas, Oulunsalo, Kempele, Kiiminki jne ). Ymmärrän kyllä että tämä väkiluvunkasvu suurelta osaltaan on juuri pois täältä Lapista ja muualta Pohjois-Suomesta, mutta varmaan myös Etelä-Suomalaisia on muuttanut pohjoiseen, vai onko ? löytyykö niiitä?

- Tämä kommentti vain edellä olevaan viestiin jossa luki että KAIKKI muuttavat pois Pohjanmaalta.

lunta täällä nyt hyvin vähän.. vettä sataa.. ( ilmastonmuutos? )
Täällä Belgiassa satoi lunta viime yönä!!! Nyt tulee vain vettä...