Onko bi-mies uskoton vaimolleen?

  • 1 / 4
  • AaHoo
  • 5.11.2004 19:48
Olen pitänyt pientä gallupia tuntemieni naimisissa olevien, jopa vasta naisen kanssa seurustelevien bi-miesten keskuudessa, kysyen tuntevatko he pettävänsä vaimoaan, kun ovat miehen kanssa. Tällä hetkellä ei vielä kukaan ole tunnustanut tuntevansa syyllisyyttä tms. Siis, onko asia todella niin: jos on naimisissa naisen kanssa, miesten kanssa voi hillua miten paljon tahansa ja puhtaalla omallatunnolla palata kotiin vaimon viereen? Näin 100% homomiehenä minulle ainakin tuntuisi moinen ajatus vieraalta. Tosin vieraaltahan se tuntuisi olla naisenkin kanssa. Entä mitä mieltä ovat nämä vaimot tai tyttöystävät, onko mies heidän mielestään uskoton? Ja mitä ajattelee tällaiseen kaveriin tulenpalavasti rakastunu homo, joka tuskin koskan saa haluamaansa lopullisesti itselleen?
  • 2 / 4
  • kesmu
  • 6.11.2004 12:34
no musta se on ainakin pettämistä, toi viittais siihen että homot ei vois rakastuu ja ne vaan harrastaa seksii toistensa kanssa that's all...mut toisaalt et tiedä sitten bi-miehistä, ainakin rankkaa hommaa semmonen luulis ainakin, haluta naista ja miestä
  • 3 / 4
  • Irokeesi
  • 6.11.2004 13:00
Miten olisi: rakastua mieheen tai naiseen !

Itse ainakin pettäisin harrastamalla seksiä kenen tahansa muun (miehen tai naisen) kuin oman puolisoni kansa.

Estotonta flirttailua harrastamme toki molemmat omilla tahoillamme ja yhdessäkin liikkuessamme eikä kummallakaan ole ollut aihetta mustasukkaisuuteen sen takia – seksuaalisuus sinänsä ei ole niin kuoleman vakava asia.
  • 4 / 4
  • mies
  • 6.11.2004 20:05
Seksikin voi olla kuolemanvakava asia, jos saa hiv-tartunnan...eikä sitä tiedä.