Kuinka vanhana

Kuinka vanhana aloit homoilla? Itse olin 42 ennenkuin tajusin mistä kenkä puristi :-)
´Minä ainakin olen ollut homo syntymästäni - ei tämä ole ollut alkamista, valintaa tai muuta sellaista, ei edes heräämistä. Jos homoksi voisi noin vain ruveta, voisi heteroksiskin. Töki käsitän, että joku voi päästä ympäröivän yhteiskunnan malleista tarpeeksi etäälle aika myöhäänkin.
juuri tällaisesta sanavalinnasta en pidä. Milloin aloit homoilla....Ei tässä mitää "aleta" homoilemaan tai tai saatikka heteroimaan. Olen ollut homoseksuaali aina niin kauan kuin muistan. Yllättävän monet , joihin olen elämäni aikana tutustunut, ovat kysyneet samalla tavaala, milloin aloin homoilemaan. Typerää ja minusta jopa alentavaa.
siksi toiseksi...en voi ymmärtää onko jollakin tosiaankin noin piiiiiiiiiiitkät piuhat, että vie 42 vuotta tajutakseen olevansa homo?
  • 5 / 27
  • Zeppelin
  • 21.7.2004 13:03
Varmaan et ymmärrä montaa muutakaan asiaa...

Nimenomaan 'homoilemaan' alkaa moni vasta myöhemmällä iällä, kun on valmis raottamaan kaappiaan. Olettekos koskaan sellaisesta kuulleet. Homo onkin varmaan ikänsä homo, mutta ei välttämättä homoile, eli toteuta teoilla seksuaalista suuntautumistaan koskaan.
  • 6 / 27
  • Aikainen lintu
  • 21.7.2004 14:36
Jos "homoilu" meinaa homoseksin harjoittamista niin itse olin 14vee ja vastakkainen osapuoli ehkä jotain 35. Mutta koska itse itsepintaisesti jahtasin panoa miesparalta kuin hieho keväällä, olin siis jo homo ja siksi halusin homoilla. Homoilu ei siis tehnyt minusta homoa.
Minun ensimmäinen miessuhteeni oli 25-vuotiaana. Homoseksuaaliset fantasiat joskus 14- vuotiaana. Kun asuu lapsuutensa pienellä paikkakunnalla, missä ei ollut mitään mahdollisuuksia tavata ketään, niin kai se sitten tapahtuu, kun muuttaa pois asumaan itsekseen. Vaikka menee kaksikymppisenä armeijaan, niin ei se ole sama asia. Armeijassa tunnistin homon joukko-osastossani, mutta me ei puhuttu siitä asiasta ollenkaan, vaan vaiettiin kokonaan. Se oli niin tabu, että emme ottaneet sitä puheeksi, vaan olimme kuin sitä ei olisi ollutkaan. Tiesimme, että meillä oli yhteinen "salaisuus", mutta sitä oli vaikea ottaa ollenkaan puheeksi, sanallistaa. Oli kuitenkin jonkinlainen pieni pyrkimys ystävystyä, mutta emme kummatkaan olleet siihen valmiita, koska asuimme molemmat vielä kotona vanhempiemme luona. Muistan, että hän oli hyvin hauska ja sympaattinen tapaus.
Anteeksi ärsyttävä sananvalintani!
"Homoilulla" tarkoitan kaapista ulostuloa. Uskon kyllä itsekin olleeni lesbo koko ikäni, mutta koska naimisiin menin / jouduin miehen kanssa jo 18-vuotiaana ja lapsia syntyi neljä, ei siinä jäänyt paljoa aikaa itsensä ajattelemiseen. Vasta kun mies jätti (onneksi), tajusin haluavani naista. Ja tuumasta toimeen, asun nyt naisen kanssa. Jälkeenpäin olen muistanut montakin tyttöön rakastumista jo kouluajoilta, mutta ei meidän uskovaisessa perheessä semmosista asioista puhuttu. Ei ollut sanoja eikä itsellä ymmärrystä.
Seksistä nautin ensimmäistä kertaa vasta nyt.
-Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja sillain.
Kyllä se taisi olla 30 vuotta sitten 17-18 vuotiaana kun huomasin kiinnostuksen... Sinut itseni kanssa olen ollut ihan alusta asti - ongelma on ollut suurempi kaikille muille ( suku, ystävät jne). Joskin paljon on myös tullut uusia ihmisiä tutuiksi, niin heteroista kuin homoistakin...
  • 10 / 27
  • himohomoilija
  • 22.7.2004 17:42
"Homoilu" terminä on mielenkiintoinen. Siitä saa kuvan että kaikkien sitä joskus tekee mieli tehdä (harrastaa homoseksiä), mutta eihän sitä nyt kuitenkaan homoja olla.

Hieman niin kuin ne, jotka polttelevat tupakkaa ravintolassa parin oluen jälkeen vaikka eivät arkipäivän tupakoitsijaksi tunnustaudukaan. Se kun nyt vaan on joskus oikealla hetkellä kivaa!
Minulla valkeni heti kun seksuaalisuuteni `heräsi´ja näin aikuisen miehen alasti, tuosta minä olen kiinostunut. Kummastelin hiljaa itsekseni, mikä ihme niissä naisissa sitten on SE juttu.
Ja tämä herääminen tapahtui 11 v.
Tääläpäin on myös niin, että olen ollut hintti syntymästä saakka. Jo lapsena leikin vaan poikien kanssa ja murrosiässä oli pojat mielessä aina. olin seksuaalisuhteissa 15 vuotiaana ja siitähän se sitten lähti elämä, jota rakastan. Pusu.
Itse taisin ihastua parhaaseen kaveriini joskus 10 vuotiaana. Seksiä sain (samalta kaverilta) joskus 13v ekan kerran... mut homo olen AINA ollut.
Minä muistan jo paljon lapsuudestani sellaista, minkä nyt myöhemmin tulkitsen homoseksuaalisuudeksi. Kaikenlaisia leikkejä kavereiden kanssa. Sen sellaista. Mikä tietysti ei tarkoita sitä, että minä jotenkin kokisin nyt olleeni valmis seksiin. Varsinaisesti se seksuaalinen herääminen tapahtui yläasteella. Siellä piti pohtia sitä, miksen kiinnostu tytöistä niin kuin muut ja mikäs näissä pojissa niin viehättää.

Mutta outoa minusta on, miten jotenkin jo pienenä olen ollut homoseksuaali, vaikken ole ollut ollenkaan seksuaalinen olento (joskus ala-asteella ja lastentarhassa jopa jo). Tai ehkä olen ollut seksuaalinen jo silloin, mutten vain valmis siihen vielä... No, jotkut kehityspsykologiaa enemmän lukeneet osaavat varmasti sanoa tähän yhtä ja toista paljon vahvemmalta tietopohjalta.
Minä olen myös tiennyt olevani homo koko ikäni. En ole oikein ymmärtänyt nais sukupuolta olevaa, siinä mielessä että mitä sillä tekisin. Olen ollut kuitenkin aviossa naisen kanssa, mutta erohan siinä sitten tuli.
Eka kertoja olin joskus 10 vuotiaana velipoikienni kanssa, hyväilimme toisiamme peittojen alla. Myöhemmin olimme 69 asennossakin se tuntui vaan niin mukavalta. Eihän meiltä silloin vielä mikään mälli lentänyt.
Veljieni kanssa tosin sain ne ensimäiset mällitkin lentään.
Avioliitto oli virhe naisen kanssa. Eli homo mikä homo.
Ok selvennän minäkin hieman ylempänä olevaa kommenttiani.

Itse olin `valmis´jo hyvin nuorena mutta aika oli 70-luvulla hieman toisenlainen.
Himoitsin ja halusin jo 13-15vuotiaana aikuista miestä, oman ikäiseni eivät sytyttäneet.
Kuolasin yleisissä saunoissa muita miehiä (tietysti äärimmäisen varovasti) ja noin 14v sain ensimmäisen kerran maistaa aikuisen miehen kalua.
Nolointa tässä on se että mies nukkui eikä tiennyt asiasta mitään.....ja tuskin olisi antanutkaan. Tekoni ei ollut kovinkaan kunnioitettava myönnän mutta kyseinen kohteeni ei koskaan saannut sitä selville joten...hän selvisi siitä ilman traumaa. Juu hän oli pesunkestävä hetero.

Tietysti harrastin lääkärileikkejä ja räsypokkaa muiden ikäisteni lapsien kanssa 11-13v sekä tiestysti runkkailua muiden poikein kanssa. Mutta se ei minua sytyttänyt siinä määrin kuin täysikasvuisen miehen saaminen.

Otin myös tietysti selvää useamman otteeseen (ikä vuosina 15-25) oliko se vaan harjoituksen puutetta kun pimppi ei sytyttänyt. Ja usemman `harjoitus´kerran jälkeen uskoin että vaikka päälläni seisoisin se ei sen kiehtovammaksi muutu....siis se pimppi.
Seurustelemaan en koskaan ryhtynyt(naisten kanssa) koska tiesin sen olevan väärin toista osapuolta kohtaan.

Siispä jatkoin tällä samaisella polulla jolla vielläkin olen eli ei ole miesvartalon voittanutta!!
Aina mä olen tuntenut vetoa omaan sukupuoleen. Jo lapsena kun tuli kaikenlaisia leikkejä harrastettua tyttöjen ja poikien kanssa yhtä lailla, niin pojat kiinnosti aivan eri tavalla...

Sitten jossain 11-13 vuotiaana alkoi selvitä, että olen homoseksuaali. Mistäkähän koko termi edes tietoisuuteeni tuli, mutta jostain, kirjoista, leffasta tms. Tässä pitää muistaa, että 1980 luvun alussa Helsinki oli pimeää takapajulaa. Sitten pian tulikin aids hysteria, ja mä aloin hysteerisesti pelätä kuolevani siihen joku päivä, ihan pelkästä ajatuksesta.

Rippileirillä 15 v. olin jo hyvin kiinnostunut pojista ja olisin taatusti harrastanut seksiä, jos tilaisuus olisi tullut, noh läheltä pitikin, tai siltä se silloin vaikutti...

Ekan kerran seksiä harrastin 18-v. ja siitä sitten epäsäännöllisen säännöllisesti tulevina vuosina. Aktiivisin aika oli 23 - 26 v. iässä.

Olen huomanut, että homojen seksuaalisuus on aika kimurantti asia. Vaikka ekat kokemukset voi olla jo hyvinkin varhain, anaaliseksi ottavana osapuolena usein koeataan vasta joskus reippaasti yli parikymppisenä, 23 tms. Minä koin sen ekaa kertaa vasta kun olin 25.
35-vuotiaana olin miehen kanssa alastomana sängyssä kiihottumistarkoituksessa ensi kerran. Siinä kiihottui tietysti vain toinen, eikä se tässä iässä ole oikein onnistunut minulta vieläkään.
Aika sama tarina kuin e-vilsillä. Niin pitkälle taaksepäin kuin muistikuvia vain lapsuudesta riittää, niin olen aina ollut ihastunut miehiin - niin tosielämän tuttuihin kuin telkkarissa nähtyihinkin. Joskus 10-12-vuotiaana sitä sitten tajusi, että ilmiölle on oikein joku eri nimikin. Minkäänlaista traumaa tai yhtäkkistä homouden tajuamisen hetkeä ei siis ole asiaan liittynyt. En lapsena/nuorenakaan pitänyt homouttani mitenkään negatiivisena, eikä mieleeni juolahtanut haluta muuttua heteroksi kun kerran naiset ei kiinnostaneet. Tajusin sentään pitää asiasta suuni kiinni kouluaikoina pikkupaikkakunnalla. Odottelin kiltisti 18-vuotiaaksi ennen kuin aloin aktiivisesti etsiä kumppania.
DKNY sanoo "Itse olin `valmis´jo hyvin nuorena mutta aika oli 70-luvulla hieman toisenlainen.
Himoitsin ja halusin jo 13-15vuotiaana aikuista miestä, oman ikäiseni eivät sytyttäneet."

mulla on aika tismalleen sama juttu, vaikka nyttenkin oon nuori niin ei oo vielä tähänpäivään mennessä kiihottanut nuoret kundit, kokeiltu on mutta ei se vaan toimi, kaikki kumppanit on siis ollu reilusti vanhempia
Muistan aina pitäneeni komeista miehistä... Hehe, 7-vuotiaana julistin koulussa avoimesti, että katson paljon mielemmin Mr Finland kisoja, ja että missikisat ovat mielestäni typeriä :) 12-vuotiaana vielä ajattelin että "mahtaa olla vaikeaa olla homo, onneksi minä en ole" vaikka samalla aikaa olin ihastunut yhteen luokkani poikaan.

Sitten tulivat tavalliset itsensä vihaamiset jne, jotka nyt ovat vähentyneet noin keskivertoihmisen tasolle. Nykyään pidän homoutta hyvänä asiana, mikäpä olisi ihanampaa kuin jos olisi oma poikaystävä... Tänään *melkein* onnistuin tulemaan ulos kaapista veljelleni. Ensimmäistä kertaa tulin ulos kaapista 17-vuotiaana Messenger chatissa eräälle ulkomaalaiselle ystävälleni jonka tiesin olevan homo. "Parempaan suuntaan" ollaan menossa, vaikka joskus ahdistaakin oma hitaus. Tarvitsen silti vielä aikaa.
Ma harrasti homoseksia ekan kerran kun olin 12.. Tosin minut pakotettiin siihen.. Mulla on ollut myos pari tyttokaveria, mutta ei mullekaan pillu maistu oikein.. Olen harrastanut seksia myos nasien kanssa, mutta se on aika vaikeaa.. Morkkis tulee melkeen aina.. Olen nyt 17wee, ja tulin kaapista ulos 2vuotta sitten.. Olen kylla tajunnu olevani homo suunnilleen aina.. Mutta murroiassa oli vaan sellasia aikoja, etta ois tehny mieli teha itsari, kun olin "epanormaali"..
En ole oikeestaan vielakaan hyvaksynyt itteani, mutta olen viettanyt melkosen seksintayteista elamaa ja yla-asteella varsinkin oli ehka vahan liiankin hurjaa. Olen joutunut tietysti tekemaan listaa miehistani, koska kayn aina valilla testeissa, ettei vaan ole sattunut mitaan vahinkoja.. Olen harrastanut sekai suunnilleen 50eri miehen kanssa..
Valilla oli todellisia masennuskausia juuri taman itseni hyvaksymisen vuoksi ja ehka siksi olen viettany menevaa elamaa.. tai sitten en.. En oikein tieda..
"Olen nyt 17wee, ja tulin kaapista ulos 2vuotta sitten....Olen joutunut tietysti tekemaan listaa miehistani, koska kayn aina valilla testeissa, ettei vaan ole sattunut mitaan vahinkoja.. Olen harrastanut sekai suunnilleen 50eri miehen kanssa.."

Joo joo, ihan varmasti. Tämä oli ihan selvästi joku vedätys, jotta saisit runkkumateriaalia sähköpostiisi.

Huooh....
pyh.. Voi kiitti ihan vitusti sun kauniista sanoistasi.. Ja oikeesti kuole pois, paskiainen. Ma en kuule leiki tallasilla asioilla, enka todellakaan eti jotain runkkumateriaalia. Satun todellakin olemaan 17wee ja mulle on yksi saatanan lysti, mita sa uskot ja mita et. On aika surullista, et taalla liikkuu tollasiakin paskiaisia kuin sina ja haukkuu toisia ihan syytta. Sina kun et voi todellakaan tietaa toisten ihmisten henkilokohtasista asioista yhtaan mitaan.. Vastasin tahan keskusteluun totuudenmukaisesti, mutta ilmeisesti se ei vaan joillekin kelpaa.. Ja olen todellakin pahoillani, jos en saa vastata naihin keskuteluihin rauhassa.. Olen pahoillani sun puolestasi, Pyh.. Haista vittu..