Ihastun aina heteromiehiin?

  • 1 / 4
  • Väliinputoaja
  • 31.10.2004 12:17
Ajattelimpa kirjoittaa tänne pienen jutun minua askarruttavast asiasta:

Ihastun/rakastun aina heteromiehiin. Naiset puolestaan ihastuvat/rakastuvat minuun (joka ei toki ole huono asia vaan itsetuntoa kohottava, mutta...)

Tarkemmin: Olen kolmekymppinen miehekäs kaveri, joka satun pitämään enemmän vanhemmista herrasmiehistä. Olen jonkin aikaa ollut sinkkuna ja katsellut sillä silmällä, jos vaikka joku kiva "setä" sattuisi kohdalleni...

Olen sosiaalinen, kiinnostunut monista asioista, pidän itseäni ihan sivistyneenä, olen rauhallinen (ja naisten kommenteiden mukaan minulla pitäisi olla todella hyvät miesmarkkinat)

No, kuitenkin... homomiehistä ne joita olen pitänyt potentiaalisina ehdokkaina ovat osottautuneet jonkinasteisiksi pedofiileiksi joiden haaveissa on saada jotain teiniä jolla tuskin karvatkaan ovat kunnolla kasvaneet. Sitten osalle olen taas ilmeisesti liian "nuori", sillä eihän kukaan "nuori" aidosti halua kumppanikseen vanhempaa miestä, etsivät itselleen vain jotain "sugar daddya", elättäjää...

Kuitenkinkin tavoitteenani olisi vain löytää tavallinen suomalainen mies. En tarkoita ukkomiehiä (joita toki riittäisi), sillä jokaisen itseään kunnioittavan homomiehen ei tulisi alistua kenenkään huoraavan ukkomiehen rattopojaksi!

Tähän astisessa elämässäni olen aina ihastunut/rakastunut heteromiehiin, ja naiset minuun (eivät homomiehet). Seksuaalisen kiinnostuksen kohteita kun ei voi yksinkertaisesti voi valita!

Kysymys: Olisko kenelläkään neuvoja miten voisin parantaa asemaani, miten voisin päästä tästä väliinputoajan asemasta? Pitäisi varmaan alkaa kulkemaan salilla, käydä joka toinen viikko parturissa, pukeutua valkoisiin farkkuihin ja kuvitella muutenkin olevani teini? Vai yksinkertaisesti odottaa, että "kasvan aikuiseksi"?
  • 2 / 4
  • J. J.
  • 31.10.2004 15:16
Olen itsekin huomannut aina ihastuvani heteromiehiin. Monet heistä ovat vain ehkä jotenkin "aidompia". Tarkoitan, että jos tykkää perinteisestä miehestä, homomaailmassa niihin ei useinkaan törmään. Kyllähän useat homot menevät maneereissaan ja olemuksessaan hieman yli. Tosin tämä on vain oma mielipiteeni.

Mitä tulee tuohon pedofiliajuttuun, eikö se ole jo itsestään selvää, että kaikki vanhat jäpit haluaa nuorta. Itse saan vielä liiaksikin nauttia vanhempien miesten lähentelyistä.
  • 3 / 4
  • SaBB
  • 31.10.2004 20:15
Pakko kai tässä on PRKL heteromiehiin rakastua ku ei muita homoja tunne! LOL
Sentään on ollu noita naisia jotka ovat ihastuneet minuun ja minä heihin... jokunen kappale. En ole mikään naistenkaataja ja pyrin elämässä parisuhteeseen.
  • 4 / 4
  • mies
  • 1.11.2004 10:36
Mieti mitä oikeasti haluat? Nirsoilu on vain tekosyy, joka paljastaa sen, ettei oikeasti halua tai tuntee ristiriitaa omien halujensa välillä, mikä on ihan ymmärrettävää tässä kulttuuri-ilmastossa, jossa homoseksuaalinen käyttäytyminen on enemmistön halveksima juttu.

Kuinka aktiivisesti haluaa toteuttaa omia päivä-unelmiaan, vai haluaako sitä aina elää siinä toivossa, että joku muu tekisi aloitteen? Näitä seinäkukkasia on gay-baarit ja diskot pullollaan. Yksi päivä sitä huomaa olevansa "liian vanha" eikä kukaan ole kiinnostunut. Voi olla, että olet jo liian vanha niille, joista vosit tykätä.

Miksi vanhemmat sitten pitävät nuorista miehistä? Kai siksi, että näillä ei ole vielä omaa tahtoa, vaan ovat tavallaan johdateltavissa eikä heillä ole kehittynyt itsekritiikkiä sille, mitä he ovat tekemässä.

Vanhempi mies voi myös "ostaa" seuraa matkoilla, rahalla ja tavaroilla jne.