Nahkahousut - kovisko

Olen jo pidemmän aikaa käyttänyt nahkahousuja, tiukkoja ja löysiä mutta vieläkin ne aiheuttavat hämmennystä. Mitä mieltä olette, pidättekö peruskundista nahka päällä vai ei?
  • 2 / 20
  • voe voe
  • 29.10.2004 10:38
Pukkevu poekaruasu vaekka jätesäkkiij, suattaahan tuo ollaj jonniin sortin huaste, miten pukkeutuu, vuan että tarvihtoo toesten mielpiejettä uvella mittee piälleen pannoo, niin mieleijn tuloo aattamatta immeinen, jokkaan ei ossoo ite piättee mittään piälleen laettaa...

Äetkö se on tähän asti aattana vuatteihen valinnassaij?
Mulla on kanssa välillä nahkapöksyt jalasss, enkä muista että olisi tullut minkäänlaisia kommentteja. On kyllä otettava huomioon että pidän pöksyjäni Saksassa, täällähän nahka on ihan perinteinen materiaali.
  • 4 / 20
  • Rokkihomo
  • 29.10.2004 13:17
"Mitä mieltä olette, pidättekö peruskundista nahka päällä vai ei?"

Voi, kylla... ;)
Jos nyt todella haluu leimautua hintiksi( tai olla ns. vapautunut mies, miten vaan)heterojen silmissä, niin vetää ne nahkahousut jalkaan, ellei sulla ole pitkiä hiuksia. Se on sit toinen juttu.

Tietenkin kannattaa tehdä just niin kuin itse haluaa, niin ei sitten harmita vanhana ja yritä ottaa sitä menetettyä juttua takaisin joskus 50-vuotiaana niinkuin nyt tapahtuu näitten moottoripyörien kanssa.
Muistakaa ettei ne jalassa sitten tule syödä paljon ilmaa tuottavia ruokia. Joku perseen paljastava chaps-versio toki tulee kyseeseen silloinkin, mutta mieluiten ei sittenkään.
  • 8 / 20
  • arkadas
  • 29.10.2004 16:15
mies sitten pelkää tuota leimautumista / näkee nahassa vain homoleiman...

Itse olen tilanteen mukaan pukeutunut nahkahousuihin - välillä sopivan kravatin ja pikkutakin kera. Jopa firman edustustilaisuuksiin. Heteroystävät eivät ole tuosta hätkähtäneet, saati työkaverit. Sen ihmeempiä selittelyjä ei ole tarvinnut pukeutumisestaa kenellekään kertoilla.

tuota yleistämistä, jota mies harrastaa voisi sitten jatkaa... jokainen motoristi, jolla on nahkaa päällä on siis homo. Lähteekö mies kanssani tekemään vaikkapa kaivarin rantaan empiiristä kyselytutkimusta aiheesta taas keväällä, kun siellä on 100 - 300 motoristia parkissa?
  • 9 / 20
  • Irokeesi
  • 29.10.2004 16:25
Mäkin olen leimautunut enemmän pahaksi (so. helvetin enkeli) prätkämieheksi yleensä. Homoksi on haukuttu vain kerran =)
Mutta kun ne ei oo mitkään komiat ne nahkahousut. Valkoisissa nahkahousuissa on tyyliä, mustasta ei erota mitään. Ei niitä kannata käyttää, tavallisen housut ovat paljon paremman ja luonnollisemman näköset ihmisvartalon yllä.
Väitätkö arkadas, ettei niistä kuitenkin useampi ole sitten homo? Olethan sinäkin. Tietty.
  • 12 / 20
  • Armon Enkeli
  • 29.10.2004 23:15
Jos haluaa näyttää Lenita Airistolta, niin panee nahkahousut päällensä
Nykyään on in persukset polvissa ja kaikki säkkimäinen tyyli(homoilla ihonmyötäinen), kiitos myssyhiphoppareiden.
Nahka on nyt out, mutta tulossa kovalla tohinalla taas.
Tosin klassillisilla jätkillä nahka on aina in.
voi voi mies... asiat ei ole niin yksiselitteisiä... olisi vain ollut kiva vierestä katsoa kun kysyt jääkaappipakastimen kokoiselta parrakkaalta helvetin enkeliltä "mahtaako herra homo olla kun on ihan nahkaan pukeutunut?" *reps*
Unohdin mainita - itselläni ei ole moottoripyörää... Kas kun en jalkojeni välissä mitään niin isoa ja kovaa osaa pitää, joka ei itsestään pystyssä pysy...
Meikäläisellä tulee nahkahousuista mieleen, että mies on joko saksalainen tai homo. Homo etenkin, jos housut ovat jollain tavalla muodikkaan oloiset ja huolitellut, kun sitten saksalaiset pukeutuvat, mitenkäs se nyt sanoisi, olemukseltaan germaanisiin housuihin. Eli homppelin oloinen nahkahousujätkä saa minulta hieman pitemmän katseen ja mieleen aprikoinnin, onkohan...?

Prätkäympyröissä nahka ns. kuuluu asiaan eikä tällaista kaveria erehdy kovin herkästi luulemaan homoksi. Ellei sitten muuten kaveri ole homppelin oloinen. Nahka-asuhan materiaalin vuoksi on käsittääkseni paras prätkäasu mm. kaatumisten vuoksi. Ja nahka pitää hyvin tuulta.
Statisti on ainakin ymmärtänyt pointin tuosta motoristijutusta. Siis todellakaan kaikki nahkaan pukeutuvat eivät ole homoja, joten ei kannata mennä yleistämään, että nahka-asusta homon tunnistaa...
No voi paska, tuo arkanas vai mikä lie. Koko saitin vastenmielisin tosikko ratsastaa jälleen. Milloinkohan hepo heittää selästään?
Suattannoo noetaij tosikoej joukossaij ollae, vuan jokkuun on tiälläj sanona jossaej vaeheessaj että antootte kaekkeij kukkiij kukkija...

Tosikkojenniij - joellae suattaa olla mielpije asijoihin, joestan vuan suattaa muutonvuan ollaj haaskoo ottoo kantoo ja suaha ne koerat älähtämmään, joehin kalikkaj kalahtaa, jotenniij silleenhän se sanontaj män...
Kiersi kirjoitti: "No voi paska, tuo arkanas vai mikä lie. Koko saitin vastenmielisin tosikko ratsastaa jälleen. Milloinkohan hepo heittää selästään?"

Ihanko tuollaisen arvonimen olen ansainnut? Ihanaa, että jossain minuakin arvostetaan...