Heteromiehen pettymys

  • 1 / 4
  • Copycat
  • 18.10.2004 14:18
Varoitus, miehet!!! Pysykää poissa Tunisiasta, se on vitun homoparatiisi. Vietän yleensä lomani Brasiliassa tai Kaakkois-Aasiassa, mutta nyt tulin matkustaneeksi 2 viikoksi Tunisian Sousseen. Ja uskokaa minua, siitä sain maksaa. Suurin osa klubeista, kuten Marhaba Disco tai Dreams Nightclub tai Club 80, on täynnä eurooppalaisia homoja touhuamassa toisinaan erittäin nuorten tunisialaisten kanssa. Minulla ei normaalisti ole mitään homoja vastaan, jotkut ovat tosi okei, mutta vanhat miehet nussimassa nuoria poikia…ja yksi toinen juttu: jos klubit eivät ole tungokseen asti täynnä homoja, niin silloin törmää moniin vanhoihin ja rumiin naisiin Englannista tai Saksasta ja heidän nuoriin ’poikaystäviinsä.'
  • 2 / 4
  • Public eye
  • 18.10.2004 15:32
Copycat senkun jatkaa City-lehden juttujen kopioimista mutta unohtaa järjestelmällisesti lähteen mainitsemisen.

Tällä kertaa siis on kyseessä Walter de Campin (yllätys yllätys) juttu naisten seksiturismista Cityssä 20/2004. Edellä olevaa vuodatusta edelsi tällainen johdanto: "Seuraava viesti eräältä internetin keskustelupalstalta kertoo, miten naiset ja homot kilvoittelevat rinta rinnan tunisialaisista miehistä. Viestin lähettäjä on seksiostoksillaan pahasti pettynyt vanhempi heteromies"

Mitä tämä aihe tekee ranneliikkeen keskustelussa, ei minulle täysin valjennut. Pitäisikö meidän alkaa säälitellä seksiostoksillaan pettynyttä vanhempaa heteromiestä vai tunisialaisia prostituoituja, vaiko paheksua homo- ja naisseksituristeja puuhista, jotka ovat sallittuja vain vanhemmille heteromiehille.
  • 3 / 4
  • DKNY
  • 18.10.2004 16:39
Hyvä Public eye niin kuin minä ja sinä olemme juuri toteuttaneet Copycatin tarkoituksen.....got it?
  • 4 / 4
  • Herz
  • 25.10.2004 20:40
Heheh. Public Eye kiteyttää kyllä varsin hyvin Copycatin pointin.

Siis sehän on tosi ok, kun vanhat heteromiehet panee nuoria tyttöjä missä maailman kolkassa tahansa, mutta eihän nyt homot voi samaa tehdä nuorien poikien kanssa.

Niinpä niin, eihän homoihin tietty samat säännöt päde kuin heteromieheen.