Perskarvat pois??

  • 1 / 22
  • Apua kaipaava
  • 28.9.2004 2:21
APUA!
Osaakohan joku ihminen auttaa?

Haluaisin pääsät perskarvoista eroon... Mutta partakoneella kun ajelee jää sänkeä ja se EI ole mitenkään mukavaa :(
Onkohan anaali-alueelle esim. jotain karvanpoistoaineita olemassa? Ja mistä semmosia löytäisi?
Käy polttamassa laserilla jossain esim Mehiläisessä tai Sairaala Laserissa. Jos on tummia kyllä lähtee ja jopa pysyvästi mahdollisesti.
  • 3 / 22
  • NiinPikkuinen
  • 28.9.2004 13:23
Ehkä olen vain tyhmä, mutta... who gives a damn:) Mahtaa hitusen sattua tuo toiminto.
Itse voi olla vähän hankala vahalla poistaa alapään alueen karvoja, ihoa kun pitää pingottaa samalla.

Hesarissakin taisi olla jokunen kuukausi sitten juttua karvanpoistosta ja mainittu ainakin yksi (kosmetologi?)liike, joka tekee (suht) paljon niitä myös miehille. Ehkä joku palstan lukijoista tietää paikan, en muista.

Voin omalta osaltani sanoa, että karvojen poisto vahalla ei osaavan henkilön tekemänä satu juuri lainkaan, paitsi kun tullaan kivesten alueelle ja lähistölle, missä tunto on hmm... herkemmässä.
  • 5 / 22
  • EiPosliini
  • 28.9.2004 17:49
Sairaalassa poistavat karvoja? No kuulostaa hiukka epäilyttävälle...

Itse olen myös haaveillut posliiniksi tulosta...Mutta partakone jättää sänkeä...tai ainakin heti seuraavana päivänä on sänki joka kutittaa...
Niin, se ihana sileä tunne, jos sen siis saa onnistumaan, kestää vaan muutaman päivän ja sitten on taas karheaa ja kutisevaa. Hankala on myös ajella reiden takaosan alue, varsinkin jos ei ole elastisin ihminen...
*vihaa karvoja*
  • 7 / 22
  • |Boy-87|
  • 28.9.2004 18:48
Kia >> Mitä tarkoitit "Käy polttamassaa laserilla pois" ?
Millainen tuo toimenpide kivulias? Vai oliko tämä pilaa?
(kuulostaa ainakin hiukka epäillyttävältä.)
Hauskinta se on ollut puolin sekä toisin, suihkussa ajella toinen toisiltaan karvat - saapahan siinä jo osan esileikkiä suoritetuksi, kun kielellä kokeilee kättensä jälkiä. Tosin on muistettava, että kaksikkoterällä ajellessa kannattaa myös rasvata ajon jälkeen...
No ei kai nyt kukaan sairaalaan mene persekarvojaan poistamaan!!! Veet-merkkinen voide on hyvä, mutta sitä ei pidä tunkea sinne anukseen (kuten ehkä jonkun heti mieli tekisi), vaan ainoastaan siihen ympärille. Viisi minuuttia ja karvat on poissa.
Hei,

Laser on nykyään hyvin tehokas ja nopea tapa poistaa karvoja. Jos karvat ovat tummia ja iho vaalea voi jo peruskoulun fysiikan oppimäärällä kyetä päättelemään, että menetelmä toimii hyvin. Siis valo absorpoituu eli imeytyy tummaan kudokseen, joka kuumenee laserin valon lyhyestä mutta hetkellisestä vaikutuksesta, jolloin karvan tyvi tuhoutuu ja solut kuolevat muutamien käsittelykertojen jälkeen. Yksi hoitokerta ei varmaan aunuksen alueen kokoiseen alueeseen kestä kuin jotain muutaman minuutin. Hoito voi olla kivulias mutta yksilöllisesti voi olla myös että ei tunnu paljon hyttysenpistoa enempää. Hetkellinen teho muuten on noin luokkaa 10 000 kertaa suurempi kuin kesällä keskipäivän aurinko. Eli 30 J/cm^2 / muutamamillisekunti. Joku voi tarkistaa onko oikein. Itse viisitoista kertaa partakarvojenpoltossa käyneenä voin sanoa, että ekat kerrat olivat todella kivuliaat: 120 pulssia vartissa ja tuntui kuin olisi ollut altavastaajana nyrkkeilyottelussa. No ei vaan mut kiva SM-sessio ;-) ZZZZ..

Kia
Yksi tapa on polttaa ne pois. Vanha deudoranttipullo kelpaa hyvin. Nopea suhaus ja karvat kärventyvät. Etuna koneella ajamiseen on se että karvan kärki jää pyöreäksi eikä teräväksi. Haittana on tietysti palaneen käry.
Mitä ihmettä?
Polttaa deodarantilla? Ajella veetillä? Huh huh! Ehkäpä ne kravat lähtee, mutta ketä kiinnostaa posliini perse joka on tuollaisen käsittelyn jälkeen punainen ja ärtynyt? Sillä eihän kenenkään iho kestä tuollaista touhua varsinkaan anaalin alueella.

Entä sairaalaan meno karvoja polttelemaan? Eikös niillä ole muutenkin hurjat jonot? Niin en oikein usko että ottavat tosta vaan jonkun perskarvojaan poistamaan jotta olisi hiukan "sexympi"!

Kokeile etsiä esim. sin citystä jotain häpyalueelle tarkoitettua karvanpoistoainetta...
Ihanat perse karvat on pop. Pallikarvat ovat yök! Poistakaa ne ihonkarva poisto-aineella. Anuskin tuntuu tosi pehmeeltä. T. jayy
Joo no deodoranttipullon ja tulen yhdistäminen on typerintä mitä ikinä olen kuullut....Älkää uskoko.

Veet-voide voi todella aiheuttaa ärtymystä iholla, se on silti aika yksilöllistä. Ja siis huomattava on, ettei voidetta saa joutua limakalvoille. Mutta eihän ne persekarvat siellä kasvakaan.
  • 17 / 22
  • Spgu-häbbär
  • 4.10.2004 19:32
"Joo mä tota tulin nyt siihen karvanpoistoon, siihen laserpoistoon, voisitteks tehdä jossai leikkaussalissa? Mä haluan siis niinku kaikki karvat veks anuksen ympäriltä, tieksä. Joo ei muualta, mut niinku anuksen ympäriltä, tieksä. Emmä muuten, mut mä saan sit stylempiä miehiä mua paneen tieksä. Ku ei o karvoja tiäksä."
Heh heh, lääkäri kun ottaisi vielä sen dödöpullon ja tikkuaskin esille "nooo, käyppä pöydälle niin poistetaan ne karvat sulta sieltä aanuksesta."
Ainoa self-help keino, joka on tehokas, on pinsetit. Samoilla välineillä, joilla nypitään kulmakarvat voi hoitaa myös pers' aukon ympäristön. Vaatii kieltämättä pitkää pinnaa, mutta lopussa kiitos seisoo. Tuo ei edes vaadi akrobatiaa.
Minä ainakin vannon Veetin nimeen. Ja tuotettahan saa nykyään herkälle iholle tarkoitettuna, mutta tuotteen vaikutus lienee yksilöllistä. Ja Kian mainitsemat sairaalat ovat yksityisiä, joissa kyllä maksavaa asiakasta palvellaan tällaisissakin asioissa.
Itse olen alkanut käyttämään Venus ihokarvojen ajeluun tarkoitettua perus höylää, (saman näköinen kun partahöilä), ja se on toiminut hyvin. Ei ole tarvinnut aineita tai mitään muuta. Käytän vai vessapaperia ja välillä vettä höilän puhistukseen.