Ruokarinki

  • 1 / 9
  • djay
  • 14.7.2004 11:55
Luettuani jonkin aikaa palstaa ja seurattuani kirjoituksia täällä ajattelin heittää oman ajatuksen kehiin.
Kiinnostaisiko ajatus ruokarinki toiminnasta tämän porukan kesken. Erillaisia rinkejä kun on jo monissa muissa gay porukoissa esim. karhuilla ja nahkamiehillä.
Samalla voisi miitata porukkaa livenä.
Eli idea olisi kerätä porukkaa kasaan ja ruokailla yhdessä joko jonkun luona taikka jossakin paikassa.
Jos idea kiinnostaa niin ottakaa yhtettä.
  • 2 / 9
  • Esa Palla
  • 14.7.2004 18:41
Onko sun ideana päästä myös muualle kuin ruokapöytään? Jos on niin ehdottaisin ihan suoraa ehdottelua homoille.

Eli tarkoitan että sä taidat vaan haluat pukille perästä päin. Tottahan sitä syödä voi senkin jälkeen, oletko sitä ajatellut?

Onnea ruokailuun. Ja bon appetit ;)
  • 3 / 9
  • djay
  • 14.7.2004 20:34
Ihan pelkkää ruokarinkiä ja ajatusten vaihtamista toisten kanssa. Itse olen onnellisesti parisuhteessa mieheni kanssa. Kiitos vaan. Ei aina kannata ymmärtää kaikkia asioita väärin.
  • 4 / 9
  • marky
  • 14.7.2004 22:43
hey, ajatus on ihan hieno. Ongelmana voinee tietysti kokea sen, että asumme niin eri puolilla suomea. Muutoin kyllä voisi olla ideaa keksiä tällaista toimintaa. Miksei syömäänkin, lähden kyllä mukaan jos vain mukavaa porukkaa saamme kokoon. Koska?
  • 5 / 9
  • Aboa
  • 15.7.2004 18:35
Kuulostaa hyvältä idealta, vaikka ajatus yritettiin heti ampua alas. Kyllä on mahdollista h-miestenkin tavata ilman taka-ajatuksia.

Minä ainakin ilmoittaudun innokkaaksi ruokarinkijäseneksi. Tervetuloa siis Turkuun!
  • 6 / 9
  • tyronecoco
  • 17.10.2004 12:44
Innostuin kirjoittelemaan tanne nyten.Mina olen osallistunut monta kertaa ns. potluck illallisiin.Annetaan teema ja aika ja paikka jonkun luona.Jokainen tekee/ostaa jotain ruokaa,teeman aiheesta ja tuodaan mukana.Voi olla vaikka buffet ,sopiivat etukateen mita kukin tuo ettei tule kahta samanlaista.Taikka mita puuttuu,joku ostaa/tekee sen.Joku voi vain tuoda juomat viinta jne.Se on kivaa ista hienosti katettuun poytaan kynttiloineen ja maistella tutuja herkkuja jonkun ruokahuoneessa.
  • 7 / 9
  • Irokeesi
  • 17.10.2004 13:28
Helsingissähän toimii jo tuollainen ruokaringin tapainen. Karhuryhmä kokoontuu kokkaamaan parittomien viikkojen perjantaisin SETA:n toimistolla. Joku ryhmäläinen voisi antaa tänne tarkempia tietoja. Itse olen onistunut pääsemään paikalle vain kerran =( Mukavaa kokkkailua, syömistä ja keskustelua.
  • 8 / 9
  • Kokka
  • 17.10.2004 14:43
Niin se homomiesten ruokarinki on hauska idea, mutta toivoisin aktiivista keskustelua ruuasta muutenkin. Itse olen intohimoinen ruuanlaittaja elämänkumppanini kanssa. Mutta kun asumme vallan n. 200 km pohjoiseen Helsingistä, niin hauskaa olisi vaihtaa ajatuksia, reseptejä, ideoita jne. Ja saammehan siitä paljon sisältöä myös parisuhteeseen, tai sitten ei, mutta kumminkin.


Syysruokavinkkejä odotellen

Kokka
  • 9 / 9
  • djay
  • 17.10.2004 18:28
Kaikki halukaat otetaan mukaan. Tarkoitus olisi saada kuun alkuun ensimmäinen virallinen ilta. Näitä epävirallisia on ollut jo monta vuotta.