Playa del Ingles

Melkein nolottaa tunnustaa, että matkalla sinne olen minäkin... Mikään seksiloma ei ole kylläkään mielessä mutta pieni breikki talven keskellä ja täysin aivot narikkaan -henkinen viikko sitten sitäkin enemmän. Millaisia kokemuksia teillä ko. paikasta on?
Onko todella syytä pukeutua säkkiin ja ripotella tuhkaa päälle matkan varattuani? Olen itsekseni liikkuva, aikuinen mies, eivätkä ainakaan diskojen peilipallot ole minua varten. Muu hauska meno sitten kyllä kelpaa...
Eikös kaikilla Kanarian saarilla ole luontoa jos lähtee sisäsaareen haikkaamaan tai autolla, ja biitsit on luotu kokopäivän löhöilyyn. Omalta Kanarian matkaltani muistan kyllä sen että ruokailut vei kyllä fiiliksiä koska biitsien lähellä olevat ruokapaikat olivat tylsiä ja ruoka huonoa. Mutta olis voinut tietenkin olla vähän valikoivampi ruokapaikkojen suhteen, hakea kauempaa tai jotain.
  • 3 / 14
  • Jumbobumbo
  • 7.10.2004 12:18
Playa del Ingles? Yhtä "passe" kuin Mykonos ellei jopa passempi.
  • 4 / 14
  • Public eye
  • 7.10.2004 12:29
Niin, Patsy ja Edina eivät IKINÄ menis Inglesiin kun se on niin passé.
Mikä olisikaan parempi syy lähteä juuri sinne?
  • 5 / 14
  • Jumbobumbo
  • 7.10.2004 13:04
Vittuillakko tarttee heti kun totuuden kuulee? Ingles ei ole oikeastaan "yhtään mitään", ei kaunis, ei tyylikäs, ei hauska, ei edes kovin irstas sillä tavalla jota ainakin minä kaipaan irstaillessani. Joku kusen juominen ostoskeskuksessa ei ole tyylikästä irstailua johon itse panostan. Tyyli on kaikki kaikessa. Ingles lähinnä on muisto vanhoilta kultaisilta "saarihomoilun" päiviltä mutta sellaisena se suotakoon. Siellä sisämaassa on luontoa juu, mutta kauniimpaa luontoa on Madeiralla. Onhan Ingles toki halpa ja sopii siten esimerkiksi edelliselle nicille jolla ei kait ole lompsaa mennä minnekään parempaankaan paikkaan kun tarvitsi heti suutahtaa.
  • 6 / 14
  • Public eye
  • 7.10.2004 14:02
En havainnut vittuilevani enkä varsinkaan ”suutahtanut”, totesinpahan vain, että keskustelun avaaja tuskin oli etsimässä ehdotonta pintabailumestaa, kuten Patsyt ja Edinat, joille ”tyyli on kaikki kaikessa”.

Playa del Inglesissä en ole käynyt varmaan kahteenkymmeneen vuoteen, sain koko saaristosta jokseenkin tarpeekseni jouduttuani aikanaan ramppaamaan siellä työn vuoksi. Ja Gran Canarialta löytyy silti todellakin myös paljon muuta kuin homorantaa.
Joo, Jumbobumbon asenteella varustettuihin nipottajiin en välttämättä haluaisikaan lomallani törmätä. Lohdullista huomata, että löytävät tiensä sitten jonnekin toisaalle. Lähinnä tuollaa aloitusviestilläni peräänkuuluttelinkin jotain muuta tekemistä kuin sitä alituista kyttäämistä ja sekoilua satunnaisen kumppanin kanssa. Tavoitteena kun on tulla lomalta ilman ylimääräisiä tunnontuskia ja kirvelyitä nivusissa.

Samanhenkistä seuraa vastaan minulla ei ole mitään ja mieluusti tutustun uusiin ihmisiin, mutta kaipa siellä muutakin tekemistä on kuin aurinkovarjon alla lymyily päivisin ja perseet olalla vaappuminen iltaisin?
Itseasiassa Mykonos on nyt kuulemma erittäin suosittu kohde...Itse on kyllä Kanarialle lähtisi,lapsiperheitä ja juntteja.Etelän paras paikka ehdottomasti Ibiza...
Noh, helpotus on kyllä kokonaan molemminpuolinen kun en joudu tuohon “ukkoseen” törmäämään. Oikeastaan olisi parempi pysyä kotona kun ei kerran matkustaessaan tunnu osaavan muuta kuin mulkoilla naama vitulla että “mitä noikin kaikki hutsut tuolla pitää hauskaa”. Jos on jokin tarve olla kultturelli ja muutenkin "fiini" niin silloin mennään Pariisiin, Firenzeen tms. eikä tosiaan Kanarialle. Vaikka sulla(kaan) ei rahoja tietystikään muuhun ole.
Rahaa minulla ei tosiaan ole mitenkään liiaksi asti, mutta kaikki on omalla ja suuresti arvostamalla työlläni ansaittua. Näköjään kaikille ei omasta taloudestaan huolehtiminen riitä, energiaa ja intoa riittää myös toisten rahankäytön ruotimiseen. No, kukin tavallaan ja tasan tarpeensa mukaan. Sydämen kyllyydestä suu puhuu.

On muuten tosi mukava huomata, miten aikuiseksi sitä on kasvanut. En nimittäin jaksa millään muotoa provosoitua edellisestä viestistä. Joitakin omiakin ennakkoluuloja se toki vahvistaa, mutta loppujen lopuksi on aivan se ja sama, mitä JB meistä kanssaihmisistään ajattelee. Hänelle ja muillekin hyvää syksyä!
  • 12 / 14
  • BasitoBlanco
  • 9.10.2004 14:59
Ingles on hauska paikka jossa talvisaikaan tapaa meikäläisiä kaikkialta euroopasta ja tietysti erityisen paljon espanjasta. kesällä jengi pörrää Ibizalla tai mykonoksella ja talvella kun niillämain on kylmä, niin siirrytään enemmin etelään, mutta kuitenkin "lähelle"! lomailu homokohteessa on silloin tällöin oikein mukavaa ja kaikkein parasta on kun tutustuu uusiin ihmisiin ympäri eurooppaa! silloin usein omakin maailmankatsomus hieman avartuu!

Hauskoja lomahetkiä kaikille onnekkaille jotka talvella pääsevät auringosta nauttimaan!
"Mitä tekemistä siellä Kanarialla sitten on?"

Kuten joku jo totesikin, niin ainakin osa saarista tarjoaa hyvät patikointimaastot.

Tuota voi olla toki vaikea uskoa tai ymmärtää, jos ei saa sen vertaa aikaiseksi, että kävisi sen hotellikylän ulkopuolella...

Toki jos mikään muu ei kiinnosta kuin seksi ja biletys vuorokauden ympäri muiden homojen kanssa, niin ehkäpä silloin on tosiaan syytä mennä jonnekin muualle.

Niin käsittämättömältä kuin se voi joistakin tuntua, ihan kaikkien homojen lomiin em. aktiviteetit eivät kuulu. Lomakohde voi olla loistava vaikka siellä ei olisi minkäänlaista näkyvää homoelämää.

Ainakin mulle voimakas homoscene on lähinnä syy olla menemättä kyseiseen paikkaan (vaikka Mykonos).
Kukaan tuntemani kreikkalainen homomies ei enää käy Mykonoksella. Lisäksi Mykonoksen maineikkaat(?) homoklubit ovat muuttaneet Ateenaan joskin tietääkseni yksikään ei ole onnistunut säilyttämään asemaansa siellä. Alexandroskin tietääkseni kuivahti kokoon vuoden sisällä Ateenaan siirtymisestä, tosin kyseinen paikka valitsi uuden sijaintinsa jotensakin vähemmän viisaasti Kolonikin kaupunginosasta.