TOP:it vähemmistö

  • 1 / 11
  • Mikko 33 Hki
  • 7.10.2004 22:27
Onko kukaan muu huomannut samaa kuin mä. Eli kun netissä, teksti-tv:ssä tai ihan missä muualla vaan ollaan. Niin tuntuu siltä että noin 80% "hakijoista" luokittelee BTM:ksi. Onks kaikki TOP:it jo tosiaan varattuja??? Vai onko BTM:t vai ja ainoastaan seuran puutteessa puutteessa???
No mua ainakin vähän kummastuttaa monien miesten ehdottomuus tässä asiassa. Tietysti tätä on helppo kommentoida, kun itse sekä panen että annan, mutta eipä mua oikeastaan edes kiinnosta henkilö, joka ei kykene samaan. Sori, ei tainnut olla ihan vastaus kysmykseen.
  • 3 / 11
  • Raivo A. Naali
  • 8.10.2004 11:41
Opettele versatiiliksi tai osta dildo ja vie se mukaan tapaamisiin.
  • 4 / 11
  • Herkkup.
  • 8.10.2004 12:55
Noh, en tiedä liittyykö tää tähän, mutta mua ainakin aina luullaan bottomiksi, ehkä siksi, että mulla on aika hyvä peppu. Mutta kuitenkin, en ole laisinkaan bottom, koska minusta se tuntuu inhottavalta ja sattuu, jotkut ovat kutsuneet sitä "harjoituksen puuteeksi", mutta mun mielestä se muutama kokeilu on ollut mulle riittävästi ja ihmisen ei pidäkään "oppia" jotakin mitä ei halua. Jos minä en toppina jotakuta miellytä, se on heidän asiansa.
Varsinainen asia oli kuitenkin se, että pitääkö ihmisen olla TOP tai BOTTOM, eikö mikään muu kuin peppujutut ole oikeaa seksiä, kyllä minä voin hyvin nauttia seksistä vähän "teinimeininkinäkin", eli että käytetään käsiä ja suuta, se on joskus jopa mukavempaa, kun se ainainen puolin ja toisin paneminen. Joskus tuntuu, että homoille ainoaa oikeaa seksiä on se peppuun paneminen tai pepun antaminen. Noh, en arvostele ketään, kukin tekee tyylillään.
No mäkin olen versa. Olen kyllä samaa mieltä Herkkup.:n kanssa siitä, että TOP/BTM luokittelu on rajoittunutta ja anaalikeskeinen seksi ei ole mitenkään miellyttävää.

Mä en yleensä edes suostu anaaliin ennen kuin on sitä muuta peuhaamista sitten kuitenkin harrastettu, joskus sekin on kuitenkin ihan mukavaa.
Mä oon kokenu olevani kans versatile mut vieläpä siten, että kumppanin mukaan olen ollut välillä 99% btm ja jonkun toisen kans 99% top. Ja jonkun kans fifti-siksti. Eli jos kumppani oikeesti kiinnostaa, haluaa tehdä niitä juttuja joista toinen tykkää, ja koko tästä ajatuksesta kiihottuu itsekin, sama se mitä tekniikka on. Ja ei tosiaankaan tarvi mennä (ainakaan joka kerta) peppuleikkeihin saakka, mutta en mä kokonaan ilman niitä vois elää.....
  • 7 / 11
  • Sir Jenkins
  • 11.10.2004 12:52
Ei kai tämä oikeasti ole ongelma kenelläkään? Kovin itsekästä lähteä arvostelemaan, jos omat mieltymykset ovat raudan lujia. Kuten sanottu, hyvän kumppanin kanssa tulee puuhattua sitä mikä molempia kiihottaa.

Merkityksettömältä panolta sitä voi tulla odottaneeksi ja vaatineeksi vain omien tarpeidensa tyydyttämistä. Se on yhtälö, joka ei koskaan täysin toimi, pettymyksiä tulee varmasti. Tämän on kokenut jokainen aktiivinen sinkku.

Jos on täysin varma mita haluaa ja aikoo pysytellä vain siinä, voisi hyvä vaihtoehto olla hankkia maksullinen mies. Tyytyväisyys taattu, eikö totta? Kenellä muulla ventovieraalla olisi kovin paljoa kiinnostusta täyttää juuri sinun halujasi?
  • 8 / 11
  • jaa jaa
  • 11.10.2004 14:18
Tutkimuksen mukaan 68 % miehistä piti peräaukkoyhdynnästä, jossa hän oli sisääntyöntäjänä, ja 67 % piti peräaukkoyhdynnästä, jossa hän oli vastaanottajana.

Lähdeteos:

Huotari & Lehtonen (1999) Miesten välinen seksi. Teoksessa Jukka Lehtonen (toim.): Homo Fennicus -- Miesten Homo- ja Biseksuaalisuus Muutoksessa. Sosiaali- ja terveysministeriö Naistutkimusraportteja.
  • 9 / 11
  • Raivo A. Naali
  • 11.10.2004 15:14
Fistaus on kivaa ja ainakin silloin voi olla tuskitta versatiili. Siis jos kullin sovittaminen perseeseen sattuu. Siis siihen kulliin. Omaan.
Olen toppi, koska perään ottaminen tuntuu kerta toisensa jälkeen paskantamiselta, mutta.... suostun siihen ihan miellyttämisen halusta. Mikä olikaan pointtini... että kyllä voi sataprosenttisuudesta taipua, jos toinen miellyttää. Mutta harva taitaa haluta miellyttää muuta kuin itseään?
Arvoisa eenock,
kyse ei välttämättä ole pelkästään toisen miellyttämisestä, vaan jos bottomina olo todella sattuu, niin silloin sitä ei kyllä halua olla bottomina edes miellyttääkseen...