Työpaikan homotiheys

Nyt kaikki virittämään homotutkat ja Mikki Hiiri-hattu päähän.

Miten monta homoa olette onnistuneet tunnistamaan duunipaikaltanne? Mun haavissa on kaksi varmaa tapausta, yksi miespuolinen bisse, yksi lesbo (toinen lesbo epävarma) – ja yhtä mä epäilen kaappihomoksi päätellen katseista, joita ollaan vaihdettu kopiokoneella.

(En ole töissä Finnairilla)
Tässä on se ongelma että homot monasti pitää homoina kaikkia kivannäköisiä miehiä... jos ne vielä katsoo kohti, vahingossakin.

Katselun muita syitä:
-kiva paita, mistähän noita saa?
-onkohan tuo pukki se joka nussi postiuksen Pirkkoa varastossa?
-onkohan tuo se jota postituksen Pirkko sanoi homoksi, kun ei ollut saanut siltä munaa viime firman juhlissa (ihan hintin näköinenkin, ja vittuaks se tuossa hymyilee noin muikeasti..)?

Keksiskö joku parempia?

Ei ole tarkoitus olla ilonpilaaja ;)
  • 3 / 16
  • Rokkihomo
  • 3.9.2004 14:54
...täällä töissäni on yksi nainen, joka on vankkumattomasti homo, ja toinen joka on bi. Ensinmainittu on myös yksi pomoistani, ja muutenkin tuttu.

Miespuolisia ei ole "haaviin tarttunut", ne on _kaikki_ pariutuneita siten, että ovat oikeutettuja kirkkohäihin...
Metkaa sinänsä, että juuri minä olen miehistä ainoa sinkku.

Entinen nyt eläkkeellä oleva assistentti on homomies,
mutta paikalla olevista miehistä vain minä osallistun keskusteluihin vaikkapa Kuningas Arthur -elokuvan miesnäyttelijöiden ulkonäöistä, kuten juuri kahvitauolla tapahtui, heh.
  • 4 / 16
  • Rokkihomo
  • 3.9.2004 15:01
Hyvä, "mies", nauratti muakin tuo
"katseiden vaihto kopiokoneella" ;-)
Täällä on joku ällötys, joka kirjoittaa minun nikilläni. Tuota tällä palstalla olevaa edellistä mielipidettä en ole kirjoittanut. Fuck off!
No eipäs nyt aliarvioida homppeleiden vaistoja – ei ollut kyseessä mikään ohikatsanta, vaan oikeasti tuskissani yritin muistella mistä h-vetistä tässä mallissa kopion tummuutta voi vaalentaa kun selkäni takaa laskeutui käsi käteni päälle – nopea poisveto ja punastuva, anteeksipyytävä katse… ”… en huomannut kiireeltäni … ” - johon mä ” … ei haittaa ollenkaan….et muuten muista mistä tota valotusta säädetään… ” - jonka jälkeen jäimme tutkailemaan alasvetovalikoita yhdessä…..näin meillä.
Taidanpa olla ainoa firmassa *reps* mutta ei se haittaa - ei se kuolemaksi ole =D
Käsittääkseni olen työpaikalla ainoa lajissani, mutta olenkin sitä sitten sen edestä! Tässä työpaikassa on kyllä muutama vähemmistön edustaja matkan varrelle mahtunut. Edellisessä työpaikassani en ollut ainoa.
(Mies, rekisteröidy.)

Kannattaapi siis työskennellä tällaisena myyjänä. Meitä on hirmusti hinttejä siellä... no ei ihan hirveästi, mutta ainaskin kolme. =) Ihan avoimesti hinttejä.

Niinhän se on, että yleensä sitä alkaa elätellä toivoa, jos näkee jonkun kivan. Harmillisen usein täytyy vaan todeta, että taas maailma menetti oikein hyvä hintin ja nyt sillä on vaan harvinaisen kiva hetero, jolla on hauska pilke silmäkulmassa.
Omasta työpaikastani en voi vannoa, mutta luulen että olen ainoa heterokaavasta poikkeava. Ja sen kyllä huomaa... Olen nostattanut hirveän juoruaallon - oli huvittavaa kuulla mitä kaikkea olen tehnyt ja keiden kaikkien kanssa. Sääli etten ollut itse paikalla...

Kai se näkyy jotenki sitten ulospäinkin kun useampikin ihminen on vihjannu että on huomannu mun olevan 'naisiin päin kallellaan'.
Hehee.. jos nikki (?) on "mies"... niin rekisteröi se edes ennenkiuin valitat, jookos? Terveisin se väärin "kirjoittaa minun nikilläni" kirjoittaqnut kopio-mies...
yhdessäkään työpaikassani ei ole ollut pelkkiä heteroita. Nykyinen tilanne: 2 varmaa homoa ja yks lesbo. En tunne vielä ihmisiä edes kovinkaan hyvin.
Mä olen ollut niin suurissa organisaatioissa aina (500+), että voin vain puhua niistä yksiköistä joissa kulloinkin olen ollut. Eli n. 10 - 70 ihmisen yksiköistä. Homoja on ollut 1 - 2 kerrallaan samassa työpaikassa.

Kaksi oli lisäkseni yhdessä ravintolassa vuosia sitten. Työkkärissä oli 1 sijainen homo. Yhden hyvän ystäväni tapasin työpaikalla myös joitakin vuosia sitten.

Enimmäkseen erittäin homovapaata ja ihan takuuvarmasti ;-)
Jaa-a. Todella vaikea sanoa varmasti. Luulin yhtä työkaveriani homoksi, mutta sillä olikin sitten tyttöystävä ja näyttivät kyllä ihan aidosti toisistaan välittävän. Se on kyl vähän joillakin tavoilla erittäin hintahtava, mutta kysehän on vaan stereotyypeistä, joten se siitä.

Yhden työkaverin olen kerran Hercussa nähnyt, se oli kyllä tosiyllätys. Niin machon olonen, mutta se olikin se työpaikan "hiljainen poika", siitä ei hirveästi mitään tiedetty. Homohan se sit olikin, mut aika kaappitapaus, niin se pyysi etten mainostaisi sitä missään. Nyt kyllä mainostin, mut täällä se tuskin niin haittaa.

Lesboja tuskin on, ainakaan näin stereotyypillisesti ajatellen. Yks vanhempi nainen vaikutti erittäin lesbohtavalta, mutta silläkin on tytär ja mies, niin ei se sit kai ole.

Kyl varmaan pari kaappihomoa löytyy, mut niillä en nyt päätäni rupea vaivaamaan. Ehkä vähän turhaan siellä hirveästi tuijottaa ja ihmetellä, mutta tietysti välillä vähän iskee semmonen fiilis ;)

mies- nimimerkki kyllä heitti hyvän pointin siinä, että ei se satunnainen tuijottelu mitään tarkoita tai merkitse. Sen kyllä huomaa varmasti, jos sitten tuijottelussa on kyse muustakin kun siitä kivasta paidasta ja "tuoko sitä Pirkkoa pani?" jutuista.

Henk.koht. en luota omaan gaydariin, koska se tuntuu pitävän joka toista hyvännäköistä miestä homona....
No, kyseessä on iso yhtiö ja pelkässä omassa tiimissäni (20 hlöä) mun lisäksi on kaksi homoa ja yksi lesbo ja puhumme täällä asioista ihan avoimesti. Ihan jees.
Viisi homoa ikähaitari 30-55. Neljä päälikkötasolla ja yksi maito-osastonhoitaja. Kaikki ovat enemmän tai vähemmän kaapista tulleita.