Hömppää: Mies ja sen nimi

Nomen est omen! Nimi kertoo homomiehestä kaiken:

Kaikki Mikot, Antit ja Heikit on mukavia, hyviä ja haluttavia miehiä.

Useimmat Pekat, Jussit, Matit ja Mikat on myös mukavia mutta ei ihan kaikki.

Useimmat O:hon loppuvan nimen omaavat ovat voittopuolisesti ei-kovin-kivoja, eli Markot, Terot, Timot, Jaakot ja Jarkot.

Janit, Jannet ja Jarit on plus miinus nolla.

Kaikki Petrit on homoja.

Täydentäkää ja kertokaa omia mielikuvia, ja kunniamaininta sille, joka vetää ensimmäisenä herneet nenään!
Hih-hih-hii!! Voi miten hauskaa! Kiitos vekkulista kirjoituksesta! Oli tosilystiä vetää omia johtopäätöksiä ja löytää jopa ihan nappiin osuvia samankaltaisuuksia. Meinasin kuolla nauruun Petrin kohdalla...pitää paikkansa :)) Olin ihan imarreltu, että mun nimi löytyi eka riviltä - ja mähän olen kyllä tosi mukava! Kunpa olis vielä haluttavakin!!! (vielä lisäisin, että Pa-alkuiset on paskoja... sorry kaikki, herne-nenäiset...)
Tosihomoja isolla H:lla löytyy seuraavista ...

Kim,
Joakim,
Nikodemus,
Robin,
...
Transujen nimi on jostain kumman syystä aina "Petra."
Joo ja Nikodemukset on hinureita.
Myös kaikki Jaanat on lesboja. Paitsi yks.

Ja Ollit on vekkuleita.
Kaikki kokemukset Teroista on kyl ihan linjassa tän threadin aloittajan kanssa, kokemukset voittopuolisesti ei-kivoja.

Sen sijaan Antit on yleensä ollu ihan nastoja.

Sitten on kaikki Juhot, Juhat, Anterot ja Veli- Matit...mihin kategoriaan ne pitäis tunkea?

Kaikki Miikat on kaappihomoja.
Mitä, eikös ne Minnat kaikki ole lesboja;-?) Ainakin muistan tuolta vuosien takaa sanonnan siitä, ettei se ole lesbo eikä mikään, jos ei Minnan kanssa ole sänkyyn päässyt;-)
ai hitsin hitsi! nimeni päättyy o-kirjaimeen, en taida siis olla kovinkaan kiva :D

ja ei. nenässäni ei tod ole hernettä tai muutakaan puutarhan tuotetta, mutta nenäni alla on banaanin muotoinen hymy
Takaisin todellisuuteen.

Miksi lesbot tunkee itsensä joka paikkaan? Ei minkäänlaista selkärankaa. Raukat eivät osaa lukea tän keskustelun aihetta.
No, jos Antti katsoo olevansa oikeutettu osallistumaan tähän keskusteluun, niin toki silloin myös lesbot! Hömpässä seinät on leveällä ja katto korkealla, kuten olemme monesti saaneet huomata...
Saivartelenpa tässä, että "mies ja sen nimi" viittaa tavallaan vähän ylipäätään ihmisiin ja nimiin, vrt. sanonta "ei nimi miestä pahenna". Sitä paitsi muutenkin nää keskustelut aina rönsyää kauas alkuperäisestä aiheestaan, eikö se ole vähän ideakin.
  • 15 / 38
  • SweetHarmony
  • 16.4.2004 23:24
Hih! Kaikki Juhat ja Juhot on hyvännäkösiä ja -runkosia maaseudun poikia, joilla on vaalee tukka....
Hehheh, kaikki Sannatko lesboja? En tunne kuin yhden lesbo-Sannan. Ja mitä niihin Minnoihin tulee... Höm... Suurin osa tuntemistani Minnoista on hyvin suvaitsematonta porukkaa. Antti on kyllä nimien kuningas, Antit ovat olleet minulle mukavia. :) Mihin kategoriaan naisten nimet noin yleisesti menevät?

Katjat, Ninat, Sannat ja Elinat ovat yleensä sangen hurmaavia omalla kierolla tavallaan. Minnat, Laurat, Anniinat, Elisat ja Marit yleensä kaksinaamaisia. Entäpä Emmit ja Viivit? Ehdotuksia? Ei nimellä kai ole väliä... Joihinkin nimiin vain liittyy positiivisia ja toisiin negatiivisia tuntemuksia. ;)
  • 19 / 38
  • JustWanted2Say
  • 28.5.2004 12:14
* Kaikilla söpöillä pojuilla on lempinimenä Masa... ;-)

* Marko-nimiset kilahtaa yleensä kaikista pikku erimielisyyksistä täysillä - ja siitähän kiehutaan seuraavat 20v!! ;-)

ÖÖH mitähän mul vielä oli????? Ai niin...

* Sebastian ja Christian on aika usein söpösen neitimäisen homopojun nimenä... *vau* :-p

* Transsukupuolisilla (homoilla, bisseillä, lesboilla, heteroilla, multiseksuaaleilla ym ym ym) on nimenä yleensä ei-suomalaista alkuperää oleva nimi - tosin poikkeuksiakin tietysti on!
No, entä Jormat?? onko niilä jonkinlaista paikaa keskustelussa??? "Ihmettelevä jorma" ...
Jormat on kaljuja ja lyhyitä pikkumiehiä, jotka työskentelee valtion palveluksessa... =)
No voi, mikähän minussa sitten on vikana, kun ei tuo oiken kohdalleni osu, vai onko jormat tuollaisia, yleensä ;-)
Minulla vääntyy aina suu virneeseen kun vastaan ajaa kuorma-auto jonka nokassa lukee isolla firman nimi "JORMAN KULJETUS". Mahtaa olla iso jorma kun tarvitaan oikein kuormuri sen kuskaamiseen...;)
Nimien tuomat mielikuvat on aika kulttuurisidonnaisia... Seurustelin vähän aikaa yhden Sebastianin kanssa Saksassa ja hän piti nimeään maalaisena.



Minunkaan nimeni ei näytä kategorisoituvan mitenkään, häviää varmaan muutaman vuoden sisällä nimipäiväluettelostakin...
Kaikki minun eteeni tupsahtaneet Harrit ja Henrit ovat persoonallisesti komeita, laskelmoivia kaappitapauksia.



Villet ovat hyväntahtoisia, mukavanaamaisia ja mutkattomia. Täydellistä perheenisä-ainesta :) niin, ja akne on runnellut Villejä varsinkin selästä.
Minäkin annan kehuja mukaville ja haluttaville Anteille. Ainoa miinus on heidän tauottomasti toteutuva musikaalisuutensa. Antit joko rummuttavat pöytiin, huudattavat sterkkoja tai rämpyttävät kitaraa..
Mulla on tylsää...



Janne:

Tanssii viuhtoen. Yleensä paikallaan seisoessaan pitää kätensä kiinni yläkropassa.



Tommi:

Jotenkin määrittelemättömällä tavalla Nam. Naaman/olemuksen mukavuus voi kompensoida minkä tahansa muun virheen (esim. änkytys, huono takapuoli, kooma, alapurenta). Tippuu kelkasta jatkoille lähdettäessä.



Joonas, Teemu ym. "pikkupoikien" nimet:

Alttiita kevyelle A-ongelmalle. Pihejä. Äiti ostaa ruuan jääkaappiin.



Aleksi:

Yleensä hyvä pylly, sillä pelaa heterokavereitten kanssa joukkuepallopelejä.



Tapio:

Lihasmassaa ja mutkatonta hiljaista yhdessäoloa. Hilsettä ja xz-öljysampoota.



Markku:

Pakkoneuroosiensa orja. Vaaleita raitoja, trendikkäät kengät.



Kari:

Hiton pantava. Määritelmä vaihtuu yleensä toiseksi aamuisin. Mies isolla "ämmällä". Kusipää, jonka kanssa rakastelet vielä kuukauden päivät unissasi tapaamisen jälkeen.
Oliko ensimmäisen viestin lähettäjän tarkoituksena sanoa että kaikki "Jani"t, jotka päättyy siis i:hin on plusmiinusnolla vai pitääköhän se myös minut sisällään. Minusta kaikki "Jan"it on aika kuumia, iloisia, eksoottisia ja muutenkin aika kool. =)

Ja sitäpaitsi Jarit on ihan überhinttejä neitejä, jotka tanssii showta ja diskoa ja käy joskus "syventämässä opintojaan ja hankkimassa lisää näkemystä tanssiinsa" jazztunnilta.
Voiko nimi-ennakkoluulojen matchaamisen kuvitella johtuvan siitä, että Suomessa on loppujen lopuksi aika vähän homoja? Esimerkiksi pari überhinttiä Jaria riittää hankkimaan nimelle sopivan kaiun, eikä Suomessa varmaan kovin montaa Antti-nimistä homoa ole, kun vertaa hetero-Anttien määrään.
Wau. Kerrankin jotain oikeesti, rehellisesti ja osuvasti hauskaa tällä palstalla. Helvetin hyvä aihe!
Kaikki minun eteeni tupsahtaneet Harrit ovat persoonattoman kulahtaneita solariumin väärinkäyttäjiä.
Mulle tulee seuraavia mielleyhtymiä mieleen:
Timo, ei mitään mielenkiintoista, persoonaton
Jani, salaperäistä, kinnostavaa
Joni ja Toni, ei sano mitään, ei värähdä
Teuvo, Raimo, Keijo, on yhtä kuin Matti, Taisto tai
Paavo, ei kiinnosta
Petri, salaperäistä viehättävyyttä kuten ehkä Pekassakin
Harri, Jari, saa melkein verrata edellisiin teksteihin muilta...
Juha, Erkki, Heikki suomalaisia maaseudun rehtejä miehiä
Kaksiosaiset nimet ovat usein varsin kiinnostavia, vaikka ovatkin perusnimiä... esim. Kari-Pekka
Jussi, kaikista sexyin nimi!
En tiedä muusta kuin omasta nimestäni.
Se sattuu olemaan Tom, ja ulkomailla tästä saa lähes aina keskustelunaiheen kun siihen yhdistetään tämä oma kotimaa mukaan.
Itseasiassa kaikki ne jutut on tainnut tultua jo kuultua.
Tai sitten ei uskota että se on oikeasti nimeni.

Mutta että, siinä on kyllä todistetusti oiva homonimi ;-)
Pasi nimelläkin parjää vaikka onhan siinä tuo pa-alku... -asun kaupungissa jossa ruotsinkieliset nimet on enemmistö ja perisuomalainen nimi taitaa olla vähän eksoottinen.. :)
-Tom on viettelevä ja eroottinen
-Erkki on perimaskuliininen hidas ja kiihottava
-Simo on tyhmä ja hajamielinen ja ei paljonkaan tiedä missä mennään
-Markku on kiltti ja saamaton
-Jari on puhelias ja kiihottava ja aina iloinen
-Jarmo on varma ja miehinen
-Kalervo on varma ja viisas ja seksikäs
-Heimo on bi
-Samppa ja Sami ovat mukavia ja seksikkäitä
-Ekillä ja Eikalla on moottoripyörät ja seksuaalisesti ujoja
-Risto on hyväksikäyytäjä
-Marco, nyt siis ceellä, on kiltti, huumorintajuinen ja....kiimainen.....aina....
Seppo on hieman hidas ja välinpitämätön, oman etuns ajaja
No itse olen törmännyt siihen että kaikkien seksikkäiden kundien nimi tuntuu aina alkavan Ja... oli sitten Jarno, Jari, Janne, Jani tai niin edelleen. Samoin ne tyypit joiden kanssa oon tapaillu tai seurustellu on ollu nimeltään Ja-alkuisia. Kuten luonnollisesti nykyinenkin kultsi. Hassua! ;)