Lähes 100% fetisisti

  • 1 / 2
  • salama
  • 28.9.2004 20:01
En tiedä, onkohan täällä ketään, jonka seksuaalisuus ilmenis enimmäkseen fetisistisellä puolella. Itse kuulun tähän kastiin, jota kiinnostaa tietyt klassiset fettarien materiaalit. Mutta tässä tuleekin se pieni ongelma. Minä en oikeastan tiedä mikä minä ns. seksuaali identititeetiltäni olen. Minä kyllä tykkään pojista, mutta se millä tavalla poikien valinen perus seksi konkretisoituu ei sytytä minua. Mulla pitää olla nämä tietyt fetisistiset elementit mukana, ennenkuin innostun juttuun. Tämä on tietyllä lailla tämä ollut ongelma minulle. Minä en oikein uskolla lähetyä ketään ns. tositarkoituksella, kun tietää mikä minä olen ja miten tämä peli gay-maailmassa toimii.
  • 2 / 2
  • skini
  • 29.9.2004 21:48
Monilla ihmisillä on erilaisia fetissejä, joten et todellakaan ole yksin. Tosin riippuu paljolti kuinka harvinaisesta fetissistä on kyse. Fetissi voi olla jokin piirre ulkonäössä (esim. kalju pää, jalat), se voi kohdistua vaatteisiin/varusteisiin (esim. farkut, uniformut, urheilukamat) tai materiaaleihin (esim. nahka, kumi, pvc). Kuten itsekin olet todennut, fetisistille tällaisen fetissin läsnäolo tai fantasia siitä voi olla välttämätöntä saadakseen seksuaalista nautintoa.

Homopiireissä on paljon erilaisia fetisisti- eli fettarikundeja, mutta Suomessa fettarikulttuuri on melko hiljaista. Näkyvimmät tapahtumat ovat MSC:n järjestämät vuosittaiset Finlandization-bileet, joissa on mahdollista tavata paitsi nahkafettareita myös muista miehekkäistä varusteista (skinit, uniformut) pitäviä kundeja. Netissä on lukuisia foorumeita, joissa voi selailla kymmeniä tuhansia profiileja eri puolilta maailmaa (joukossa on myös paljon suomalaisia) ja luoda kontakteja muihin samoista jutuista kiinnostuneisiin kundeihin.

Fetisismi on kuitenkin vain yksi osa seksuaalisuutta ja yksi osa ihmistä. Parinvalinnassa sen ei välttämättä tarvitse olla ratkaiseva osa, vaikka yhteinen fetissi huomattavasti helpottaisikin seksielämää. Parisuhde onnistuu myös ei-fettarin kanssa kunhan pelisäännöt fetisismin toteuttamisesta on selvät molemmille.