TRE: Leimarit 17.09.

  • 3 / 5
  • opintotuki
  • 9.9.2004 11:04
Ja taas ihmettelen sitä, että miksi ihmeessä tiketit on 10 euroa? Ulla Tapanista olin katsomassa keväällä. Olipas aika rahastuksen makua, Ulla vain istui tuolilla ja lateli latteuksia ulkomuistista. Täysin innoton ja väritön show, tai miksi sitä muminaa nyt kutsuisi.
Samoin minua kummastuttaa paikan valinta. Ok, siellä on esiintyjä, mutta kuinka "leimarit" muuten eroavat tavallisesta illasta Miksussa. Eikös leimareiden yhteinä tarkoituksena kuitenkin ole saada paikalle arempia ihmisiä, joille homokapakkaan astuminen saattaa olla liian suuri kynnys.

Mutta jälleen kerran toivon, että kaikilla juhlijoilla on hauskaa.
  • 4 / 5
  • Jarkki
  • 9.9.2004 20:35
Ullan esitys oli sit down -versio stand up -komiikasta. Minusta se ei kyllä ollut ollenkaan innoton ja väritön esitys.

Ja mitä hintaan tulee, Helsingissä pyörineen Lava-ammuntaa-show'n liput olivat taatusti paljon kalliimmat, joskin se show oli pitempi kuin Leimareissa nähty.
  • 5 / 5
  • havainto
  • 20.9.2004 12:08
Pola oli kyllä hyvä.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että vasta shown jälkeen tuleville pitäisi olla halvempi lippu. Ystäväni juuttuivat jonoon ja pääsivät sisälle vasta Polan esiintymisen jälkeen. Silti maksoivat täyden hinnan. Esityksen jälkeenhän varsinainen leimarimixei muuttuu ihan tavalliseksi perjantai-illan Mixuksi.