alanya

Minkälaisia kokemuksia alanyasta matkakohteena? Onko siellä lesbohomoklubeja tai muuten vain homoystävällisiä biletyspaikkoja? Entä sattuuko kukaan tietämään minkälainen hotelli Alanyassa sijaitseva Rose Garden on?
viime vuonna oli tyhjää, kun murhasivat siellä saksalaisia.
löydettiin yks homopaikka, oltiin ainoat asiakkaat.
kiva kaupunki muuten
jahas... en huomannut että viime kesänä ( elokuussa) olisi ollut tyhjää, turisteja joka lähtöön joka puolella. Hiljaista ainoassa löytämässäni virallisessa sateenkaaripaikassa Kalen alueella...

Tämä vuosi jäi Alanyasta välistä.
  • 4 / 10
  • NiinPieniVielä
  • 5.8.2004 17:35
Ite olin tuttavan "au pairina" kesällä sillon kun olin... en valitettavasti päässyt baarikierrokselle, mutta basaareilla sain sitten silmäniskuja ja ehdotuksia perääni senkin edestä.... aika tylsä kaupunki mielestäni. En kyllä muutenkaan mikään rantalomailija mieleltäni:)
Miten voisit edes kuvitella, etta islamilaisessa Turkissa olisi oikeita homoystavallisia paikkoja.
Homous on Turkissa synti ja silla siisti. Erittain hyvalla tuurilla voit tietysti loytaa jonkun "underground" paikan, muta suosittelen olemaan hyvin varovainen. Sinuna matkustaisin muualle.
Espanjasta (varsinkin Barcelonasta ja Madridista) ja Etela-Ranskan kaupungeista, samoin Portugalista loydat helposti homoystavallisia menopaikkoja ja baareja. Ja siella ei tarvitse pelata tekevansa syntia josta joutuu huonolla tuurilla vankilaan.
Marc kirjoitti: "Miten voisit edes kuvitella, etta islamilaisessa Turkissa olisi oikeita homoystavallisia paikkoja.
Homous on Turkissa synti ja silla siisti. Erittain hyvalla tuurilla voit tietysti loytaa jonkun "underground" paikan, muta suosittelen olemaan hyvin varovainen. Sinuna matkustaisin muualle...."

Marc´ille ja muillekin epäilijoille:
http://www.qrd.org/qrd/www/world/europe/turkey/guide.htm

google antaa pelkillä gay + turkey sanoilla varsin monta linkkiä, joista tuo yllämainittu on yksi...

Turkki on länsimaalaisin islamilaisista maista, ja turismi on erittäin tärkeää sen taloudelle. Turismi on tuonut mukanaan Turkille ja turkkilaisille uusia vaateita myös hbtl - ihmisten hyväksymisessä niin turisteina kuin maan omina kansalaisina.
Itse olen käynyt ko maassa useita kymmeniä kertoja, myös bf:n kanssa - reilusti parina, eikä koskaan ole ollut ongelmia. Kuulun itse vain siihen ryhmään ( vähemmistöön? ), joka ei etsi joka paikasta / maasta seksikokemuksia...
Turkki on minulle maa, jonne menen lomalle - en harrastamaan randomseksiä.

terveisin arkadas (turkkia) = ystävä
Itse en ikinä sinne lähtisi paristakin syystä,toinen homovastaisuus ja toinen naisten huono asema ja kohtelu.En todellakaan lomalla randomseksiä harrasta/hae mutta on mukavaa olla homoystävällisessä ympäristössä kuten Pariisi tai Ibiza.
Me kirjoitti: "Itse en ikinä sinne lähtisi paristakin syystä,toinen homovastaisuus ja toinen naisten huono asema ja kohtelu.En todellakaan lomalla randomseksiä harrasta/hae mutta on mukavaa olla homoystävällisessä ympäristössä kuten Pariisi tai Ibiza."

Tuohon en juurikaan voi muuta sanoa, kuin suomalaisten "kanssasisariesi" (heteroiden) tapa Turkissa on kyllä ollut ihan päinvastainen: Sinne mennään nimenomaan harrastamaan randomseksiä tai sitten sen edellisellä lomalla tavatun potentiaalisen bf:n luo ( jolla toki on 10 - 20 muutakin hoitoa Suomesta ja muualta Euroopasta).

Ikähaitari näillä femineillä seksituristeilla tuntuu olevan 22 - 55 v. ( Juuri viime vuonna tapasin suomalaisnaisen (55v) jolla oli turkkilainen poikakaveri ( 25v) ja toistuvasti "rouva" tuntui Turkkiin matkaavan). Joka käynnillä Turkissa olen vastaavaan törmännyt...
Arkadakselta on ennenki tullu yhta alykasta ja ylimielista kommenttia nailla sivuilla! Aina sama tuomitseja ja kielteinen savy! Mika siina on AINA niin pahasta jos joku lomalla sekstailee, sehan on kivaa! TAi kay darkkiksessa tai puistossa jne.??? Turkissa on niin iisi saada munaa ettei oo tosi! "Kaikki" ne miehis nussii!!! Se ei oo niille mikaan juttu, ihan normaalia! Ja tietty kuuluu kuvioihin etta vaan se jota nussitaan on homo, ipne. Se ei siella tee kenestakaa homoa jos miesta nussii. Kulttuuri hiukka erilaista: kukaan ei oo homo, paitsi raikeimmat tapaukset, jotka on kans ihan hyvaksyttyja (esim. Zeki Muren transulaulaja joka OIKEASTI kuoli nayttavasti sydariin LIVENA TV:ssa! Voiko dramaqueen upempaa kuolemaa toivoa?!), ja "kaikki" kumminki on!!!
tiku kirjoitti: "Arkadakselta on ennenki tullu yhta alykasta ja ylimielista kommenttia nailla sivuilla! Aina sama tuomitseja ja kielteinen savy! Mika siina on AINA niin pahasta jos joku lomalla sekstailee, sehan on kivaa! TAi kay darkkiksessa tai puistossa jne.??? Turkissa on niin iisi saada munaa ettei oo tosi! "Kaikki" ne miehis nussii!!! Se ei oo niille mikaan juttu, ihan normaalia! Ja tietty kuuluu kuvioihin etta vaan se jota nussitaan on homo, ipne. Se ei siella tee kenestakaa homoa jos miesta nussii. Kulttuuri hiukka erilaista: kukaan ei oo homo, paitsi raikeimmat tapaukset, jotka on kans ihan hyvaksyttyja (esim. Zeki Muren transulaulaja joka OIKEASTI kuoli nayttavasti sydariin LIVENA TV:ssa! Voiko dramaqueen upempaa kuolemaa toivoa?!), ja "kaikki" kumminki on!!!"


Özür dileme, tiku, että olet saanut minusta NIIN negatiivisen kuvan, että joudut yhdistämään kaikki mielipiteeni (jotka ovat Sinusta kielteisiä) yhteen viestiin. Ehkä vain ajattelemattomuuttani ajauduin tähänkin keskusteluun "negatiivisessa" sävyssä, ymmärtämättä tämänkään topicin perimmäistä tarkoitusta - saako homo Alanyassa munaa vain ei? Ottamatta sen enempää kantaa Turkin ihmisoikeuksiin, lainsäädäntöön, naisten asemaan, uskontoon, kulttuuriin, turkkilaiseen hblt-elämään ja kaikkeen muuhunkaan, totean vain, että ko. maa on minulle paikka lomailla, eikä suinkaan mikään seksiturismin kohde. Jos joku haluaa panettaa itseään lomallakin jossain, se on toki hänen asiansa. Ja tekstisi rivien välistä näin turhautuneen "pikkudragin" ranneliikkeineen, joten olen pahoillani, jos olen mielipiteilläni ahdistanut aiheettomasti pientä siveää mieltäsi...

Keskustelupalstat ovat yleensäkin tarkoitettu (käsittääkseni) erilaisten mielipiteiden ilmaisuun, joten en liene ihan väärillä areenoilla kisomassa, jos homojen elämästä ja elintavoista tällä saitilla keskustellaan...

Mitä tulee mainitsemaasi " tuomitsevaan ja kielteiseen sävyyn" mielipiteissäni, lienen sitä romantikkoluokkaa, joka uskoo ( edelleen ja optimistisesti) YHTEEN oikeaan kunnon suhteeseen. Elän siis omien moraalikäsitysteni, elämänkokemukseni ( 48v) ja -tapojeni kanssa. En halua kuulua siihen ylivapautuneeseen katraaseen, jonka seksuaalinen vapautuminen on pörräämistä sängystä toiseen, pystymättä sitoutumaan mihinkään vakavaan suhteeseen koskaan... ( Mitenkähän tämä nyt tähän ajautui - Alanya - keskustelussa).