pienikokoisia gaymiehiä ,onko heitä?

  • 1 / 48
  • vompatti
  • 18.4.2004 21:04
Olen pienikokoinen gaykaveri(40+).En tiedä ,onko se vain huonoa tuuria vai mitä lienee,mutta on tosi vaikeeta löytää sellaista 160-170cm kaverii.Itse olen 163cm.Onko tämä suomalainen gaykansa sitä skandinaavista pitkää populaa?...sitä ruotsalaista heimoo.Joskus kun tutustuu kivaan kundiin ja hän on 180, tuntuis ,että lyhyempikin pituus riittäisi.Eihän ne kuuluisat cm:t tunnetusti merkitse... mutta kuitenkin.Onko tämä väärää luuloa vai huonoa tuuria? Osaisko joku viisaampi minua vähän valaista??Otan mielelläni vastaan mielipiteitä näillä sivuilla.Ehkä joku toinenkin tuntee samoin.
Hassua sinänsä, mulle (185cm) tuntuu sattuvan kohdalle lähinnä vain lyhyempiä miehiä, epäergonomisia pussata;)

Ehkä sitä vaan jotenkin alitajuisesti tykkää jonkun mallisista ihmisistä vaikka "järki" etsisikin jotain muuta.
onhan meitä. Nuorina, pojan näköisinä erittäin haluttuja, miehen iässä ei ehkä niinkään.
  • 4 / 48
  • kääpiö
  • 19.4.2004 11:29
rasittaa nuo kommentit jotka viittaa aina jonkinlaiseen "markkina-arvoon" lihamarkkinoilla... Joo, ei pienikokoisuuteni ole ketään karkuun karkoittanut. Mulla on kyllä muutakin elämänsisältöä kuin miettiä olenko "Erittäin haluttava" jonkun silmissä vai en.
Joskus rasittaa että joillekin olen aina lyhyydestäni johtuen ikiteini. Mutta samapa tuo...
Enemmän kuin tuo haluttavuus... minua harmittaa vaatteiden hankala löytyminen, niitä kun harvemmat valmistajat tekee tällaisille tosimiehille sopivia... ;) joutuu lyhentelemään jne. ja kun tuo ompelutaito ei ole huippuluokkaa, joutuu maksaan extraa.

On se kyllä kiva, oman kokoinen heppu, jotenkii näppärästi käteen sopiva. Semmoisen kun löytäiskiii.
  • 6 / 48
  • Markoolio
  • 19.4.2004 18:52
Minä (175) olen aina tuntenut vetoa itseäni lyhyempiin miehiin, nuorempiin tai vanhempiin, vaaleisiin ja tummiin. Tuskin olen ainoa lajiani, vaikka homomaailmassakin niiden ylimääräisten senttien merkitystä kovasti korostetaan. Makuja on monia, mutta onhan toki onnetonta jos yksi ainoa ulkoinen tekijä saa suhteettoman suuren painoarvon.
Minullekaan kun ei tuo lyhyys yksistään ja sinänsä ole mikään ehdoton kynnyskysymys. Joten eipä pidä moisesta muotimanipuloinnista masentua. Iloista mieltä kaikille!
  • 7 / 48
  • Redfield
  • 19.4.2004 21:00
Lyhyissä miehissä on sitä jotain - omaan kultaankin huomio kiinnittyi suuressa väkijoukossa juuri pienen koon takia - ja edelleen kainalossa vuosien jälkeen ;) - lippu korkealle - eikö olisi tylsää jos kaikki olisimme samasta muotista?
Tuskinpa homoissa on sen enempää tai vähempää lyhyempiä miehiä kuin koko populaatiossa keskimäärin.

Ongelma voi olla se, jos hyväksyttävä pituushaitari on kovin suppea. Eli jos kaverin on oltava juuri tietyn pituinen, niin valikoima supistuu heti roimasti.

Itse olen pitkähkö (183), ja olen vuosien saatossa huomannut että minulle kelpaa vain itseäni lyhyempi mies - joskus harmittaa kun olisi mukava ja hyvä kandidaatti porteille koputtelemassa, mutta kun ei sytytä liian pituuden takia!
No ei pituus kyl mitenkään homoiks leimaa, sehän nyt vasta jotain oliskin. Pituuteen seksuaalinen suuntaus tuskin mitään vaikuttaa. Vaik en tietty voi mennä vannoo ;)

Ite tykkään pitkistä pojista, vaik en kyl ite koe olevani pituusrasisti. Toisaalta kyl voi olla et kattelen enemmän pitkiä miehiä ja joskus tulee kyl ajateltuu just, että "tossapa hyvännäkönen kundi, harmi et niin lyhyt..." Mut se on kyl sinänsä aika tiedostamantonta. Ite oon about 181 pitkä, tykkään yleensä itteäni pidemmistä, mut kyl oon ihastunu vähän lyhyempiinkin. Kunhan pituusero pysyy kohtuudessa, eikä mennä just johonkin alle 170 sentin. Miehistä kyllä alle 170 senttisii löytyy aika vähän..onneks ;)
Lesbot ovat keskikokoista pienempiä yleensä(150-165cm välillä). Onko kukaan muu tehnyt saman havainnon?
No minä olen nainen, tosin bi, mutta pituutta löytyy se hieman alle 165cm=) Ja kyllä, aika moni tuttukin on suunnilleen samoissa lukemissa...
Mustakin tuntuu, että lesbot on aika lyhyitä! Tosi tieteellistä, heh heh. Voisiko olla jokin biologinen, selittävä syy..? ;)

Itse olen kyllä 167 cm...
Olenko minä sitten se poikkeus, joka vahvistaa säännön? Pituutta 172 senttiä.
Juu-u, varsin pienikokoisia ollaan - mulla senttejä 179,5 hoikassa varressa. Siinä jää moni kundikin kakkoseks!
On varmaan totta, että pienikokoinen mies kiinnittää huomion. Minä ainakin automaattisesti katson... saattaa johtua siitäki, että oon ite alle naisten keskipituuden. Heteromaailmassa se olis tosi iso ongelma, naiset kun pääsääntösesti haluaa pitkiä miehiä, mut ei mulla oo mitään ongelmaa miesten kanssa. Ehkäpä päinvastoin voisin sanoa, että enemmänki on kiinnostusta. ehkä. haluan ainaki ajatella niin, ku se tuntuu hyvältä ja edellisen kommentista kiitos.
Itse olen 169,5cm. Minua se ei haittaa, mutta joskus kun ihmisten kommentteja kuulee, niin miettii, että yrittävätkö he laittaa minut johonkin tiettyyn muottiin pituuteni takia.



"Asterix" oli yhteen aikaan lempinimeni, ja se ei minua haitannut. Asterixhan on hyvin positiivinen ja fiksu hahmo. Kaikkea ei pidä ottaa niin vakavasti. Lihavuuteen, lihaksikkuuteen, silmälaseihin, hampaisiin, nenään, ihan kaikkeen ulkonäköön liittyvään kiinnitetään huomiota. Sitten tietysti kun alkaa mennä vähättelyn tai kiusaamisen puolelle, niin pitää uskaltaa puolustaa itseään rajusti. Tällöin on kuitenkin vaarana "pieni kiukkupussi, hän on niin herkkä" -syndrooma, mutta minulla on onneksi näsäviisauden ja kylmän ironian taito hyvin hallussa.



Mielenkiintoista on kyllä huomata, että se, että on pitkä, on jollakin tapaa kuitenkin itseisarvo. Kaikki, varsinkin tytöt ja opettajat, sanoivat ala-asteella, että "Kyllä Jussista tulee vielä vaikka kuinka pitkä, odottakaa vaan" ikään kuin olisin kärsinyt alemmuuskompleksista. Mutta kun molemmat vanhemmat ovat lyhyitä, niin vastasin aina että "No ei tule". Vielä yläasteen terveydenhoitajakin odotti minulle jonkunlaista kasvupyrähdystä kun olin kuudentoista.



Samanpituisiis tuo kuitenkin jonkinlaisen tasavertaisuuden tunteen kun poikaavereista on kysymys. Joten alle 175 -senttistä poikaa minäkin etsin, vaikka eihän pituus tietenkään ole tärkein edellytys... Toisaalta katsekontaktikin syntyy helpommin samaa pituutta olevan kanssa.
Ei hän pituus miestä pahenna, muta se mikä rassaa enemmän on se että mies omaa `tyttömäisen´ vartalon.

Käsivarret ovat spagetin paksuus luokkaa ja hartioista ei tietoakaan.

Nämä tyypit ei ole edes olleet minuttiakaan koulun urheilu tunneilla, vaan ovat viettäneet wc:ssa puuterihuisku kädessä aikaansa.

Chick with a dick.......terrible.
Urheilutunti on yhdyssana...

Ja kaikki ei vaan pidä urheilusta tai omaa hyviä geenejä ja rotevaa ruumista. Ja sellanen pumpattu lihaskasa on kyllä kauheinta...

Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä,

ja kolmas pojasta...

=)
hei, minua ei ainakaan haittaa pituus, sillä itsekin olen vain 169cm ja olen tyytyväinen siihen mitä on annettu.



Kundikaverini ovat aina poikkeuksellisesti olleet 175cm - 185cm väliltä ja pituus ei heitäkään ole haitannut.
Mä en oo koskaan kovin tietosesti ainakaan hakenut mitään tiettyä pituutta. Koska tulen aika pitkästä perheestä, niin ehkä kyllä jonkinlainen ennakkoasenne on tarttunut, että lyhyys ei ole positiivinen ominaisuus.



Toisaalta kun ite on pitkä, niin jos partneri on lyhyt, niin se on vähän outo yhdistelmä musta. Pituus ei lopulta merkitse yhtään mitän. Lyhyet miehet kiinnittää huomiota siinä missä tavallista pidemmätkin, koska heissä on jokin fyysinen ominaisuus, joka on tavallisuudesta poikkeava. Mulla ei ainakaan pituus vaikuta siihen, kuin viehättävänä ihmistä pidän.
DKNY kirjoitti" Ei hän pituus miestä pahenna, muta se mikä rassaa enemmän on se että mies omaa `tyttömäisen´ vartalon.
Käsivarret ovat spagetin paksuus luokkaa ja hartioista ei tietoakaan.
Nämä tyypit ei ole edes olleet minuttiakaan koulun urheilu tunneilla, vaan ovat viettäneet wc:ssa puuterihuisku kädessä aikaansa.
Chick with a dick.......terrible."

Annetaas kaikkien kukkien kukkia, joohan
Olen itse 188 ja minun kokemukseni mukaan juuri muita ei olekaan kuin pienikokoisia gaymiehiä.
Olen 186 ja kenkä kokoa 48. Maailma on rakennettu minua pienemmille ihmisille. Hotellisängyt ovat liian lyhyitä. Nuorena kolauttelin päänuppiani toistuvasti ovipumppuihin, kunnes opin varomaan. Tiettyyn urheilulajiin sopivia kenkiä ei tahdo löytää millään. Urheilusukat, sama juttu.

Saan mielestäni tasoitusta, kun mieheni on 190 ja yksi pojistamme kohta 200. :-)
DKNY;

Äläs kaveri nyt viitsi...en voi ymmärtää katsomustasi. Antaa kuulkaa niiden kukkien vain kukkia niinkuin edellinen jo mainitsi. Annat itsestäsi DKNY todella huonon ja typerän kuvan.
Nouuh, pieni on aina kaunista :=)
silmistä sen näkee koska lasta kakittaa...
heh, olen melkein 10 senttiä pidempi kuin Johnny... Jep, lyhyitä miehiä on maailma tosiaan pullollaan ;-)

Tosin, juuri viime pe tapasin kyllä baarissa itseäni pidemmän homomiehen, mutta aika harvoinhan niitä vastaan tulee.

Nimimerkillä: "olen kirjoista lukenut ja leffoista nähnyt asennosta 69, mutta..." ;-)
Kymmenen senttiä mullakin on enemmän pituutta kuin Johnnyllä, joten kaikki nuo luetellut hankaluudet on tuttuja. Kyllä mun mielestä maailma pitäisi mitoittaa niin, että kaikki alle kaksimetriset voisivat vaivatta toimia. Onhan meitä kuitenkin aika paljon ja lisää tulee koko ajan. Kauppiaatkin saisivat siis nostaa ne käytävien päälle ripustetut julisteet pikkasen korkeammalle.

Mutta kun mieskin pitäisi löytää samaa kokoluokkaa! Vaikeeta, kovin vaikeeta, vaikka ei 69:stä perustaisikaan. Jo se seisaaltaan suuteleminen olis kivaa - ja halaaminen niin, ettei toinen luiskahda kainalosta läpi.
Reko Sanoi "Olen itse 188 ja minun kokemukseni mukaan juuri muita ei olekaan kuin pienikokoisia gaymiehiä."

Täsmälleen totta! voooi kun löytyski nallemainen mies joka ois samaa pituutta kuin mäkin eli oon kanssa noin 188-189, mutta jokainen kaverini on ollut 10 senttiä jos ei enemmänkin lyhyempi, mut ei se kyl toisaalta mua haittaa mutta mukavuus mielessä ois siis kivempi kun ois oman pituinen! hyvää kesänloppuu :)
En kyllä ymmärrä miks oon laittanu viestin kirjottajaks "reko"..en oo ollut näköjään oikein ajatuksissa no mut nyt se on oikein
Vanha turhautuminen pääsi pintaan tuossa aikasemmin, sori.
Törmäsin lian usein vaan tähän yhteen ja samaan mies tyyppiin. Annan kaikkien kukkien kukkia mutta kun oli valitsemassa kukaa itselleen, yksipuolisuus alkoi käydä pannuun. Voin vain syytää omaa rajottunutta mies makuani.
Minun mielestä pituus ero on aina seksikästä, itse tykkään kun toinen on selvästi pidempi tai lyhempi. Itse olen 180.
Lyhyissä ei koskaan anorektikoita, tai ainankaan ole nähnyt.
Ja pitkistä ei löydy "pallolihavaa" vaan seksikkäällä tavalla vankkoja.
Juu, eipä ole kukaan pistänyt lyhyemmäksi vissiin (165).

Mikähän olisi ranneliikkeen lyhimmän palkinto. :P jos kisat järjestettäisiin.
Hey! Vompatti! Minä olen just Sun kaliiperia, mutta tykkään vain ikämiehistä, kuten varmaan luetkin jostain viestistäni.
No totta kait meitä on joka junaan, eli pitkiä ja pätkiä! Kyllä se oikea Sullekkin vielä löytyy! T:Max
No että näin meillä! Että olen huimat 160cm hujoppi! Joskus aikoinaan kun oli "pakko" metsästellä tyttöjä, tunsi itsensä pätkäksi, mutta ikämies ei ole koskaan valittanut että olisin liian lyhyt, päin vastoín ovat tykänneet!
Heippa,

On ollut kiva lueskella erilaisia mielipiteitä pienistä ja pitkistä gaykavereista. Jollekin se on ongelma jollekin ei.Ei se nyt minullekaan mikään elämää suurempi asia ole ,mutta tälläisen pienen huomion olen tehnyt, että meitä pienikokoisia on tuolla raitilla vähemmän. Itse olen 163cm. Joten hiukkasen koomisen vaikutelman voisi tehdä, jos kundikaverini olisi esim. 188cm.Monethan täällä ovat tähdentäneet, että ihminenhän tärkeintä on. Näinhän se tietenkin on. Tietenkin voisin seurustella kundin kanssa, joka sattuisi olemaan 188cm, jos vain kemiat yhteensopivat. Kuitenkin ne pitkät kundit yleensä katselevat niitä pitkiä kundeja. Ja lyhyet kundit omankokoisia.
Kiitokset ajatuksistanne ja iloista syksyn jatkoa

Vompatti
  • 38 / 48
  • Stereo Tyyppi
  • 10.9.2004 20:45
Missäs kulkee pienikokoisuuden raja? Entäs isokokoisuuden? Jos on vähän yli 170 niin onko pienikokoinen? Kuka nämä määrittelee ja miten?
Kai se on vähän niinkuin mielipidekysymys,mihin pienikokoisuus loppuu (noin senttimetreissä).Itselleni 170cm alaspäin ollaan pienikokoisia ja siitä ylöspäin ollaan pitkiä. Itsekukin näkee asian omalta kohdaltaan.Itse (omasta mielestäni) lukeudun mielelläni pienikokoisiin. Harvoin olen tavannut -ainakaan Suomessa-meitä pienikokoisia gaykundeja, vaiko liekö vain sitä kuuluisaa huonoa tuuria. Minua itseäni pidetään pienikokoisena ja varmaan sitä olenkin.
Keskustelussa esiintulleiden "argumenttien" perusteella taidan olla keskipituinen ( 177/178) - bf on samaa mittaa +/- 1 cm. En itse ole koskaan tuohon pituuteen niin panostanut, enemminkin siihen mitä korvien välissä liikkuu.

Ikuisuuskysymyksiähän nämä koko- ja ikäasiat ovat =D
Itse uskon että kyllä vakka kantensa valitsee...
Ne jotka mielummin tuijottavat omaa peili kuvaansa, löytävät toisen samanlaisen tai sen joka peiliä kannattelee.
Minulle ratkaisee kokonaisuus johon liittyy osaksi myös ulkonäölliset seikat osaksi, sitä en voi kieltää. Mutta se pituus, (+6-pack ja Calvin Klein alusvaate malli look) eivät ole niitä ominaisuuksia.
mä oon vain 161,5cm ...olis ni kiva jos sais ees 10cm lisää, mut minkä sille voi... onnex on pitempiä kundeja jotka tykkää tälläsestä jäbästä :)
millainen olet, kerro vähän itsestäsi ja missä päin olet. Olen 169 senttinen ja pidän pienemmistä tai samankokoisista.
Moi
jopa 156cm.n pituudella.. mitä noista tilastoista..=) tilastollisesti tai ei , naisiakin kokoja jos monenmoisia.
Olen 178, en kovin minikokoinen. Mutta minusta jotku pienemmät ovat tosi söötin näkösiä.... niissä on jotain sexyy.
hmm.. tää on varmaan tyhmä idea..mut löytyiskö 22v 162-58 kundille kundia joka hakee muutakin ku seksiä?? oon ihan ok näkönen,hauska ja sporttinen...ei tyttömäinen, jos oot 20-26v sopusuhtanen,ok näkönen..ni pistä meilia,oon pks! tiedän et tää ei oo seurahaku palsta..mut täällä tuntuu olevan järkeviä ihmisiä...et jos löytyis joku?? ei jaksa aina olla yksin.mä olen sit aasialais poju..en sellanen perinteinen,enemmänkin sielultaan suomalainen vinosilmä..et jos ei haittaa ni ois jees
Ite oon 180cm, mutta aina oon tykännyt pienemmistä pojista enemmän ku pidemmistä. Pitkät pojat ei vaan sytytä, mut toisaalta muutenkin tykkään enemmän söpöistä ku komeista pojista (vaikka noi sanat kyl saa vähän eri merkityksiä riippuen siitä kuka niit käyttää). Pienikokoisia sais olla paljon enemmän, etenkin pienet hoppipojut sulattaa mut :)