Selkäkarvat

Mitenkä suhtaudutte miehen selkäkarvoihin? Miten olette poistaneet ne, jos olette vai pitäisikö niiden antaa olla?
  • 2 / 14
  • wlööövv
  • 18.8.2004 15:19
hihii... sama pätee kuin finneihinkin... kosmetologille vaan. selän iholla kuumavahalla karvojen nyhtäminen ei juurikaan kipua tuota ja tulos kestää n. kuukauden verran..

kalliimpia ja kestävämpiä tuloksia saadaan diatermialla ja valoimpulssein, tosin diatermia (joka tällä hetkellä ainakin vielä on yleisempää) vaatii tarkkuutta ja useampia käyntikertoja, eli voi tulla siloselästä unelmoivalle todella kalliiksi.

vahapoistoja suosittelen kuitenkin varmimpana vaihtoehtona, hinta/laatu -suhde kohdallaan....
Mie en maksa kalliita kosmetolokeja. Mie laitan veet-voidetta, sillä on lähtenyt hyvin ja pysynyt aisoissa.
  • 4 / 14
  • Rokkihomo
  • 18.8.2004 19:23
Höh! Moni mies pitää selkäkarvoista -!

Oleellista kai on, pitääkö itse niistä omassa selässään
(minulle riittää partahöylä ja peili...).
Itsekin ajattelin joskus hankkiutua eroon selkäkarvoista, mutta en ole saanut kuin positiivisia kommentteja niistä! Itseäni ne eivät kyllä häiritse, mutta ajattelin että muita ehkä... ainakaan tähän mennessä kukaan ei ole valittanut asiasta :)
wlööövv: kaikki ei voi käydä kuumavaha'elämyksessä'. esimerkiksi itselläni sen verta herkkä selkä, että tulloo pientä punasta näppyy ympäri selkää. ite olen huomannut että kyllä se veet kaikkein parahin on. varsinkin se spraymalli. levittyy helposti ja lähtee vielä helpommin...
  • 7 / 14
  • Karvinen
  • 23.8.2004 17:57
Voi,anna kasvaa vaan! Tai jos on hirveet pehkot niin pikkutrimmaus on paikallaan! Mun kaltainen karvaton raukkaparka pyrii kateudentuskissaan, kun karvat ei kasva, ei niin millään :(
  • 8 / 14
  • Epätietoinen
  • 23.8.2004 19:05
Vielä noista karvoista! Ensin olin epätoivoinen kun huomasin kuinka ikääntymisen myötä karvoitus väheni päälaelta. Mutta sitten huomasin ilokseni että se lisääntyi korvissa ja nenässä joten voin taas olla oma onnellinen itseni!
  • 9 / 14
  • wlööövv
  • 24.8.2004 9:36
flyer: punaiset näppylä on aika normaali reaktio iholta noin voimakkaaseen käsittelyyn. menee yleensä ohi parissa päivässä. tosin jos ammattilainen on sinulle suositellut muita vaihtoehtoja parempana, tukin suuni vaikka kuitukankailla...

mitä tulee noihin veeteihin, en oikein usko niidenkään vaarattomuuteen, karva ja iho kuitenkin on periaatteessa samaa keratiinia joten jos veet sulattaa karvat, miksei se voisi yhtä hyvin sulattaa ihoa.... olen myös nähnyt tuloksia epäonnistuneesta veet-karvanpoistosta, iho verinahkaan asti rikki ja mahdollisesti elinikäinen pigmenttihäiriö. kauhukuva tai mahdollisuus, kuinka vain...
wlööövv: se nyt on normaalia jos pari päivää punottaa, mutta kun pitää nauttia tollanen jumalaton antibioottikuuri aina karvanpoiston jälkeen niin päätin että ei ole sen väärtti. sokerointi on hellempi ja parempi, mut suomesta ei sitä saa. oon kyllä ajatellu kokeilla sitä laser-hoitoa. kuulemma tehokkain ja paras(=kallein).

onhan niissä veeteissäkin varoitus että ei herkkähipiäiselle. ei auta sillo valittaa jos verinahka punottaa. ei se iho nyt täysin kreatiinia ole....sitä paitsi selkään kannattaa kokeilla intiimialueille soveltuvaa veetiä, paljon ihoystävällisempää.
Täytyy kyllä myöntää, että pari vuotta sitten olisi ollut kauhistus eksyä sänkyyn sellaisen kauttaaltaan karvaan peittyneen karhun kanssa. Sittemmin on itse alkanut miehistyä ja sitä myös ymmärtää, että karvoitus on ihan luonnollista. Aikuisilla miehillä nimittäin. Se selkähän on karvaton luonnostaan lähinnä lapsilla. Ja minusta on ainakin kiva olla "sillai" _miehen_ kanssa. =)
no jaa.... ne on kai vahoissa käytettävät hartsit jotka saa reaktioita aikaan.. joskus ainakin body shopissa oli myytävänä sugaring-nimellä mömmöä jonka käyttö oli samanlaista kuin kuumavahalla... tosin kuumavahoissakin on eroja, toisissa on enemmän hartseja, toisissa vähemmän...

mut jos veet toimii niin en luonnollisestikaan kiellä käyttöä, perustuslaillista vastusta kun en ole löytänyt.... näkemäni kauhusääret tosin olivat ihmisellä, joka aiemmin oli vuosia käyttänyt veetiä menestyksekkäästi...
wlööövv on nimeni, olen hengailija ikuisen nuoruuden eetterissä, tinkimättömän kauneuden puolestapuhuja ja kaunis siis itsekin.... niin kuin joka homo, olen täysin objektiivisen kauneuden tunnustaja, oraakkeli ja kaikenoppinut täydellisyys. synnyin hetki sitten kultalusikka suussa ja niinikään kultainen komedorauta kädessä. olen siis nuori ja hoikka, meikkisiveltimeni ovat kalleimmat mitä suomesta saa. tiedän kaikesta kaiken, enkä epäile jakaa alemmuudentunnetta teille, joiden asiat eivät ole yhtä hyvin.

arkeni vietän vähemmän glamoröösisti toisella nimellä ja vähemmillä koristuksilla.