Miten eroon pakkomielteestä?

  • 1 / 6
  • Karvinen
  • 20.8.2004 22:15
Joo, mä naureskelen itsekin joskus asialleni, mut joskus se on todella tiukka paikka.
Siis miten pääsisin eroon pakkomielteestäni, että haluaisin olla karvarintainen mies!!! En ole sitä edes vähäisessä määrin, mutta joskus juttu saa ihan sairaalloisen mittasuhteet.
Olen ihan ihmisen ikäinen mies, en siis enää identiteettiäni tai minuuttani etsimässä. Tässä iässä (yli 30) pitäisi jo olla sinut itsensä ja kehonsa kanssa, mutta kun ei! Mulla on ihan ok-kroppa, mutta ne karvat rinnasta puuttuu ja sen myötä kaikki! Joskus olen lohduttoman epätoivoinen peilikuvani edessä. Ja kun siltä tuntuu, siinä ei edes lohduta kohteliaisuudet kauniista vartalosta (joita olen joskus saanut).
Mitä ruuveja voisin kiristää, että voisin päästä asiasta eroon ja rauhaan?
  • 3 / 6
  • poitsu
  • 20.8.2004 22:25
kaverini sanoi jotain tähän malliin: jos et voi olla sellainen kun haluat, hanki sellainen itsellesi. Eli hanki itsellesi karvarintainen mies. :)
  • 4 / 6
  • mies
  • 21.8.2004 12:10
Opettele arvostamaan itseäsi. Torju se ajatus pois, että ilman rintakarvoja olet jotenkin huonompi tai epämiehekkäämpi tai mitä tahansa.
  • 5 / 6
  • Arttu
  • 24.8.2004 14:00
On se niin väärin. Ja minä kun haluaisin niistä rintakarvoista eroon! =)
  • 6 / 6
  • e-vils
  • 24.8.2004 16:16
Peiliin tuijottamista on selkeästi syytä vähentää. Ruuvit kannattaa kiristyttää asiantuntijalla ei täällä, tulee parempi lopputulos.

Todennäköistä on, että olet tyytymätön muuhunkin, rintakarvattomuus vain nostaa asian pintaan.