Olettekos tutustunu tähän

  • 2 / 6
  • Ilopilleri
  • 21.7.2004 13:35
Kyllä ton on pakko olla vitsi. Käy vaikka vilkaisemassa niitä heidän myymiän tuotteita. Vaikka eihän sitä kyllä koskaan tiedä.. :o/
  • 3 / 6
  • Public eye
  • 21.7.2004 13:39
Niin, satiiri on siitä vaikea laji, että joku ottaa sen aina tosissaan.

Toisaalta tämä tosissaan ottaminen peilaa yhteiskuntaamme, jossa voi odottaa vakavalla naamalla esitettävän vaikka millaisia väitteitä (näkyy näistäkin keskusteluista).
  • 4 / 6
  • zevor
  • 21.7.2004 14:22
"Niin, satiiri on siitä vaikea laji, että joku ottaa sen aina tosissaan.

Toisaalta tämä tosissaan ottaminen peilaa yhteiskuntaamme, jossa voi odottaa vakavalla naamalla esitettävän vaikka millaisia väitteitä (näkyy näistäkin keskusteluista)."

Mutta kun jostain syystä mua ei naurata. Sen verran läheltä tuo kuitenkin liippaa todellisuutta. Muutama kerta on tullut käytyä tuolla päin maailmaa ja nuo satiirit on nähty muuttuvan tosiksi. Itseasiassa niitä käsittämättömiä väitteitähän on esitetty vakavalla naamalla aika paljonkin viimeisen kahden vuoden aikana.
  • 5 / 6
  • Zewor
  • 21.7.2004 18:58
Zevor, Kehottaisin vaihtamaan nickiä, koska se on turhan lähellä mun vastaavaa, jonka olen rekisteröinyt.

Linkki oli ihan huvittava :)
  • 6 / 6
  • nightflyer
  • 25.8.2004 0:03
jotenkin alkoi hirvittämään nuo jutut, katsokaas vaikka kohtia 5, 7 ja 8. poikalapsi ei saa leikkiä nukeilla, poikalapsen tulee käyttää valkoisia, paksuja alusvaatteita ja poikalapsi ei saa itkeä. tämä menee yli minun ymmärrykseni...

tämä sivu näytti olevan kumminkin pelkkää pilaa tarkemman tarkastelun jälkeen, mutta yhtä hyvin tämä voisi olla totta. saatan kuulostaa amerikkalaiselta poliitikolta mutta mikään tässä maailmassa ei ole hämmästyttänyt minua enää syyskuun 11. päivän jälkeen, ei edes homoseksuaalisuuden esto-ohjelma poikalapsille, oli kuinka pilaa tahansa