Kaappi mäsänä!!!

  • 1 / 4
  • Jouni
  • 11.7.2004 22:54
Piti ihan laittaa tänne tää juttu, ko tossa vuosi sitten kirjotin tänne, etten aio kertoa vanhemmilleni homoudestani ollenkaan, mutta...

Vaikka uskovaista perhettäni pelkäsinkin, päätin kertoa heille kaikesta huolimatta. Äitini kyllä tokaisi typerästi, että homo voit olla, kunhan et miesten kanssa ole. Luulen että tämä on jonkinlainen porsaanreikä Raamatussa tai jotain.
Isä otti asiani ehkä paremmin vastaan kuin äitini, mutta ajatteli, että on ehkä parempi etten käy kotona vähään aikaan. Olen isän kanssa kyllä samaa mieltä, sillä ilmapiiri on aika masentava kotona. En siis varmaan pidä hirveästi heihin yhteyttä tulevaisuudessa, mutta kai se jonkinlainen hinta täytyy kaikesta maksaa. Ei tätä vapauden tunnetta vaihtaisi!!!

Tsemppiä muillekin ja älkää pelästykö kirjotuksiani, sillä asiathan voivat muuttua tulevaisuudessa ja olemme taas väleissä porukoiden kanssa.

Tulevaisuuten katsoen,
Jouni
  • 3 / 4
  • marky
  • 16.7.2004 16:47
onnea vain ja katsellaan miten elämäsi etenee. Psyykkisesti varmasti voit tulevaisuudessa paremmin. Ja olet nyt osana sitä avoimuutta, mitä maailma nyt tarvitsee. Asiat eivät ikinä muutu jos emme ole avoimesti sitä mitä olemme. Nimittäin olen sitä mieltä, että ne jotka elävät kaapissa ja eivät halua tulla ulos, ovat osaltaan syyllisiä siihen miten kielteinen ilmapiiri ympärillämme on. Olette (siis salahomot) valmiita vaatimaan sitä sun tätä, MUTTA ette itse tee mitään asioiden parantamiseksi. Vain ja ainoastaan tulemalla ulos ja antamalla kasvot, niin monenlaiset, voimme auttaa omaa asiaamme eli sitä että nämä typerät "nutturatäti-uskovaisetkin" kuolevat sukupuuttoon ja uusi avoin sukupolvi on kasvamassa tilalle, mutta ilman jokaisen meidän omaa panostamme emme pääse asiassa eteenpäin. Kyllä maailman ja ympärillä olevien ihmisten on jo aika nähdä ja myöntää totuus. Homoja on olemassa ja homoilla on siihen myös OIKEUS. Siksi Jouni teit miehen työn ja siitä sinulle kiitos. Tuollaisia kavereita maamme tarvitsee.
  • 4 / 4
  • nightflyer
  • 25.8.2004 0:25
tsemppiä sulle, ihan oikein teit! jos ei perheesi hyväksy heidän normaalistaan poikkeavaa rakkauselämääsi( nimenomaan RAKKAUS, siitähän homoudessa käsittääkseni on kyse? ), niin silloin eivät he hyväksy sinuakaan sellaisena mitä olet, se on minun mielipiteeni!