Tampereelle uus paikka?

huhujen mukaan Tampereelle aukeemassa uusi paikka meikäläisille - hyvästit mixeille?
  • 2 / 41
  • korpi-kalle
  • 22.5.2004 16:37
elä nää sinne tampereelle jää vaa tuu tänne ouluun sinne uuten peksuun, palajon mukavampaa.
  • 3 / 41
  • Usko & Toivo
  • 22.5.2004 21:30
Vaikka niin toivonkin vaihtoehtopaikkaa aneemiselle luolalle "KuXeille", niin varovaisesti kannattais huhuihin suhtautua. Hospitaalin jälkeen kun ei ole tapahtunut oikeastaan mitään. Siitäkin jo varmaan 5 vuotta jo?
Totta se on!

Kyllä Tampereelle on tosiaankin tulossa uusi paikka ja vieläpä mega-sellainen, pääkadun varteen.

Mitä ilmeisemmin jopa suurimmat Hesan nykyiset paikat jäävät kakkoseksi.

Arvioitu avajaispäivä saattaa olla vuonna 2019.

Tervetuloa!
Centaur perhana, ei saa väsynyttä ihmistä kiusata! :P

Kaksi ensimmäistä lausettasi aiheuttivat nopean sisäänhengityksen yhteytettynä puoliääneen vinkaistuun hihkaisuköhähdykseen, sängyltä mahaltani makaamasta (läppäri on kiva kaveri) miltei pystyynpomppaamisen, sekä nopean ajatusleikin; "se entinen Hellän tilahan on kai edelleen tyhjänä, vaiko? Siihenhän saisi uuden erittäin hienon paikan, ja sijainti tosiaan niin keskeinen kuin mahdollista..." -- kunnes luin kirjoituksesi loppuun. Eh.

No joo, ehkä tuo olisikin hieman liian hyvä idea toteutuakseen. Korostan sanaa hieman.

Mixei on omasta mielestäni ihan ok paikka, itse jopa pidän siitä "luolamaisuudesta", jostain kumman syystä - mutta toki jokin uusi ja isompi tila olisi aika... pop.

Toivossa hyvä elää, vai kuinka se lapamato sanoikaan...
Pyydän nöyrimmästi anteeksi jos ensimmäiset rivit aiheuttivat liiallista innostusta tai sitten paniikkia. Ihan miten vaan.

Katsotaan mihin tämä tarinan poikanen johtaa. Onko totta vai viimien huumaa...
  • 7 / 41
  • JarisTre
  • 28.5.2004 13:24
Huhujen mukaan Mixeille on etsitty uutta isompaa paikkaa. Mutta onko siinä mitään mieltä, kun viikolla entinenkin loistaa tyhjänä - asiakaskunta kaikonnut jonnekin. Perjantai ja lauantai ainoat illat jolloin porukkaa, mutta hyvin mahtuvat entiseenkin. Ja miten selviytyä laskuista sitten enää ollenkaan, kun nytkin vaikeuksia.

Jos joku muu on laittamassa pääkadun varteen uutta paikkaa niin se on kyllä Mixein menoa. Huhuja on ollut liikenteessä siitä lähtien, kun Hospitalkin oli vielä voimissaan. Asiakaskuntaa kyllä Pirkanmaalta löytyy ihan tarpeeksi, jos kunnon mixattu paikka.
Mixei on aina ollu syvältä, sekä paikka että se porukka joka siellä käy. Ehkä asia ei ravintolaa muuttamalla muutu mixikään. Tampereella on paska meininki - harmittavaa mutta totta.
Tre:lla sama ongelma kuin joka kaupungissa jossa homoja on... (eli joka kaupungissa jokaisessa maassa tällä pikku pallolla)...

Esim. Hki:ssä paikkoja vaikka kuinka paljon, silti ruikutetaan koko ajan ettei ole sitä ja tät, ja kuin kamalaa porukkaa siellkin käy jne... Homot (me) on niin saatanan täynnä omaa pikku persettään ,että vaativat mahdottomia.

Jos me kaikki voitais lopettaa ruikuttaminen ja omaan peräaukkoon tuijottaminen, niin sitä voisi huomata että missä vain voi käydä kivoja ihmisiä... oma käytös tuo juttuetäisyydelle juuri sellaisia ihmisiä kuin ansaitsee...
  • 10 / 41
  • Usko & Toivo
  • 29.5.2004 21:14
Tampereessa ei sinänsä ole vikaa(yleensä suomalaisten paha tapa leimata koko kaupunki paskaksi jonkin tahon edesottamuksien vuoksi), mutta yksi anniskelupaikka on kuitenkin hallinnut jo 14 vuotta ja totuttanut yhden sukupolven uskomaan vain pelkän Mixein autuaseen voimaan.

Nyt sitten on jämähtänyt paikalleen tapahtumaköyhä aika.

Aina ei tilanne näin aneeminen ole ollut.

Mixein kulta-aikoina 90-luvun alussa sinne jonotettiin ja osittain hesalaisten ja pohojanmaan porukoiden voimin(Hesassa oli tuolloin oma "kriisinsä").Gambrini lopetti ja Vanhan Kellarikin halusi päästä imagoa rasittaneesta asiakkaista. Sen jälkeen Escalet, Hoo 2 oot & sun muut paikat aloittivat siellä)

Ihmisen muisti ei kata yleensä paria viimeistä vuotta taaemmaksi. Sääli, sillä pysähtynyt kausi homosaralla (täällä "Mansessa" ) tuskin voi enää kauempaa kestää.

Eihän se maar sovi, jos Turust ovat jo ohittamassa meidät, eihän?
En kommentoi Tre:laisia, tykkään kovasti heistä. Olen itse ollut aktiivi-reissaaja eri puolilla Suomea juuri tuohon aikaan, kun Mixei oli parhaimmillaan.

Yleisesti homot (me) ollaan kamalia ruikuttajia ja oman persereijän tuijottajia...

Turussa yksi kiva paikka, vieläpä vain miehille, joka sopii minulle, jolla ei ole lesbo ystäviä (kenellä on, nauttikoon siitä minun puolestani). Setan hippoja heidän sivuillaan ilmoitettujen aikojen mukaan...
Kyllä täällä Tampereella tapahtuu, juuri äsken oli mm. Leimarit. Mixei on edelleen mukava paikka poiketa. Kyse on ehkä enemmänkin siitä, että elämässä ja vapaa-ajassa ei ole muuta kuin homobaari. Kyllä samaa tyytymättömyyttä on Hesassa ja Turussa heidän keskuudessaan, joilla lähes ainoa vapaa-ajan sisältö on istua homobaarissa. Helsingissä tyytymättömyys hukkkuu kaljahuuruun ja erilaisiin paikkoihin.
Nimimerkki "mies" on kyllä ihan oikeilla jäljillä, homoille ei tahdo kelvata mikään. Joku uusi paikka jaksaa kiinnostaa noin puoli vuotta, ja sitten jo aletaan valittaa sisustuksesta, palvelusta ja "vääristä" ihmisistä, joka kai tarkoittaa sitä, että kaikki potentiaaliset panokumppanit on jo käyty läpi ja pitäisi saada uusia naamoja tilalle. Ja musiikkihan on aina vääränlaista jo alunalkaenkin. Mutta kun nyt vain on niin, että Tampereenkaan kokoiseen kaupunkiin ei kertakaikkiaan mahdu ihkaomaa homokuppilaa nuorille, teknoilijoille, rokkareille, akateemiselle eliitille, näyttäytyjille, "tavallisille", irtoseksin hakijoille jne. Ja vanhemmallakin väellä täytyisi jokin paikka olla monet heistä kun eivät esimerkiksi osaa/ pysty hyödyntämään näitä netin virtuaaliyhteisöjä. Heteroita on sen verran enemmän, että jokaiselle kuppikunnalle löytyy oma paikka mutta homojen pitäisi kaikkien pystyä toimimaan yhdessä eroista huolimatta. Ja sehän VOISI tietysti olla voimavarakin kun olisi pakko oppia sietämään erilaisia ihmisiä mutta eipä taida käytännössä toteutua tämä utopia. Ainakin olen ollut havaitsevinani, että nuorten homomiesten keskuudessa (siis noin yleisesti, poikkeuksiahan aina löytyy) kaikenlainen suvaitsemattomuus, ylimielisyys ja tökerö käytös kaikkia vähänkin omasta itsestä tavalla tai toisella eroavia kohtaan on vain lisääntymään päin. No sama juttu tietysti heteropuolella, mutta kun luulisi homoksi kasvamisen jotenkin "jalostavan" ihmistä. Vai onko se sitten niin, että nykyään on "liiankin" helppoa tuo oman homoutensa hyväksyminen kun tiedotusvälineet esittelevät homot trendikkäänä muoti-ilmiönä. Okei, katkerra vanha äijä on mäkättänyt, voitte jatkaa bailaamista ;)
En nyt jaksa mäkättää Mixein osalta muusta kuin siitä, että kyseisen paikan ilmastointi on ihan perseestä. Kun en itse polta, en yleensä kovin kauaa viihdy tässä savustamossa. Varsinkin takahuone ja tanssilattia ovat horror-tasoa.
Äijällä on sana hallussa ;)

Tupakoinnista sitten taas... olen kyllä itsekkin polttanut hyvin pitkään, nyt ollut vuosia polttamatta. Ei haittaa yhtään jos ravintolassa/muualla muut polttaa. Koska savutonta ravintolaa ei oikein voi ajatella olevan. Tässä taas se suvaitsevuus tulee esiin.

Enemmän minä "inhoan" "isoja miehiä" jotka teippaa ittensä nikolaastareilla tai imee jotain muovipilliä, kun ei ole sen vertaa munaa että lopettaisi polttamisen... (sori nuo kaikki lainausm, mut kun oikeasti isot miehet on ihan kivoja, mur)...
Mies: "...savutonta ravintolaa ei oikein voi ajatella olevan."

Toiset kyllä voivat luojan kiitos ajatella, ja tähän suuntaan kehitys on menossa. Tilanne on jo todellisuutta ainakin osassa Yhdysvaltoja ja Irlannissa sekä hyvää vauhtia pohjoismaissakin.

Tupakointi on jokaisen oma asia, aivan kuin alkoholinkäyttökin. Molemmille on kuitenkin asetettava jonkinlaiset rajat silloin, kun se alkaa kohtuuttomasti haitata kanssaihmisten olemista ja elämää. Minut on säästänyt monelta kapakkaillalta ajatus löyhkäävästä savun täyttämästä luolasta, jossa henki ei kulje ja jonka seuraukset tuntuvat kotonakin vaatenaulakkoa lähestyessä vielä viikonkin päästä.

On paljon ihmisiä, jotka eivät voisi ajatellakaan lähtemistä ystävien seurassa iloista iltaa viettämään kaupungin ravitsemusliikkeisiin, kun viimeistään puolen tunnin kuluttua hengitys alkaa vinkua ja tuntuu siltä, että haluaisi yskiä keuhkonsa pihalle.

Nykyinen tupakkalaki on mikroluokan askel oikeaan suuntaan, useimmissa paikoissa se on jäänyt täysin kuolleeksi kirjaimeksi. Sama savu leijailee niin savullisella kuin "savuttoamallakin" puolella tehokkaan ilmanvaihdon levittämänä, ja "savuttomalla" baaritiskillä vedetään antaumuksella röökiä molemmin puolin tiskiä.

En ole ehdottamassa, että Mixei tai jokin muu homokapakka olisi ensimmäisenä muutettava täysin tupakkavapaaksi alueeksi, mutta odotan hartaasti sitä päivää, kun tupakoimattomatkin saavat myös Suomessa oikeuden nauttia ravintolaillasta tarvisematta samalla nauttia muiden savulla kyllästämästä hengitysilmasta.
Ei sytytetä sotaa tupakasta, se ei ole sen arvoinen ;,)

Mutta ihmettelen vain kun aina ennekin ihmiset on pystynyt elämään tupakan kanssa ravintoloissa, niin miten se nyt yhtäkkiä on ihan mahdotonta? Jos tupakaton ravintola olisi kannattava ja haluttu, niitä olisi joka korttelissa...

Ja ennenkaikkea, hirveätä että kaikki pitää mennä pakon kautta, ja ehdottoman linjan kautta. Minulle se nyt vain on samantekevää jos joku polttaa, vaikka samassa pöydässä, niinkuin väistämättä käy. Minä ainakin olen päättänyt kuolla johonkin muuhun kuin muiden polttamisiin ;)

Itse en ole saanut mitään ongelmaa tupakanhajusta vaatteissa, niitähän voi tuulettaa/pestä jne.
Sota tästä tupakka-asiasta tulee kuitenkin, so here goes:

Itse en polta mutta en koskaan edes huomaa kapakassa tupakansavua, se ei kertakaikkiaan häiritse mua yhtään. En sano etteikö muita voisi häiritä mutta en silti jaksa oikein ymmärtää kieltovaatimuksia, ei kai kapakkaan muutenkaan mennä terveyttä vaalimaan. Ruokaravintolat on asia erikseen. Vaatteista kyllä haistaa seuraavana päivänä mutta pesuunhan ne menee joka tapauksessa. Röökin kanssa heiluminen tanssilattialla ei kuitenkaan ole ihan fiksua.
Ei tästä mitään sotaa tarvitse nostaa, tällaiset asiat pystytään varmasti ratkaisemaan aivan rauhanomaisesti ja järkiperustein.

Itse olen sitä mieltä, että vaikka kapakkaan ei mennä *ensisijaisesti* terveyttä vaalimaan, harva sitä sinne menee myöskään ehdointahdoin tuhoamaan. Tupakka on toisille meistä oikeasti ongelma riippumatta siitä, onko itse koskeaan tupakoinut vai ei. En ole kuuluut vielä yhtään perustelua sille, miksi ravintoloissa olisi pakko saada tupakoida, eihän sinne myöskään tupakalle ole menty vaan nauttimaan tarjoilusta ja hyvästä seurasta sekä mahdollisesta ohjelmasta.

Tupakoinnin pitäisi mielestäni olla ravintolassakin sivuseikka ja koska hyviä perusteita asialle löytyy, sen voisi sulkea kokonaan yleisten oleskelutilojen ulkopuolelle, kuten työpaikollakin tehdään. Ja kuinka ollakaan, tupakointia ei jotain viitisentoista vuotta sitten millään tavalla rajoitettu myöskään työpaikoilla. Monista sen rajoittaminen tuntuikin silloin täysin mahdottomalta ja typerältä ajatukselta.

Ja aivan totta, ravintolaillan päätteeksi vaatteet menevät pesuun, mutta päällystakkiaan sentään ei viitsisi joka ulkonakäynnin jälkeen pesulaan kiikuttaa.

Moniko muuten tiesi, että tänään vietetään WHO:n tupakatonta päivää? Sen kunniaksi tämä aihe tietenkin ansaitsisi ihan omankin keskustelunsa.
Oilisikohan tässä gallupin paikka? En kyllä kannata tupakoinnin täyskieltoa ravintoloissa, mutta kävisin mieluummin kapakassa, jossa ei polteta - tai polttaminen tapahtuisi tiiviissä ilmastoiduissa kopeissa.
Lisään vielä omaan kannanottooni täsmennyksen, että tarkoitukseni ei ollut vaatia ketään lopettamaan tupakointia. Sen sijaan ravintoloissa pitäisi olla kunnollinen ilmastointi. En tiedä, onko sellaista mahdollista saada nykyisiin Mixein tiloihin, se kun on sellainen sumppu.
Joo-o. Kyllähän se totta on, että Homoille ei tunnu mikään kelpaavan... Mutta todettava on, että mixei on liian ahdas viikonloppuisin ja viikollakin siellä kävis varmasti enemmän väkeä, jos paikka olis vähän fressimpi. Harva enää jaksaa käydä paikassa, jossa ainut uusi asia on kerran vuodessa vaihtuva maali seinissä, ja silloin tällöin joku uusi työntekijä. Näinähän se on ravintolatoiminassa yleensäkkin. Ravintoloiden elinkaari ei kestä montaa vuotta... Mixei tarvitsee ehdottomasti uudet isommat tilat uudella sisustuksella. Tilan ei tarvitse olla tyhjä viikollakaan koska sitä voisi "jakaa" vrt. Hercules Helsingissä (siis viikonlopuksi lisätilaa seinät avaamalla). Saataisiin taas uutta eloa Gay elämään Tampereellekkin... Ps. huhut uudesta paikasta taitavat tällä kertaa pitää ihan oikeasti paikkansa. Katostaan mitä tapahtuu...
  • 23 / 41
  • Tyytyväinen
  • 13.7.2004 19:41
Minun täytyy sanoa, että olen Tampereen eloon tyytyväinen. Tarjontaa riittää moneen makuun. Eihän muissakaan kaupungeissa paikat sen kummempia ole ja sama ongelma joka puolella; viikolla porukkaa ei käy tarpeeksi, jotta kannattaisia isoja tiloja hankkia.
Mulla sattuu olemaan tuttavia, jotka eivät vuosiin ole astuneet kyseiseen paikkaan, koska sillä maine sen verran kyseenalainen. Ovatko he tavallista järkevämpiä, vai?
No, minunkaan ei ole tullut(osin tämän takia) kulutettua sen ovisaranoita aikoihin. MiXi pitäisikään?
Uskaltaisinpa väittää, että Mixeissäkin kävisi porukkaa viikollakin jos paikka ei olisi nykyisen tasoinen.. Ilmastointi on täysin riittämätön, enkä tarkoita pelkkää tupakansavua. Savuttomalla puolella käsittämätön meteli ja joillekin se savuttomuuden merkki ei silti tunnu merkitsevän mitään.

Itse käyn Mixeissä muutaman kerran kuukaudessa, mutta lähinnä sen takia, ettei täällä ole muutakaan paikkaa..

Omaan makuuni Helsingin baareista myönteisesti osuivat Lost & Found (ennen sen menettämistä heteroille) ja sitten se alkuillan paikka siinä DTM:n lähellä, jonka nimeä en kuollaksenikaan muista.. Aika pieni paikka kuitenkin, jossa oli "parvi" ja iso telkkari alemman tilan yläpuolella..
Kyseessä taitaa olla Room, joka sijaitsee erottajalla (baarin kotisivulta löytyy kuvia ja kartta). Siisti ja viihtyisä paikka munkin mielestä.
  • 27 / 41
  • Tupakoimaton
  • 15.7.2004 23:46
Kaikkien kannalta olisi varmasti parempi, jos ravintoloissa ei poiltettaisi. Jos sitten joku ravintoloitsija haluaisi rakentaa täydellisesti tupakoitsijoille toiset tilat omalla sisäänkäynnillä, se olisi sitten eri juttu. Kenenkäänhän ei myöskään ole pakko käydä missään Tampereen homokapakassa tai -bileissä. Yllättävän moni kuitenkin käyttää näitä kotikaupunkimme palveluja kiitettävästi. Jos mukaan päättää lähteä, kaikkien kannalta on mukavampaa kun sen tekee positiivisin mielin.
Luotettavalta taholta kuullun mukaan mixei muuttaa tammelan puistokadun ja itsenäisyydenkadun kulmaan elokuun loppuun mennessä :P Asiakaspaikkoja kuulemma kolminkertaisesti ja hmm, mitäs muuta kuulin.. ööh. ainiin, paikka toimii päivällä kahvilana. jipii.
No, jos tossa perää noin äkkiseltään, Mixeillä olis ollut kuitenkin edessä putki-ja ilmastoinnin kohennusremonttii.
Parempi ja halvempi ratkaisu vaihtaa aivan uuteen paikkaan.
Toivottavasti älyävät vaihtaa nimen samalla.
Ehdotukseni: SiXei, Sikälimikäli, Mikäettei, Syteen tai Saveen, Hälläväliä, Jos nyt kerran, Jos en sittenkään, Muna vai Kana, Kana vai Muna,...
Mixei tosiaan muuttaa. Huhu on vahvistettu TreSetan sivuillahttp://www.treseta.com keskustelusivuilla. Uusi rafla avataan Itsenäisyydenkadulla elo-syyskuussa ja tilaa on tosiaan kahdessa kerroksessa yhteensä kolme kertaa nykyisen verran.

Erittäin hieno saavutus TreSetan aktiiveilta. Nyt vaan kokoamaan kansanliike, joka pitää raflan pystyssä eikä nyt taas ala nyrpistellä nenäänsä että taas on vääränlainen paikka. Raflan luvataan nykyaikaistuvan joten eiköhän mene ihan hyvään suuntaan.

Tässähän täytyy alkaa ihan nostalgiasyistä käydä tiheästi vanhassa legendaarisessa Mixeissä. Sen verran pitkä on historia paikalla, että kaipaamaan jää.
Mistähän tuo legendaarinen?
Paikka oli alunperin lounaspaikka, josta väenvängällä alettiin muovata nykyisenlainen (jokin).
Ajat eivät ole muuttuneet Mixein 14-vuotis taipaleella.
Toisella puolella kirkuu lähes fanaattiset palvojat, toisella puolella hymähtää porukka, joka ei lue Seiskaa, ei kuuntele A.Tuisshhkua, ei niele kaikkea, mitä media suoltaa...
Vau! Se todellakin tapahtuu :)

Olen myös kuullut ns. luotettavilta tahoilta, että uusi paikka on avautumassa :)

En uskalla kertoa paljoa detaileja, kun en tiedä paljonko oli julkista tietoa, mutta hyvältä näyttää :)
Nimimerkin "Usko & toivo" viestissä mainittua "toisella puolella hymähtävää porukkaa" en nimittäisi (terveellä tavalla) kriittiseksi väeksi, vaan katkeroituneiksi rutisijoiksi, jotka valittavat, vaikka saisivat lounaansa kultatarjottimella.

Toki epäkohdista sopii ja on hyväkin huomauttaa. Mutta sen voi tehdä myös rakentavasti. Kertoa, mikä mättää, ja millaisia ratkaisuja voitaisiin tehdä, että homma toimisi paremmin. Ja niissäkin jutuissa pitää muistaa, että tekijät joutuvat pitämään jalkansa maassa mm. taloudellisten syiden tähden.

On aika turhauttavaa lukea kymmenien viestien mittaisia keskusteluja (tämä nyt ei varsinaisesti ole ollut sellainen), jossa julistetaan, että jokin paikka on ihan paska ja sitten tapellaan, että onko se paska vai ei - ja sadan viestin jälkeen ei olla hullua hurskaampia, eikä edelleenkään ole varsinaisesti hajua, että miksi se on paska - puhumattakaan siitä, että mihin suuntaan hommaa pitäisi lähteä kehittämään...

Itse olen vieraillut yhden ainoan kerran Mixeissä, eikä paikka vaikuttanut minusta mitenkään surkealta. Ilta oli kyllä hiljainen arki, joten toimimaton ilmastointi jäi kokematta. Baarin puoli näytti jopa ihan mukavalta tiiliseinineen, mutta tanssilattian puoli ei tilavuudellaan häikäissyt. Paljon pahempaakin on nähty, joskin myös parempaa.

Toivottavasti uusi paikka täyttää useampien ihmisten odotukset - ja toivottavasti mahdollinen kritiikki on analyyttisempää, eikä perustu pelkästään ennakkoasenteisiin ja huonoihin henkilökemioihin. Eikö kannattaisi olla iloinen, että Tampereen talousalueen kokoisella alueella on niinkin vilkasta sateenkaaritoimintaa?

Vaan niinhän se on, että aina unelmoidaan hienosta talosta meren rannalla, vaan sitten kun se on saavutettu, niin se onkin arkipäivää ja aina pitäisi olla vaan parempaa.
Kuka uuden paikan on laittamassa, onko Sedu? Kuulin, että Tampereen Setan hallituksen jäsenistä ei ainakaan kaikki tiedä ko paikan tuloa varmaksi, vaikka sitä oikein sihteerin kirjoituksella julistetaan. Tulee varmaan puheenjohtajan lähipiirin omistukseen, toivottavasti ei ainakaan Tampereen Setan panttauksien turvin. Mielenkiintoisia aikoja odottelessa. Mitenkähän lupien saanti onnistuu ????????? Joutuvat varmaan palkkaamaan ammattilaisia töihin, joilla vaadittavat ravintolapassit ja muutkin asiat kunnossa. Verovelkoja ja palkkoja sekä niihin liittyviä maksujakaan ei saa olla avoimina. Tuotevalvontakeskus aika tarkka asioista.
Jos ovat saaneet hyvän rahoittajan niin kai hoitavat vanhat laskunsa eli siivoavat pöydän. Tampereelle on uusi paikka tervetullut, kun se vaan on puhtaalta pöydältä. Viimeinen vuosi onkin ollut kuin lopun alkua - jyrkkää alamäkeä, mutta onneksi on tullut muitakin tahoja hoitamaan sateenkaariporukan viihdyttämistä ja toimintaa.
No on ihan kiva kuulla, että Tampereellekin avataan aivan uusi paikka. Helsingissä myös eräät paikat ovat nähtävästi laajentamassa, mikä on ihan hyvä juttu. Se, että menestyykö tämä uusi Tampereen homodisko/baari on hivittävän paljon kiinni ihmisistä, jotka siellä käyvät sekä työntekijöistä tietenkin. Erilaiset teemat rafloissa aina vetää porukkaa.
nyt kuulin senkin että entiselle mixein paikalle tulee uus paikka miksattu. kilpailu vaan kovenee. mut varmaan molemmat pärjää tai sit kuolee kuin hospital ja nice

ammattilaiset pyörittää uutta paikkaa
Lupaavalta näyttää! Rautatieaseman välittömässä läheisyydessä!Radisson tornihotellin rakentaminen viereen lähitulevaisuudessa.
Enää ei tarvitse hillua yömyöhälle(töissäkäyvänä) ja ehtii ajoissa bussilla kotiin katutasopaikasta.
Säilyyköhän Mixein nimi vai tulleeko siitä Mixei2.?
Jokin uusi, mojova ja ytimekäs(mieluusti) suomalainen nimi sille olis paikallaan.
Ihan mielenkiintoiselta kuulostaa tämä "uusi mixei". Onko tämä uusi mixei edelleen Tresetan hallinnoiman Orasso Oy:n paikka? Vai onko kyseessä joku uusi , mutta edelleen Tresetaan sidoksissa oleva yritys?

Tuntuu vain hieman hassulta, että vasta "konkurssin partaalta pelastettu" mixei/Orasso oy omaisi varoja uuden paikan avaamiseen.

No, maailmaan mahtuu epäilyjä.
Pakko laittaa oma kommentti, ettei tamberelaisten tarvi ihan yksikseen jutskailla ;-)

Ainut hyvä asia, minkä olen ko paikasta mieleeni antanut jättää, on ollut juuri sen nimi. 'Mixei' sopii gay-paikalle kuin nenä poskelle!!! Toivottavasti (ja näköjään) se ei muutu.

Kaikenlisäksi sen voi mieltää suomalaiseksi, toisin kuin kollegansa Helssingissä...
  • 41 / 41
  • Tyytyväinen
  • 29.7.2004 12:08
Min olen kyllä ollut tyytyväinen vanhaankin Mixeihin. Ei kai se muuten olisi porskuttanut siinä yli 14:a vuotta. Menestystä uudelle paikalle! Uudistumista kaivataan aikaajoin.